LOVE OF MY LIFE - chapter 24

Hon hade fortfarande sina armar om min nacke och jag bara kände mej tvungen att säga det.

-Du är det finaste jag vet..




NOELLE'S PERSPEKTIV

Sa han verkligen det där? Oh my god.. Jag log stort och kunde inte slita bort mina ögon från hans. Jag visste inte vad jag skulle säga, så istället kysste jag honom på munnen. Dom där läpparna är så otroligt mjuka och han gör mej alldeles knäsvag. Han log mot mej och vi satte oss vid bordet igen och bara pratade. När ungefär en timme hade gått bestämde vi oss för att åka hem. Klockan hade redan blivit 10 på kvällen och vi satt i Justins bil.

-Vill du sova hos mej? Frågade Justin när vi var framme vid mej. Jag tänkte efter. Skulle jag verkligen göra det? Är det kanske för tidigt, fast jag tror inte direkt att det skulle hända något.. Och jag orkar seriöst inte med min mamma just nu och bara tanken av att känna Justins närhet hela natten gjorde mej alldeles pirrig i kroppen. Eller vem har sagt att vi ens ska sova bredvid varandra? Haha.

-Visst. Men isåfall måste jag hämta kläder och sånt för imorn. Sa jag med ett leende.
-Sure! Sa Justin och jag sprang upp till mej och hämtade kläder, tandborste och sånt. Jag ville inte att Justin skulle hänga med för då kommer han bara höra mitt och mammas tjafs.

-Vart ska du? Skrek mamma efter mej när jag var framme vid ytterdörren.
-Jag ska sova över hos.. eh.. Justin. Sa jag osäkert och tog ett hårt tag om handtaget.
-Och vem har sagt att du får? Sa mamma när hon hade kommit in i hallen.
-Men kom igen. Bara inatt? Snälla.. Bad jag snällt.
-Jaja. Jag orkar ändå inte ha dej här ikväll. Sa mamma och gick in i köket.

Jag skakade på huvudet och sprang ner till Justin igen. Han log stort mot mej och vi körde hem mot honom. Hans mamma mötte oss i dörröppningen med ett leende.
-Hej Justin, och du måste vara Noelle. Sa hon och skakade min hand.
-Japp. Sa jag och skakade tillbaka.
-Jag är Pattie, Justins mamma.
-Ok, trevligt att träffas!
-Vi går upp på mitt rum. Sa Justin efter att jag och Pattie hade hälsat på varann.

Han tog min hand och vi gick uppför den stora trappan och in i hans rum. Det var ganska stort och det stod en stooor säng i mitten av rummet. Hans tapeter var ljusblåa och längst ner i rummet stod ett skrivbord med en bärbar dator på. Det var verkligen fint! Jag la försiktigt ner mina grejer på hans säng och kollade mej omkring och började skratta när jag såg att han hade en poster på sej själv på väggen.

-Ett litet fan av dej själv eller? Sa jag och rörde försiktigt på postern.
-Såklart! Sa Justin och skrattade.

Jag skakade på huvudet och vi bestämde oss för att gå ner och äta lite kvällsmat tillsammans med Pattie. Jag tyckte redan om Pattie, hon var så söt och liten, som en docka, haha. När vi hade ätit upp sa vi godnatt till Pattie och gick upp på Justins rum igen. Vi båda gäspade och Justin satte sej ner i sängen.

-Är du trött? Frågade han.
-Ja, faktiskt. Svarade jag och satte mej ner bredvid honom.
-Ska vi sova?
-Om du vill.
-Då gör vi det. Sa Justin och gäspade stort.

Han släckte lampan så att vi inte skulle se varandra när vi bytte om. Jag fnissade tyst för mej själv medans jag satte på mej mitt nattlinne. Det var så gulligt av honom att släcka lampan på något sätt. När vi var klara la vi oss i hans säng. Jag skulle visst få sova med honom trots allt, haha!

