LOVE OF MY LIFE - chapter 44

"Jag vet inte vad jag ska säga Noelle.. Jag kommer aldrig kunna förlåta dej för det här. Du fattar inte hur jävla sårad jag är just nu. Jag vill inte göra nånting längre och allt kan bara dra åt helvete!! Men nu vet jag iallafall vem du vill ha, jag visste det hela tiden. Det är över nu. VI är så jävla över! Godnatt."



NOELLE'S PERSPEKTIV

Nästa morgon vaknade jag av att väckarklockan ringde. Jag gnuggade mej sömnigt i ögonen och försökte öppna mina ögonlockar men dom kändes så tunga, läskigt tunga. Jag sträckte på mej och låg alldeles stilla och kollade in i väggen och kom på vad som hade hänt igår. Jag suckade tungt och drog täcket över mitt huvud och fick den där känslan att aldrig vilja vakna upp igen. Åh jag hatar det här! Jag vill bara somna om igen och glömma allt för en stund. Den tanken tog verkligen över och jag slöt ögonen igen. Idag är det egentligen skolavslutning, den börjar om exakt en och en halv timme men jag tänker inte gå. Jag har verkligen ingen lust efter allt som har hänt.

Plötsligt vaknade jag till av att mamma kom in i rummet.

-Men Noelle vad håller du på med? Du måste ju gå upp nu om du ska hinna till skolavslutningen.

-Jag tänker inte gå och kan du snälla gå ut ur mitt rum. Jag vill vara ifred.

Mamma gav sej inte och fortsatte tjata och jag drog täcker över mitt huvud. Kan hon bara hålla tyst och gå ut? Varför ska en skolavslutning vara så himla viktig för? Efter ett tag gick äntligen mamma ut från mitt rum och jag kollade på klockan. Om 45 minuter börjar skolavslutningen. Min mobil ringde och jag suckade. Vem kan det vara nu då?

Jag svarade och hörde Ryans röst.

-Noelle! Vi kommer och möter dej om en halvtimme okej?
-Jag ska inte gå. Sa jag snabbt och hörde hur Ryan blev alldeles paff.
-Vad snackar du om? Det är klart du ska gå!
-Nej, aldrig i livet.
-Varför inte då?
-Jag orkar inte och har inte Justin berättat vad som har hänt?
-Va? Nej? Men kom igen nu, häng med!

Plötsligt hörde jag Chaz röst i luren istället.

-Godmorgon sötnos! Du vet att om inte du hänger med så kommer vi hem till dej och drar med dej till skolan. Jag skojar inte! Så.. Vad säger du?

Jag började skratta och tänkte efter. Jag kan väl hänga med då, men om jag ska det så måste jag gå upp NU!

-Ok då. Jag hänger med. Kom och möt mej om en halvtimme. Hejdå!

Chaz gav ifrån sej ett glädetjut och sedan la vi på. Jag skyndade mej upp från sängen och tog fram min blommiga klänning från garderoben. Jag tog snabbt på mej den och kollade mej själv i spegeln. Den passade perfekt! Sedan lockade jag håret och sminkade mej. Äntligen! Jag var klar i precis rätt tid. Jag tog på mej mina skor, vita ballerinaskor och skyndade mej ut för att möta Chaz, Ryan och Chris. Solen sken ute och jag övade för att le för mej själv. Jag vill inte att alla ska se hur ledsen jag faktiskt är egentligen. På en skolavslutning är det ju meningen att man ska vara glad. Eller hur?

-Noelle! Halvskrek Chaz när dom fick syn på mej och jag skyndade mej mot dom. När jag var framför dom stannade plötsligt Chaz till och gapade med munnen, även Ryan och Chris.

Jag började fnissa och kände hur generad jag blev.

-Ursäkta mitt språk.. Men faaan vad snygg du är! Sa Chaz och jag började gapskratta.

Sedan skyndade vi oss till skolbussen för att hinna till skolan.

Skolavslutningen var faktiskt rolig. Alla sjöng och skrattade tillsammans och jag glömde faktiskt av Justin för en stund, vilket var hur skönt som helst. Jag är glad över att jag hängde med och jag är glad över att ha så stöttande vänner som Chaz, Ryan och Christian!

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Det är alldeles mörkt inne i tourbussen och jag ligger i min säng för att försöka sova men det går inte. Jag tänker för mycket och något hela tiden trycker och jag vet själv vad det är. Jag kommer sakna henne, det kommer jag även fast hon gjorde såhär mot mej. Hon betyder fortfarande allt för mej, det kommer hon alltid att göra men det är svårt att förlåta henne. Jag vill inte förlåta henne, det går inte och jag vill inte bli sårad igen. Det kommer verkligen ta ett tag att komma över. Att komma över henne.

