LOVE OF MY LIFE - chapter 46

Medans vi satt i bilen kollade jag igenom alla mina sms från Noelle och valde att radera dom hur ont det än gjorde. Innan jag skulle radera det sista smset viskade jag tyst för mej själv.

-I'm never gonna let you go.. But now I have to.



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Nu är det ungefär lite mer än en månad kvar tills jag får åka hem till Atlanta igen. Jag vet inte riktigt om jag vill hem längre. Jag vill inte ens bli påmind om att hon finns någonstans nära mej, i samma stad, i samma kvarter, 10 minuter ifrån varandra. Det känns bara så svårt på något sätt att veta det. Och sen när skolan börjar då? Hur ska jag orka se henne varenda dag? Jag orkar inte med det här, allt känns bara så jäkla meningslöst just nu.

NÅGRA DAGAR SENARE

Jag står framför spegeln med bara en handduk runt midjan medans jag torkar mitt blöta hår med en hårfön. Om en halvtimme ska jag och Kenny till flygplatsen, dom andra stannar här på hotellet. Jag känner hur det pirrar lite i magen medans jag tar på mej mina kläder och skor. Jag är faktiskt ganska nervös över att träffa henne. Jasmine. Det är henne vi ska hämta på flygplatsen. Det var jag och mitt crew som bestämde oss för att hon skulle komma hit. Hon ska vara med och sjunga på mina konserter och ja, umgås med mej och mitt crew helt enkelt. Mamma och mitt crew tyckte att jag behövde umgås med någon i min egen ålder för att få lite kul, och dom vet att hon faktiskt får mej ganska lätt på bra humör, och ja.. Jag har faktiskt saknat henne. Det är snart ett helt år sen jag såg henne, och vi skildes ju åt på ett ganska konstigt sätt.

Vi hade ju en liten "romans" förra sommaren när hon var med på my world tour, men det höll inte länge. Vi kysstes en gång i en bil på slutet av min tour och där tog det slut. Touren tog slut, jag åkte tillbaka till Atlanta, Jasmine till New York, hon skaffade kille och vi tappade kontakten. Helt. Vilket var ganska tråkigt eftersom jag fortfarande HADE lite känslor kvar för henne efter att hon åkte och jag är ganska säker på att hon hade det för mej också, även fast hon skaffade en kille ganska så snabbt.

Så.. Det känns lite konstigt att få träffa henne efter allt det här, men nu lägger jag det bakom mej och vi börjar om på nytt igen, som vänner alltså. Hon blev iallafall jätte glad när jag ringde henne och frågade om hon ville komma till mej, vilket jag också blev glad för.

Jag och Kenny står på flygplatsen med en massa folk omkring oss. Flera fans kommer fram till mej och frågar om autografer och självklart säger jag ja. Aldrig att jag skulle svika mina fans! När det äntligen har lugnat ner sej står jag och Kenny helt tysta och väntar på att Jasmine ska dyka upp. Och då ser jag henne komma, mot oss genom folkmassan och när hon får syn på oss ler hon stort och vinkar. Jag ler stort tillbaka och går snabbt emot henne, och när vi är tillräckligt nära kramar vi om varandra. Jag stänger ögonen och på något konstigt sätt tänker jag på Noelle, det känns som att hålla om Noelle. Jag skakar snabbt på huvudet och sedan släpper vi varandra. Jasmine går fram och kramar Kenny också, och sedan går vi till bilen och börjar köra mot hotellet igen och jag följer med Jasmine in till hennes rum för att hjälpa henne packa upp.

Jag känner att det känns lite spänt mellan oss men vi ler som ingenting och fortsätter packa upp. Jag kan inte låta bli att kolla på henne i smyg och påminns igen av hur vacker hon faktiskt är.

Några timmar senare var det dags att sova. Jag sa godnatt till Jasmine som redan låg i sin säng i sitt rum. Hon log mot mej.

