LOVE OF MY LIFE - chapter 45


En sak ser jag fram emot iallafall, och det är att få umgås med alla mina fans igen. Jag har verkligen saknat dom, dom finns alltid där för mej vad som än händer.

Efter en stund somnade jag. Äntligen....


bild gjord av mej.. hehe :)

NOELLE'S PERSPEKTIV

Nu har det gått snart två veckor sen Justin åkte och det känns riktigt tomt utan honom. Jag oroar mej hela tiden för hur han mår, vad han gör och såna saker. Jag vill bara att han ska veta att jag tänker på honom varje dag, nästan hela tiden även fast jag borde göra annat. Jag har slutat skicka sms för länge sen efter att han sa att det var över, att vi är över. Jag vet att jag borde ge upp men jag vill inte. Jag tänker fortsätta hoppas och önska, vad det nu hjäpler till..?

Ryan, Chaz och Chris märker att något är fel men jag vill inte berätta vad som har hänt. Det verkar Justin inte heller vilja göra för dom har också frågat honom.

Idag ska jag gå och bada med Ryan, Chaz och Chris vilket kommer bli kul eftersom jag inte har vart ute på tre dagar och det har vart hur varmt som helst ute. Jag satte på mej min bikini under mina jeanshorts och t-shirt och gick sedan ut i den varma värmen. Jag var fortfarande alldeles blek eftersom jag inte hade hunnit sola så mycket. Efter 5 minuter såg jag Ryan och dom andra. Jag skyndade mej till dom och sedan gick vi ner till stranden. Eller jag och Chris gick medans Ryan och Chaz åkte Skateboard.

När vi var framme tog vi direkt av oss våra kläder och sprang ner till vattnet. Självklart skulle killarna vara taskiga mot mej och tillsammans kasta mej i vattnet och köra vattenkrig, men jag älskar dom verkligen, det gör jag. När vi hade badat klart gick vi upp igen och la oss på våra handdukar och jag passade då på att sola lite också. Jag la mej ner bekvämt på rygg och slöt ögonen.

-Noelle.. Kan du berätta nu vad som har hänt mellan dej och Justin? Vi är verkligen jätte nyfikna. Hörde jag Ryan säga och jag öppnade ögonen och kollade åt killarnas håll.

-Näe.. Sa jag osäkert och slöt ögonen igen.

-Men jo kom igen.. Time for some gossip time! Sa Chaz med en tillgjord töntig, tjejig och snobbig röst medans han viftade med ena handen som en riktig diva.

Jag kunde inte hålla mej och skrattade nästan ihjäl mej. Något sitter verkligen löst hos den där killen haha!

Jag slutade skratta efter ett tag och satte mej upp medans killarna tittade på mej.

-Men ni kommer bara hata mej om jag berättar.. Och jag orkar verkligen inte med det. Det räcker redan med att Justin hatar mej och ni är dom enda jag har kvar just nu. Sa jag osäkert.

-Nej vi kommer inte hata dej, kom igen nu berätta! Sa Chris glatt.
-Ja, bästa vänner berättar allt för varandra. Sa Chaz och blinkade.

Ryan nickade instämmande och jag suckade.

-Ok då.. Jag berättar men ni kommer verkligen hata mej.

Jag berättade hela historien, från början till slut och höll hela tiden tillbaka tårarna. Det kändes verkligen hemskt att tänka tillbaka på allt och nästan uppleva det igen men på samtidigt kändes riktigt bra att få prata ut om det. När jag var klar kollade jag på killarna och kunde nästan inte hålla mej för skratt när jag såg att Chaz hade en liten tår i ögat.

-Wow.. Asså wow. Shit! Det var väl dumt gjort utav dej men vafan jag hatar dej inte! Absolut inte! Och allt var inte ditt fel Noelle och jag är ganska säker på att det kommer ordna sej även fast Justin verkar väldigt sur just nu. Sa Ryan och log mot mej tillsammans med dom andra.

Jag log tillbaka och nickade. Jag har världens bästa vänner! Allvarligt. Och jag har kommit fram till att ha killar som bästa vänner är bättre än att ha tjejer istället. Tjejer är så himla falska och tjafsar för minsta lilla skitsak.