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Det kändes så otroligt mysigt att ha Noelle bredvid sej. Det kändes så länge sen sist jag låg bredvid en tjej i en säng, jag har ju inte haft tid för tjejer pågrund av "kändiskapet" men jag är glad över att jag har uppehåll nu. Annars kanske jag aldrig hade träffat Noelle, världens vackraste tjej. Jag vände mej om mot Noelle i mörkret och jag såg att hon tittade på mej. Jag halvlog och sträckte sakta fram min hand och strök hennes lena hår åt sidan. Jag bara älskar det! Hon fnissade tyst och flyttade sej lite närmre mej och jag kunde känna hennes kroppsvärme blandas med min. Jag flyttade mitt ansikte närmre hennes och jag kunde känna hennes varma andedräkt mot mitt ansikte. Jag kunde känna att hennes läppar sökte efter mina och jag kysste henne försiktigt. Hennes händer smekte mej i nacken och genom mitt hår och jag pressade mina läppar lite hårdare mot hennes, men fortfarande försiktigt.

Jag hade min hand under hennes haka och lyfte försiktigt upp den medans vi kysstes. Hennes kyssar är helt klart dom bästa i hela världen! Jag har kysst ganska många tjejer, men ingen slår hennes kyssar! Vi avslutade kyssen sakta och drog sedan bort våra ansikten från varandras och bara log. Redan nu vet jag att hon är tjejen i mitt liv, det visste jag sen första gången jag såg henne! Jag är kär, så jävla kär.

Efter att ha tittat på varandra ett tag i mörkret vände Noelle sej om och jag la armen om henne. Jag vilade mitt huvud mot hennes och bara andades in den där härliga doften från hennes hår. Jag lyfte försiktigt på hennes hår och kysste henne i nacken. Jag hörde hur hon skrattade tyst och smekte min hand. Jag lät mitt huvud vila mot hennes igen och sedan somnade vi sött.

Nästa morgon gick jag upp lite tidigare för att ta mej en dusch. När jag var klar låg Noelle fortfarande kvar i sängen och sov som en liten ängel. Hennes ansikte såg så mjukt ut och hon rörde inte en min. Jag hade handduken virad runt midjan och jag gick fram till sängen och väckte försiktigt upp Noelle. När hon öppnade ögonen log jag stort.

-Godmorgon!
-Hehe.. Godmorgon! Svarade hon och gav mej ett morgontrött leende och hon började le ännu mer när hon såg min mage, det kunde jag allt se, haha. Noelle gick upp och jag gick in på toaletten och bytte om medans Noelle bytte om. När vi var klara gick vi ner till köket och åt lite frukost som mamma hade gjort. Och en halvtimme senare var vi i skolan. Skoldagen gick fort och vi var faktiskt lite med Ryan, Chaz och Chris i skolan. När vi var påväg mot våra skåp gav jag Noelle min bilnyckel så hon kunde vänta i bilen för jag behövde snacka lite med min lärare om läxor och prov, igen. När jag var klar behövde jag gå på toa, när jag var klar och öppnade dörren stod Cloe där. VAFAN? Jag kollade kaxigt på henne och skakade på huvudet.

-Jag vet att det är konstigt att vi möts såhär men det är mitt enda sätt att få vara ensam med dej. Sa Cloe och närmade sej mej. Hon kollade mej hela tiden i ögonen och jag backade in i väggen.
-Jag är så ledsen för allt Justin. Men nu är vi ju vänner? Sa hon och log dominerande. Jag svalde hårt när hennes hand letade sej fram till min bröskorg. Varför stoppade jag henne inte? Mitt hjärta hade börjat dunka fortare och på något sätt gillade jag den här känslan. Den där spännande känslan. Vad är det för fel på mej?

-Justin.. Du fattar inte hur mycket jag vill ha dej.. Viskade Cloe fram och ställde sej på tå för att försöka kyssa mej. Då vaknade jag till. Jag putte bort henne och staplade snabbt fram till dörren.