-Godnatt Justin. Sov gott! Sa hon hon mjukt och jag nickade. Sedan gick jag tillbaka till mitt rum och la mej i min säng. Jag är glad över att Jasmine är här, det är jag verkligen. Allt känns redan så mycket bättre även fast vi inte har hunnit prata eller vara så mycket med varandra än. Imorn är det iallafall dags för en ny konsert och den ska Jasmine vara med på, och det kommer bli jätte kul. Vi kommer sjunga overboard tillsammans, precis som förra sommaren. Längre än så hann jag inte tänka innan jag somnade sött.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag har inte träffat Cody en endaste gång efter att vi kysstes, vilket var lite mer än en månad sen. Han har skickat några små sms men jag har inte svarat på några utav dom. Jag vet inte varför men jag vill inte, jag kan inte. Och det får mej att må ännu dåligare än jag gör, det får mej att känna mej dåligare än jag redan är. Att jag ignorerar Cody, som inte ens har gjort nånting, allt han vill är bara att vara snäll, men allt känns så konstigt just nu. Vi kysstes, fast vi inte borde ha gjort det, och nu känner jag helt ärligt att jag inte har några känslor för honom. Men jag vet inte hur jag ska förklara det för honom, jag vet ju att han har det för mej och jag vill verkligen inte förstöra mellan oss. Jag vill inte mista honom! Men jag har kommit fram till att jag känner ingenting för honom och den enda jag vill ha är faktiskt Justin. Men han vill inte ha mej..

Men snart så måste jag faktiskt svara på Codys sms och säga som det är så han förstår. Jag vill bara vara vänner, och det hoppas jag han förstår. Men just nu så vill jag inte oroa mej över det, utan bara vara för mej själv, eller hänga med Ryan, Chaz och Chris. Dom får mej alltid på bra humör, dom får mej att le då jag helst bara vill gråta, dom får mej att tänka på andra saker då jag egentligen bara tänker på Justin.

Justin.. Han pratar knappt med Ryan, Chaz och Christian längre. Jag vet inte varför men han ignorerar dom helt har Ryan berättat för mej. Han borde väl ändå inte bara skita i sina vänner bara för att vi inte är ihop längre..? Eller beror det kanske på något annat?

Åh jag orkar inte ens bry mej men ändå kan jag inte sluta göra det....

--------------------------------------------------

Hm.. Hur kommer det gå nu när Jasmine är med Justin? Och hur kommer det gå mellan Cody och Noelle?

Skittråkig del men har verkligen brist på fantasi just nu. Men jag kommer nog på något!

KOMMENTERA! :)


Kommentarer
Postat av: HANI

DEN VAR BRA MEEEEEEEEEEEER

2011-04-12 @ 22:29:08
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

As bra :D

2011-04-12 @ 22:34:02
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-12 @ 22:42:31
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-12 @ 23:41:31
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

As brraaa meer,Snälla ett till så snart som möjligt;)

2011-04-13 @ 06:17:44
Postat av: Julia

Super bra! :) älskar din novell, hehe ville bara säga det ;)

2011-04-13 @ 13:03:44
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anzie

Goodie!

Men bäst för dig att du kommer på ett sätt för Noelle och Justin att bli tsm igen:P

2011-04-13 @ 15:36:12
Postat av: Kajsa

Bra!! :D Love your novel :D //Kajsa

2011-04-13 @ 16:01:24
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh fyfan, hatar jasmine! >:(

2011-04-13 @ 16:35:10
Postat av: Anonym

Tycker inte justin ska börja gilla Jasmine, men dissar Justin noelle hela tiden när hon försöker säga förlåt hela tiden så tycker jag Noelle ska gå vidare och att noelle ska bli tillsammans med ryan,chaz eller cody för justin bryr sig ju inte nu för han har ju jasmine.

2011-04-13 @ 19:34:52
Postat av: feffe

jättebra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P:D:)

2011-04-13 @ 20:51:25
Postat av: sofia

men nej inte jasmine! byt ut henne till noelle, det ska va justin och noelle :(



meeeeeeeeeeeer!

2011-04-13 @ 21:43:55
Postat av: Anonym

Asbra! Verkligen! Meee......r

2011-04-13 @ 21:59:49
Postat av: Emma

Superbra, min favorit novell :D

2011-04-13 @ 22:07:01
Postat av: hanna

OMG meeeeeeeeeeer

2011-04-14 @ 16:08:09
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: molly

den var inte alls dàlig!

meeeeeeer nuuuuuuu<33

2011-04-14 @ 16:11:19
Postat av: Lilly

Läs http://ssetnovell.blogg.se och kommetera :D

2011-04-14 @ 16:19:48
Postat av: K A R I N

Så jävla grymt asså! :D

2011-04-14 @ 21:29:30
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SJUKT BRA MEN NEJ LÅT INTE JASMINE OCH JUSTIN BÖRJA DEJTA OCH SÅ D:

åh, för mkt drama :c

2011-04-15 @ 23:06:15
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Justin och Catlin är sötast ihop....! IRL

2011-04-16 @ 16:18:56
Postat av: Nea

Hej! Jag gör en fanvideo till Justin. Men jag har fått för lite bilder. Så jag undrar om du vill göra ett inlägg eller någonting om att alla kan skicka bilder och twitter till [email protected] ? :) Eller bara nämna det? :)

MvH Nea

2011-04-16 @ 21:04:25
URL: http://bieberswag.blogg.se/
Postat av: feffe

heej , jag har skaffat blogg och undra om du vill länka?

2011-04-17 @ 15:34:45
URL: http://starstories.blogg.se/
Postat av: justinbieberdream

Hej ny novell :D följ snälla , jag älskar eran !

2011-04-17 @ 18:11:57
URL: http://justinbieberdream.blogg.se/
Postat av: K A R I N

När kommer nästa!? Snälla vill läsa mer!

2011-04-17 @ 22:52:37
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fem dagar sen vi fick en suck

2011-04-17 @ 23:23:28
Postat av: natalie

Awesome :-)

Meeer

2011-04-18 @ 14:21:08
URL: http://kiwis.devote.se
Postat av: anonym.

Du har inte lagt ut något nytt på jätte länge. och jag skulle gärna vilja se mer inlägg. snälla skriv mer.

2011-04-18 @ 16:43:21
Postat av: Anonym

Asså när kommer nästa del du har inte skrivit på 5 dar tp;(

2011-04-18 @ 17:59:58
Postat av: Emma

uppdatera snälla :)

2011-04-19 @ 12:37:07
Postat av: anna

uppdatera dååååååååååååå

2011-04-19 @ 14:44:14
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Natti

Vad hände med uppdateringen? :)



Can't wait to next chapter, hurry!!

2011-04-19 @ 18:09:52
URL: http://kiwis.devote.se
Postat av: Anzie

Håller med Natti.

Ni kan väll i alla fall skriva andledningen till varför ni inte skriver?!

2011-04-19 @ 20:40:48
Postat av: Anonym

SNÄLLA UPPDATERA,JAG DÖÖÖÖÖR! ;)

2011-04-19 @ 23:17:51
Postat av: Anonym

Asså vad hände med uppdateringen? Den var ju är bra men nu har du int uppdateratt PÅ FEM DAGAR?? SNÄLLA Uppdatera Snart!

2011-04-20 @ 10:36:50
Postat av: Anonym

SERRIÖST UPPDATERA SNART! ELLER SKRIV IAF EN ANLEDNING VARFÖR NI INT SKRIVIT MEN DET HAR JU GÅTT 6 DAGAR SNART EN VECKA........

2011-04-20 @ 19:28:02
Postat av: anna

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-04-20 @ 19:53:35
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: emma

Asså jag håller med alla andra! Din vmogg är den bästa lch alla vill ha mer!! Snälla skriv allt som du skriver kommer endå bli bäst!!! <3

2011-04-20 @ 19:58:57
Postat av: emma

Ojj?! din novell är den.... Sorry är svårt att skriva på mobil

2011-04-20 @ 20:01:57
Postat av: gi

Ööööö skriv!

2011-04-20 @ 20:34:56
Postat av: hej har ingen blogg

jo, du först lite tips till novellen: jag tycker att noelle typ inte klarar sig utan justin för hon har sett att han börjat umgås med jasmine och det klarar inte hon så att hon försöker ta självmord (FÖRSÖKER) och sedan så kommer justin å typ räddar henne eller ngt (a) så tycker jaaag. sedan vill jag bara säga att du är den G-R-Y-M-A-S-T-E människan på att skriva noveller.

men du är tyvärr typ halv sämst på att uppdatera :/ och så håller jag med om att om du ska sluta skriva eller ngt kan du ju skriva varför, det tar inte så hemskt lång tid...



tack för mig, hoppas du uppdaterar snart pussåkram :*

2011-04-20 @ 21:48:32
Postat av: jennifer

Super bra blogg!



Jag vill passa på att tipsa om min novell blogg. Kika in och läs vetja! :) www.biebernovell.blogg.se

kram!

2011-04-21 @ 10:40:28
URL: http://biebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0