Senare mot kvällen hängde vi mest hemma hos Ryan.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

3 veckor. Det var 3 veckor sen jag åkte från Atlanta, från Noelle och mina vänner. Jag saknar Chaz, Ryan och Chris.. Även Noelle. Det känns så tomt utan henne och jag oroar mej hela tiden för henne fast jag inte borde det. Det är inte mitt problem längre men jag kan verkligen inte låta henne gå hur mycket jag än vill. Mina vänner vet om vad som har hänt för Noelle har berättat för dom och när jag har snackat med dom har dom sagt att Noelle verkar må bra men är lite deppig ibland, men då ska hon bara veta hur jag mår.

Jag vill inte ens vara här, jag vill inte ha några konserter, intervjuer eller paparazzis efter mej hela tiden. Jag är trött och vill bara ligga i min säng utan att göra någonting. Jag vill inte göra någonting längre, jag känner mej bara deppig och det enda jag kan tänka på är henne. Noelle. Men jag vet att jag måste fortsätta alla mina konserter osv för mina fans. Det är faktiskt dom som får mej på bra humör hela tiden, och allt det jag gör, gör jag för dem. Världens bästa fans i hela världen har jag!

Men just nu känns tillochmed det.. meningslöst för mej.

Snart är det dags för ännu en till konsert. Jag är inne i mitt omklädningsrum och tar på mej mina scenkläder och kan höra hur fansen skriker där ute. När jag har fått på mej mina kläder ställer jag mej framför spegeln och granskar dom. Jag kollar sedan upp och kollar på mej själv. Jag känner nästan inte igen mej själv längre. Jag ser så ledsen, svag och liten ut och så är jag inte van vid att se mej själv. Jag tvingar mej själv att le och just då kommer mamma in i rummet. Jag kollar på mamma i spegeln och hon ler också.

-Jasså, här står du och ler för dej själv, det var länge sen man såg dej le. Sa mamma och ställde sej bakom mej.

-Mm.

-Jag vet att du inte mår så bra just nu Justin men du kan väl åtminstone berätta varför? Alla i ditt crew oroar sej för dej och hoppas att du blir bättre snart. Och det hoppas jag med.

-Jag vet mamma men det är bara lite svårt just nu, men jag är okej, jag lovar.

Lögn, lögn, lögn.

-Okej gubben men det är dags nu. Dom väntar på dej. Sa mamma och kysste mej på huvudet. Jag log till henne och sedan gick hon ut igen. Jag suckade för mej själv och nu var det dags att gå ut på scen.

10 minuter senare stod jag på scenen och alla fansen skrek hysteriskt. Jag log stort mot allihopa och välkomnade dom, sedan körde jag igång. Musiken startades och jag började sjunga medans jag dansade runt på scenen.

Efter att jag kört några låtar hörde jag hur melodin till "That should be me" sattes på och ljuset dämpades. Det var verkligen länge sen jag jag sjöng den här låten och aldrig har det känt såhär att sjunga den. Jag började sjunga på låten och gick runt på scenen med huvudet sänkt och började tänka på Noelle, jag kunde inte hålla mej. När jag kom till refrängen kändes det nästan som att jag skulle gå sönder. Jag höll hårt i mikrofonen och tänkte tillbaka på allt vi hade. Det borde vara jag istället, inte Cody...

"that should be me, holdin' your hand
that should be me, makin' you laugh
that should be me, this is so sad
that should be me, that should be me
that should be me feelin' your kiss
that should be me, buyin' you gifts
this is so wrong, i can't go on
do you believe
that that should be me

Never gonna let ya go.
I'm never gonna let you go.
That should be me.
I'm never gonna let you go..

Whoaaaaaa"

Låten tog slut och jag bet mej hårt i läppen för att hålla tillbaka tårarna. Jag gjorde snabbt ett hjärta mot alla mina fans och gick sedan av scenen med huvudet sänkt. Skönt att det här var den sista låten. Jag tog av mej mina scenkläder, tog en dusch och bytte sedan om till vanliga kläder. Sedan åkte vi alla tillbaka till hotellet för att äta. Medans vi satt i bilen kollade jag igenom alla mina sms från Noelle och valde att radera dom hur ont det än gjorde. Innan jag skulle radera det sista smset viskade jag tyst för mej själv.

