besök bloggen!

Hej alla söta läsare! Skulle ni kunna hjälpa mej med en sak? Jag har redan länkat den här bloggen innan, en del gillade den medan andra hatade den. Men nu är det så att jag vill länka den igen för att dom har tappat väldigt många läsare, vilket dom inte förtjänar för dom skriver hysteriskt bra. Så skulle ni kunna vara snälla och besöka deras blogg och kom ihåg att kommentera också! Inga elaka kommentarer är ni snälla.. :)

Bloggen hittar ni HÄR!

Kom igen var lite schysta nu ;) Nästa del kommer lite senare, PUSS

Kommentarer
Postat av: Justinandjonas

tack så jättemycket! Kan inte förstå hur någon kan vara så trångsint att den anmäler en blogg för att den handlar om homosexuella :/

2011-02-23 @ 17:20:24
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

justin and jonas. Super Blogg!!



Skriv mer snart! :)

2011-02-23 @ 17:22:28
Postat av: Anonym

Men jag gillar,fortfarande denna mest! Man liksom fastnar:))

2011-02-23 @ 18:52:32
Postat av: Josefina

seriöst?! Jag fattar inte att du länkar denna blogg??!! Du är verkligen inte en beliber om du förödmjukar Justin såhär! Han hatar att bli kallad bög (intervju) och du länkar till en sån här blogg?! Du är den värsta och sämsta belibern jag någonsin hörtalas om!!! Jag ska sluta läsa din blogg och tipsa alla jag känner om att inte läsa den!!!



P.S Fattar inte ens att jag lägger ner tid på att skriva detta?!

2011-02-23 @ 19:58:20
URL: http://har ingen blogg
Postat av: Anonym

lyssna nu. Det är en NOVELL! det är PÅHITTAT!!! Jag förstår inte att du säger sånt här! Läs inte den da!

2011-02-23 @ 20:22:13
Postat av: emma

Jag håller inte helt med Josefina men på ett sätt gör jag det. Men hon som skriver novellen kanske bara ville vara snäll att länka men ändå det är inte hennes fel så skyll inte på henne :). Själv så har jag skrivit till justinandjonas.blogg.se att jag inte gillar att dom skriver att justin är bög. För det första så är det så jävla respektlöst mot Justin eftersom att han inte gillar att bli kallad bög och för att jag tror inte sj att jag skulle vilja vara med i en novell som jag blir kallad lebb ;) lite taskigt!! Men iaf josefina skyll inte på hon som skriver novellen för hon kanske bara ville vara lite snäll :)JAG HAAATAR NÄR FOLK KALLAR JUSTIN BÖG! fråga mina vänner själv, haha jag blir så jävla förbannad :D

2011-02-23 @ 20:39:01
Postat av: Anonym

En gång försökte jag läsa novellen, men jag typ ''klarade inte av'' att fortsätta mer, det känns så j*vla dumt att kalla Justin bög.



Men alla har ju sin åsikt!

2011-02-28 @ 20:04:20
Postat av: Anonym

En gång försökte jag läsa novellen, men jag typ ''klarade inte av'' att fortsätta mer, det känns så j*vla dumt att kalla Justin bög.



Men alla har ju sin åsikt!

2011-02-28 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0