LOVE OF MY LIFE - chapter 47

Åh jag orkar inte ens bry mej men ändå kan jag inte sluta göra det....



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag satt i mitt omklädningsrum och andades tungt medans jag log. Wow! Det går liksom inte förklara känslan jag känner när jag och Jasmine sjunger tillsammans. Jag vet att vi redan har gjort det en massa gånger men känslan har aldrig vart såhär stark. Den där kontaken vi har medans vi kollar in i varandras ögon och rör varandra. Det känns bara så otroligt på något sätt. Jag hörde hur det knackade på dörren och jag hoppade till.

-JA? Skrek jag.
-Det är Jasmine. Kom igen skynda dej! Vi ska åka snart.
-Ok, jag kommer. Vänta 5 minuter!

Jag bytte snabbt om till mina vanliga kläder och gick sedan ut till Jasmine och dom andra som väntade på mej. Vi hoppade in i bilen och började köra tillbaka till hotellet för att käka och sånt. Medans vi satt i bilen kunde jag inte sluta le. Jag är så jäkla glad över att Jasmine är här. Det har redan gått 3 veckor och vi har haft hur kul som helst. Och om lite mer än en vecka måste vi skiljas åt igen, men den här gången ska vi hålla kontakten. Jag kände hur Jasmine la sitt huvud på min axel och jag lutade mitt huvud mot hennes och slöt ögonen för några sekunder. Jag var verkligen hur trött som helst nu efter konserten och hade inte fått så mycket sömn på natten.

När vi var framme vid hotellet så åt vi snabbt och sedan bestämde jag och Jasmine för att gå ut, ensamma. Ingen Kenny eller någon skulle hänga med oss. Egentligen får vi inte göra det men den här gången kände vi för att vara ensamma. Vi tog på oss våra skor och smög sedan ut.

-Vi går dit bort! Sa Jasmine glatt och pekade mot en fontän några meter bort.
-Ja! Sa jag och vi sprang dit. En massa folk tittade på oss medans vi gick runt på fontänens kant som två galningar.

-Hahahha! Skrattade Jasmine och rätt som det var ramlade hon i med ena benet. Jag skrattade så mycket att jag nästan tappade andan och tappade balansen och föll ner i vattnet jag med. Jag slutade genast skratta och hörde istället Jasmine börja skratta för fullt.

-HELVETE! Skrek jag surt och ställde mej upp. Det rann en massa vatten från mina kläder och jag hjälpe Jasmine upp. Självklart i detta ögonblicket skulle en massa paparazzis komma fram och ta kort på oss.

Jag och Jasmine kollade chockat på varandra och brast sedan ut i skratt. Vi tog varandra i händerna och sprang snabbt därifrån med paparazzis efter oss. Vi svängde snabbt och paparazzisarna slutade springa efter oss. Vi andades ut och började sedan skratta igen.

-Fan va kul det där va!
-Hahahah! Jag vet!

Vi kollade på in i varandras ögon i några sekunder medans vi log. Sedan kollade vi båda generat bort.

-Ähh vi går och sätter oss där borta. Sa Jasmine och började gå mot en bänk. Jag hängde efter henne och satte mej på bänken. Vi satt alldeles tysta och lät solen torka våra kläder.

-Tänkte du någonsin på mej? Du vet efter touren förra sommaren. Frågade Jasmine plötsligt.
Jag vände mej åt hennes håll och möttes av hennes stora bruna ögon. Hon log generat.
-Ja. Väldigt mycket. Sa jag och log tillbaka.
-Jag med. Jag tänkte på dej alltså. Det var ju synd att vi tappade kontaken men jag fick ju kille och så.
-Jo jag vet. Så är ni fortfarande ihop?
-Nej. Det tog slut för typ två månader sen.
-Aha vad synd.
-Ne inte direkt. Jag bryr mej inte så mycket.
-Ok. Ehm.. Det är slut mellan mej och min tjej också.

Jag kollade på Jasmine och hon höjde på ögonbrynen.

-Jasså hade du tjej? Haha.
-Japp. Men det tog slut för typ snart 3 månader sen.
-Du saknar henne, eller hur?

Jag kollade på Jasmine och hon kollade tillbaka.

-Ja. Det gör jag. Sa jag och sänkte blicken och kände plötsligt hur ledsen jag blev.

Jasmine flyttade sej lite närme mej och jag kollade genast upp igen. Nu var våra ansikten bara några centimeter ifrån varandra och vi båda slöt ögonen. Plötsligt ringde min mobil och jag suckade. Jag svarade och hörde hur mamma skrek i luren. Hon var jätte arg över att vi bara hade gått ut utan att säga något.

-Vi måste tillbaka. Sa jag snabbt efter att jag lagt på. Jasmine nickade och vi gick tillbaka till hotellet.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag kollade på pappret med min låt till Justin. Jag läste igenom hela låten och rev sönder det och lät bitarna falla till golvet. Jag kollade på pappersbitarna och skakade på huvudet. Det är dags för mej att gå vidare, hur ont det än gör. Det har gått mer än 3 månader sen det tog slut. Han vill inte ha mej längre och jag bara måste acceptera det. Jag kan inte sitta inne mer pågrund av det. Jag måste ut och göra roliga saker, jag måste leva, utan honom.

Jag hoppade in i duschen och tog sedan på mej kläder. Det var varmt ute så det fick bli shorts och en t-shirt. När jag var klar med kläderna, håret och sminket tog jag fram mobilen och ringde Ryan.