-I'm never gonna let you go.. But now I have to.

 

That should be me. Acoustic.



-------------------------------------------------

:(

Kanske lite tråkig del och ja det kommer hända roligare saker. Vänta lite bara :)

KOMMENTERA!!










Kommentarer
Postat av: wohoo första kommentaren (h)

MERA NU!!!!!!!!!! jag (L) din berättelse (a)



PUSS Å KRAM :D:D:D

2011-04-09 @ 17:59:46
Postat av: sofia

men neeeeej :( inte radera!! :(



skit bra, älskar din novell :D

2011-04-09 @ 18:18:16
Postat av: d'

åh, mer!

2011-04-09 @ 18:54:30
URL: http://peppermintwinter.blogg.se/
Postat av: Anzie

Åh,så bra.

Tycker fortfarande synd om Justin:(<3

2011-04-09 @ 19:35:27
Postat av: Julia

Neeeh, jag tycker grymt synd om Justin :(

2011-04-09 @ 19:41:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Kajsa

Jag älskar verkligen din novell och ditt sätt att skriva men varför uppdaterar du så sällan nu för tiden? Delen var jättebra jag började nästan gråta när jag läste slutet, jag vet ju att det är en påhittade novell men tycker ändå synd om Justin. Jävligt jobbigt läge för honom nu! :( //kajsa

2011-04-09 @ 20:47:56
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag älskar verkligen din novell och ditt sätt att skriva men varför uppdaterar du så sällan nu för tiden? Delen var jättebra jag började nästan gråta när jag läste slutet, jag vet ju att det är en påhittade novell men tycker ändå synd om Justin. Jävligt jobbigt läge för honom nu! :( //kajsa

2011-04-09 @ 20:48:36
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Julia :)

Så sjukt bra kan knappt vänta nu!!!

Älskar novellen!!!

2011-04-09 @ 21:08:10
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Vanessa

abooow ......... jag fattar inte att varje del som du gör är dom en riktig historia jag ber dig gör en bok XD MEEERR!

2011-04-09 @ 21:40:46
URL: http://diiamaant.blogg.se/
Postat av: K J L ! :D

Ball blogg :D

2011-04-09 @ 21:54:40
URL: http://kjl.blogg.se/
Postat av: Anonym

pomg asbra...man blir so ledsen ://

2011-04-09 @ 22:11:18
Postat av: sabbe

grymt !! mer snart !! :D

tycker synd om justin.. D:

2011-04-09 @ 22:36:23
Postat av: Ida

Fin blogg du har :)

2011-04-09 @ 22:38:48
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: hani

meeeeeeer älskar din novell

2011-04-09 @ 22:53:12
Postat av: Kajsa

Sv: Fattar vad du menar med ont om tid :D Tack så jättemycket! Kram // Kajsa :D

2011-04-10 @ 09:59:03
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: feffe

jättebra!

2011-04-10 @ 16:38:56
Postat av: Emma

Fyfan vad bra novell, mera :)

2011-04-10 @ 20:36:41
Postat av: Anonym

Av alla noveller jag läst, så är denna klart bäst! snälla meraaa:)

2011-04-11 @ 18:23:15
Postat av: Anonym

hur länge får man vänta!! :D

2011-04-11 @ 19:34:20
Postat av: Julia ♥

Men MU han borde faktiskt förlåta henne någon gång ._. xD Kommer du ihåg förra novellen när Justin kysste Jasmine (eller tvärt om?) så förlät hon honom på en gång ju ;O aja, skitbra och MORREEE ^^ ♥

2011-04-11 @ 20:45:53
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Skit bra :-)

2011-04-11 @ 22:21:42
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Sara

När ska du lägga ut mer!!! <33

2011-04-12 @ 16:34:42
Postat av: Molly

Tack tack tack!Du har gjort så att jag gillar Justin.

Jag ÄLSKAR hans låtar och så!

Skriv mer nu!<3

2011-04-12 @ 17:34:42
Postat av: Anonym

Asssååå när kommer nästaaaa ?!?

Jag vill ha mer kan inte väntaaa :D !!

2011-04-12 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0