LOVE OF MY LIFE - chapter 42

Jag skrek till och tog mej om handen. Jag blödde och handen hade redan börjat bli svullen och blå. Rätt som det var slängde jag mej ner på golvet och kände mej så svag. Jag satte ansiktet i mina händer och slog med ena handen i golvet...



NOELLE'S PERSPEKTIV

Tårarna rann nerför mina kinder medans jag sprang mot stranden och solen brände i min nacke. Jag snyftade högt och stannade hastigt upp. Nej, jag vill till parken, jag måste dit nu!! Jag bytte håll och började springa mot parken istället. Jag bara måste få sitta på en bänk för mej själv och tänka. Medans jag sprang kunde jag inte sluta tänka på Justin. Vad kommer hända nu? Jag älskar ju han mest utav allt.. Det får inte va slut, det får bara inte det! Jag hatar verkligen honom just nu men jag klarar mej inte utan honom. Varför var det här tvunget att hända just nu? Han åker ju om bara 2 dagar och jag vill inte skiljas åt såhär. Jag som skulle sjunga min låt och allting för honom. Allt det är förstört nu.

Jag började gråta ännu mera och äntligen var jag inne i parken. Det var alldeles tomt och inga människor syntes till. Jag sprang till närmaste bänk som låg lite i skym så att jag kunde få vara ifred om någon skulle komma. Plötsligt kände jag hur någon tog tag i mej och jag skrek till och försökte slita mej loss.

-Ta det lugnt Noelle. Det är bara jag! Hörde jag en röst säga och jag kände igen direkt. Cody.

Jag kollade upp och försökte se genom mina tårar. Cody kollade chockat på mej och höll sina händer på mina axlar. Jag kollade in i hans ögon och kunde inte låta bli att gråta ännu mer.

-Lugna ner dej Noelle. Vad är det som har hänt? Frågade Cody mjukt.

Jag svarade inte utan försvann bara långt in i hans famn och ville aldrig släppa taget. Jag borrade in mitt ansikte i hans famn och snyftade mot hans bröst. Jag kände hur han la sina armar om mej och jag blev genast lugnare.

-Åh Cody.. Viskade jag och han höll hårdare om mej och så stod vi ett ganska långt tag.
Det kändes nästan lite overkligt att vara i hans famn just nu. Liksom vad gjorde han här, just nu? Vi släppte varandra och kollade in i varandras ögon.

-Kom, vi kan prata om det här. Sa Cody och tog upp en gitarr från marken som antagligen var hans. Han gick och satte sej på bänken och jag hängde efter honom.

-Så.. Vad har hänt nu då?

Jag kollade på Cody och skakade på huvudet. Jag visste att om jag skulle berätta allt så skulle jag bara börja gråta ännu mer och tänka på Justin. Och det vill jag inte just nu. Jag är redan ledsen, nej helt förstörd faktiskt och det räcker.

-Jag vill inte prata om det. Sa jag tyst.

-Men det har med Justin och göra, eller hur? Sa Cody misstänksamt och kollade allvarligt på mej.

-Ja.. Sa jag och kollade ner på mina knän.

-Jag visste det. Sa Cody surt precis som om han fattade att Justin hade sårat mej.

-Vad gör du här förresten? Frågade jag och Cody log lite.

-Jo jag var här och spelade lite för mej själv. Jag håller på med en ny låt och jag får mycket bättre ideér när jag är här. Sa Cody och tog fram gitarren som låg i hans knä.

-Jaha. Sa jag och log lite tillbaka.

-Men hur är det mellan dej och Justin nu då?

Jag tog ett djupt andetag och kollade på Cody.

-Jag.. Tror.. Det är slut mellan oss. Eller det verkar Justin vilja iallafall. Sa jag och kände hur jag började darra på rösten och tårarna började rinna igen.

-Noelle. Snälla gråta inte. Här jag ska spela en låt för dej. Bara lyssna .. ok?

Jag nickade medans tårarna bara blev fler och fler och han började dra fingrarna på gitarrsträngarna.

Han började sjunga och kollade hela tiden in i mina ögon och jag kollade in i hans. Texten verkligen flöt fram och jag lyssnade riktigt noga.

Girl don't you cry your heart out,
Let me stop before you start out
Don't need his explanations, NO.
Cause he don't really wanna know about ,
The way your feelin' now
Cause I'm the one that's here for you, NO DOUBT.
So Don't You Cry Your Heart Out

Baby girl I would never tell you lies..
No crocodile tears
To messing with your mind
We could talk forever
Past the end of time
I promise you a love that'll never make you blind


Låten Cody sjöng för Noelle. Lyssna gärna ;)

Cody slutade sjunga och jag märkte hur jag nu log och tårarna hade slutat rinna. Det var så fint, Cody är så fin och det är sant. Justin vill inte veta hur jag känner, han bryr sej inte om jag hur känner och jag borde inte gråta för Cody finns här för mej.