-Noelle! Du ringer mej! Wooow! Jag har inte hört från dej på, uhm jätte länge. Så du känner för att göra något nu eller? Sa Ryan uppspelt i luren.
-Haha jo. Förlåt för det men jag mår bättre nu. Och ja, jag vill göra något. En massa vill jag göra.
-Vad bra! Jag skulle precis dra till affären med Chaz och Chris. Vi ska ha grillkväll med några andra, så du kan ju hänga på om du vill.
-Absolut! Jag hänger med dej till affären förresten. Så vi ses om 10 minuter?
-Japp. Hejdå!

Vi la på och jag gick ut. Jag andades in luften och kollade upp mot den blåa himlen. Det känns verkligen bra, det här med att gå vidare och på något sätt känns det som att det kommer funka, så länge jag hela tiden håller mej sysselsatt med något, träffar människor och roliga saker.

Efter en stund såg jag Ryan, Chaz och Christian och jag vinkade glatt mot dom.
-NOEEELLEE!! Skrek Chaz och åkte mot mej i full fart med sin skateboard och stannade precis när han var framför mej.
-SMIIIILEEE! Skrek han och jag började skratta.
-Fyfan vad jag har saknat det där leéndet. Sa Chaz sedan och log.

Ryan och Chris kom äntligen fram till oss också och Ryan kramade om mej. Några sekunder senare kände jag även Chaz och Chris krama mej om mej.

-GRUPPKRAM! Skrek Chaz och vi alla kramades tillsammans.

Jag skrattade hur mycket som helst och sedan släppte vi varandra. Jag har verkligen världens bästa vänner!

Vi drog till affären och köpte det vi behövde till grillkvällen och några timmar senare var vi igång. Några andra personen kom och vi hade hur kul som helst och jag kom inte hem förrens vid 2 på natten.

Nästa dag var jag med Ryan, Chaz och Chris igen. Vi hade kul hur som helst och dom lärde mej att skejta, inte för att det gick så bra men jag lärde mej en hel del trix. Vid 11 på kvällen var det dags för mej att dra hemåt, på vägen hem gick jag snabbt in på subway för att köpa lite käk hem. När jag stod vid kassan märkte jag plötsligt hur framsidan var på Justin, och rubriken gjorde mej verkligen hur nyfiken som helst. Jag vet att om jag måste gå vidare kan jag inte hålla på såhär men jag bara måste den här gången. Jag bestämde mej för att köpa tidningen och drog sedan hem......

------------------------------------------------------

Hmm.. Vad kan det stå i tidningen? Vi får se ;)

Btw, förlåt förlåt förlåt för min dåliga updatering. Jag vet att den SUGER och jag känner mej fett taskig för att inte ha updaterat på en hel vecka och inte ens skrivit varför. Jag har ingen speciell anledning men jag har inte pallat helt enkelt. Jag har verkligen ingen lust att skriva längre och är ute mest hela dagarna med mina vänner. Det är ju liksom sol och varmt ute så håller mej hellre ute just nu. Jag vet att jag har tid att skriva på kvällarna och så men jag har helt enkelt inte pallat att sätta igång, har försökt flera gånger men har brist på fantasi och suget finns bara inte där. Jag hoppas verkligen det blir bättre snart och jag ska FÖRSÖKA skriva oftare!! LUV TO YA'LL <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tror det är bilderna på han & Jasmine ;p

Ääälskar novellen, keep up the good work!



Btw, får en känsla av att Noelle och Chaz kommer bli tsm? ;)

2011-04-21 @ 16:19:44
Postat av: sofia

jättebra! :D

2011-04-21 @ 17:08:02
Postat av: Anonym

jag tror att noelle och ryan kommer bli ihop.... hoppas det..... btw, MOREEEEEEE!

2011-04-21 @ 17:10:16
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-21 @ 18:23:35
Postat av: Kajsa

Det är så bra och även om du har rätt i att uppdateringen inte är den bästa, så är kapitlena så bra när dem väl kommer att det kompenserar!! Förstår vad du menar med att inte orka skriva, men det kommer nog tillbaka, det gjorde det för mig! Hoppas att du hittar tillbaka, för du skriver verkligen jättebra!! //Kajsa

2011-04-21 @ 19:05:59
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäääälla jb och noelle måste bli ihop igen annars döööör jag snääääälla!!

2011-04-21 @ 21:06:11
Postat av: Anonym

snäääälla jb och noelle måste bli ihop igen annars döööör jag snääääälla!!

2011-04-21 @ 21:06:53
Postat av: Anxie

Noveller är typ den bästa,men(tyvärr) nästan den sämsta.Men vi får väll stå ut,vill också att det ska bli Noeller och JB.Eller vill inte alla det?

2011-04-21 @ 21:40:17
Postat av: Julia

Det är lugnt, jag kommer alltid vara kvar eftersom jag vet att när det väl kommer en del, så är den helt perfekt! Hur dåligt du än mår, så skriver du bäst! :) Awesome kapitel btw <3

2011-04-21 @ 21:40:38
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-22 @ 01:23:28
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: emilia

BRA !!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ! :D

2011-04-22 @ 14:31:04
Postat av: Emma

MERA :D

2011-04-22 @ 14:44:39
Postat av: Louise

Hoppas att Noelle och Chaz blir ihop och Justin och Jasmine ihop, och sen typ möts dem två paren någon gång och då blir Justin och Noelle typ svartsjuka på varandra!

2011-04-23 @ 11:26:44
Postat av: Anonym

Tycker att din novell är skitbra!

även om du uppdaterar fort eller långsamt spelar inte så stor roll för att dom är lika bra varje gång, det sättet liksom du skriver! älskar det.



Läs gärna våran blogg, skulle bli överlycklig ;)



KRAM

2011-04-23 @ 15:22:52
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså .. sidan heter BIEBERlovestories och du måste få in Justin med Noelle snart igen

2011-04-23 @ 20:45:40
Postat av: Anonym

Skiit bra även om uppdaterringen inte är det bästa...<3

2011-04-24 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0