Solen skiner redan ute fast klockan bara är 5 på morgonen och jag kollar ut genom fönstret från min säng och lyssnar på fåglarna som kvittrar. Jag suckar och sätter in hörlurarna i mina öron och lyssnar på musik. En låt kommer på som påminner om henne och jag sjunger tyst med i refrängen.

"And I'll be your crying shoulder, I'll be love's suicide. I'll be better when I'm older, I'll be the greatest fan of your.. Life."

Jag kände hur tourbussen började röra på sej och jag slöt ögonen. Nu åker vi och jag kommer vara borta ett tag från allt. Jag vet inte, det känns liksom bra på något sätt men ändå inte. Jag vet att jag kommer behöva låtsas vara glad fast jag inte är det och alla intervjuer, konsterter, allt. Jag har inte lust för det just nu! Men jag får väl ta det som det kommer antar jag.. En sak ser jag fram emot iallafall, och det är att få umgås med alla mina fans igen. Jag har verkligen saknat dom, dom finns alltid där för mej vad som än händer.

Efter en stund somnade jag. Äntligen....


----------------------------------------------

Kommer Justin nånsin förlåta Noelle? :/ Och vad kommer hända när han väl kommer hem igen?

KOMMENTERA!! :D







Kommentarer
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

ASBRA!!!!



MERA!!!! :-)

2011-04-05 @ 22:10:23
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Sofia

sjuuuukt bra :D

2011-04-05 @ 22:16:15
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: ebba bieber

GAAAAAALET BRA!!!!!!! :D ♥



älskar din novell♥

skriv meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!! :D:D

2011-04-05 @ 23:11:12
Postat av: Anzie

Så Sjukt Bra!

Tycker så synd om Justin:(

2011-04-06 @ 14:56:15
Postat av: Madde

Något kommer hända? haha men meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-06 @ 15:55:42
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: isabell

såå synd om justin. :(



men gryyymt bra!

2011-04-06 @ 15:56:23
Postat av: Julia ♥

Åh, dumma Noelle! hon verkar, 100 % säker, inte veta vem hon vill ha! Justin hjälpte henne från våldtäckt, för alla elaka människor i hennes närhet och hon KYSSTE CODY SOM INTE HAR GJORT ETT SKIT en att sabba hennes förhållande till Justin! UGH ! -.-

Skitbra, även om det är för mycket drama för mig :/ ♥ meeeer!

2011-04-06 @ 16:46:05
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-06 @ 16:52:32
Postat av: sofie schilcher ♥

more more more :D

älska dramat , ;D <3

2011-04-06 @ 18:04:34
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du skriver jättebra snälla skriv mer. men typ nu när han är på tour, kan det inte typ läcka ut FALSKA bilder på honom och n¨ågon tjej ellr nåt? älskar drama! :D

2011-04-06 @ 18:41:50
Postat av: sofia

iiiiih sååå bra skrivet, men justin måste förlåta noelle snälla :(

2011-04-06 @ 21:00:21
Postat av: Anzie

När kommer nästa del,vill ha den nu!

2011-04-06 @ 21:31:41
Postat av: Anonym

mera,more,mera,more,mera,more <3 asbra :P

2011-04-06 @ 22:04:29
Postat av: Anonym

mer JÄTTE BRA!

2011-04-06 @ 22:31:18
Postat av: Anonym

blir det ingen ikväll eller?

2011-04-06 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

blir det ingen ikväll eller?

2011-04-06 @ 22:44:10
Postat av: hani

skit bra meeeeeeeeeeeer <3 <3

2011-04-07 @ 15:18:17
Postat av: sofie schilcher ♥

hoppas på två inlägg idag :D

2011-04-07 @ 18:40:09
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer vi fick ju inte igår :(

2011-04-08 @ 14:54:20
Postat av: Anonym

Meeeeeer ! har suttit o läst allt från kapitel 1. as bra :D

2011-04-08 @ 16:27:47
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra del. Snälla meer?

2011-04-08 @ 17:11:48
URL: http://justindbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: amanda

oh döööö längtar tills nästa! När kommer den? :)

2011-04-08 @ 22:44:14
URL: http://justindrewlove.blogg.se/
Postat av: rebecka

sjukt bra!

läs gärna min nya bieber novell blogg :D

2011-04-08 @ 23:57:14
URL: http://jdbstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

NÄR KOMMER NÄSTA??!!!

2011-04-09 @ 11:52:23
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0