-Cause he don't really wanna know about the way you feelin' now. Cause I'm the one that's here for you, no doubt. So don't you cry your heart out.. Halvsjöng Cody igen medans han log och jag skrattade lite smått. Han torkade bort mina tårar och sedan log vi mot varandra..

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Nej jag kan inte låta det här hända. Det får inte ta slut här! Om jag inte springer efter nu så förlorar jag henne för gott! Jag torkade snabbt bort tåren som hade runnit ner för min kind och gick in i köket för att hämta bandage till min hand. Jag virade snabbt in den och tog sedan på mej mina skor. Jag öppnade dörren och sprang sedan ut utan att veta vart jag skulle ta vägen för att hitta Noelle. Då kom jag på det. Parken, hon måste vara i parken.

Jag sprang dit det snabbaste jag kunde och när jag var framme smög jag mej in och då såg jag henne. Mitt hjärta dunkade snabbt och det dunkade ännu snabbare när jag såg att hon inte var ensam. Hon var med Cody. Jag kollade på dom från mitt ställe och det kändes som att mitt hjärta gick sönder i tusen bitar. Dom kysstes....

--------------------------------------------------------

SAYYY WHAAAATTT? :o

KOMMENTERA! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN FAfAN CODY, det är Justins tjej? -.- Hahhhahhah skitbra meeeeeer drama? ;D<33333333

2011-04-01 @ 23:21:47
Postat av: Anonym

neheeeeeeeeeej! :O

2011-04-01 @ 23:32:27
Postat av: Ida

OOHHHHHHHHHHHHH, shit!



Kolla gärna in min blogg !

2011-04-01 @ 23:35:51
URL: http://storyaboutaluckygirl.blogg.se/
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

MEEEEER :-) Spännande!!!!

2011-04-01 @ 23:37:28
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Anonym

helvetehelvetehelvete



DET FÅR INTE TA SLUT!!!!!!



btw sjukt bra skrivet :D

2011-04-01 @ 23:45:33
Postat av: anna

FAAN :O SKIT BRA SKRIVET!

2011-04-01 @ 23:48:13
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: ebba bieber♥

OH NO!



åhh, blir så irriterad på cody, han förstör ju allt!

hon får INTE bli tsm med honom istället!



ÄLSKAR DIN NOVELL♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!

2011-04-01 @ 23:53:54
Postat av: Anonym

Asbra... Hur fan kan noelle hålla på så precis efter Justin? Tycker noelle ska se Justin o då ska Justin bara springa iväg !

2011-04-01 @ 23:57:20
Postat av: Liv

Hoff, detta blev ju inte roligt! men grymt bra skrivet! :) FAaan, håller med den ovan!



2011-04-02 @ 00:01:44
Postat av: anna

OH MAH GAD?! :o :D

2011-04-02 @ 00:02:22
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: isabell

neeeej :ooo



justin och noelle måste bli tsm igen.:(

2011-04-02 @ 01:16:07
Postat av: Madde

Nooo! Jätte bra, mer!

2011-04-02 @ 03:00:13
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-02 @ 08:06:38
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anzi

Omg,vafan.

Cody,hatar dit mer än jag redan gjorde.Trodde inte att jag skulle kunna göra det.Morr

Mer iaf.

2011-04-02 @ 08:09:29
Postat av: sofia

Jävla cody, och noelle! Jag hatar cody och vet inte vad jag ska tro om noelle..

2011-04-02 @ 08:14:29
Postat av: A

helveeeeete!!!!!!!!! whyyyyyyyy jävlaaa codyy !

2011-04-02 @ 08:43:00
Postat av: Julia

OH MY GOD! Jääävla Cody!!! -.-

2011-04-02 @ 09:13:16
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Kajsa

jättebra del :D skriv gärna mer! :D

2011-04-02 @ 10:54:15
Postat av: K A R I N

ohhh nooo :(

2011-04-02 @ 12:03:22
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: hanna

omg½!!!!! neeeeeeeeeej

2011-04-02 @ 12:31:09
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså varför hatar ni cody han är ju den som finns för henne när hon är ledsen ?

2011-04-02 @ 16:48:02
Postat av: kändisblogg

MEEER :D SKIT BRA!!

2011-04-02 @ 16:51:00
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Håller med Personen ovanför Liv. Allså personen är anonym så jag vet inte hur jag ska skriva vilken person jag håller med!

Asså varfööööööööör måste dom kyssas Noelle som älskade justin, Hoppas Hoppas att de var Cody som kysste henne sen så puttar Noelle på honom och springer iväg. mer idag snälla

2011-04-02 @ 19:28:24
Postat av: Julia :)

Sjukt bra !!!!

2011-04-03 @ 15:04:24
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0