-Jag ringer dej. Sa hon när jag tänkte öppna dörren. Jag skakade på huvudet och smällde igen dörren. Vad händer med mej? Vad är det här? Det känns nästan som att hon hypnotiserar mej.. Jag skakade på huvudet flera gånger och hoppade in i bilen där Noelle satt. Jag försökte le mot henne men hon gav mej misstänksam blick.

-Varför tog det så långt tid och varför glor Cloe SÅDÄR på dej? Frågade hon medans hon kollade ut ur fönstret.
Jag vände mej chockat om och Cloe gick bara några meter från våran bil. Hon log flirtigt mot mej och blinkade lurigt med ena ögat. Jag gav henne en sur blick sedan startade jag bilen och körde iväg.

-Jag och Cloe gjorde inget med varandra om det är det du tror.. Var det enda jag fick fram.
-Det tror jag inte heller.. Svarade Noelle tyst.
Vi satt alldeles tysta och jag lämnade av henne.

NOELLE'S PERSPEKTIV


Skolveckan gick snabbt och jag hade börjat bli mer och mer misstänkan om Justin och Cloe. Jag vet inte varför men jag känner mej orolig och avundsjuk. Jag vet att Justin smsar med henne i smyg, varför kan han inte säga något? Jag vet inte hur länge jag klarar det här.. Är det verkligen mej Justin vill ha, eller henne? Han säger att jag är den enda och det finaste han vet, jag får väl helt enkelt tro på det.

Idag är det lördag och jag och Justin ska ta en fika på stan tillsammans. Det ska verkligen bli roligt! Medans Justin duschar och jag väntar i hans rum piper Justins mobil. Jag ignorerade det men när jag såg att det stod Cloe på displayen började det klia i mina fingrar och nyfikenheten tog över. Jag öppade sakta smset och tappade nästan andan när jag såg vad det stod.

"Hey sexy! Tack för igår.. ;) Vill du träffas imorn igen? Love U <3".

------------------------------------------------------------------------

WHAAAAAT? Är Justin otrogen eller vad är det här? :o KOMMENTERA!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOO !!!

Shit mer kan inte vääntaa !!

2011-02-18 @ 20:47:13
Postat av: Anonym

skriv mer idag :D

2011-02-18 @ 20:48:24
Postat av: Anonym

skriv en till idag snälla!! <3<3

2011-02-18 @ 20:58:28
Postat av: samsam

spännanade :O men lite drama skadar inte :)

2011-02-18 @ 21:12:15
URL: http://somalietjejen.blogg.se/
Postat av: samsam

spännanade :O men lite drama skadar inte :)

2011-02-18 @ 21:12:30
URL: http://somalietjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

OOOMMMGGGG MEEER NUUUUUU

2011-02-18 @ 21:20:00
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

MER! :)

2011-02-18 @ 21:43:20
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: natta

OMG mer idag snälla!! :D

2011-02-18 @ 21:54:15
Postat av: Anonym

<ASBRA

2011-02-18 @ 22:15:38
Postat av: I <3 denna novellen

Detta var det absolut BÄSTA avsnittet hitils!!! jag älskar denna novellen! :D



please some more taday? ;3 <3 ILY

2011-02-18 @ 22:24:43
Postat av: Sofia

om my bieber! mer idag? :D

2011-02-18 @ 22:32:19
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OHH NOOOOOOOOO!!!!!!



han får INTE vara otrogen!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEER!!!!!!!!

2011-02-18 @ 23:56:12
Postat av: Anna

meeeeeeeeeer!!!!!!!!!!! :D

2011-02-18 @ 23:57:22
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Tilde

O my bieber meeer

2011-02-19 @ 08:41:27
Postat av: Justinandjonas

Haha poster av sig själv ;)



Din blogg äger :)



Som du kanske har märkt har JuustinandJonas legat nere några dagar på grund av att någon homofob har anmält den :( Förstår inte hur någon kan tycka så illa om kärlek. Hur som helst fick vi tillbaka den efter att ha mailat och hotat att anmäla blogg.se. Men nu har vi tappat väldigt många läsare och skulle verkligen dö för en länk <3



Du är bäst :)

2011-02-19 @ 09:11:31
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: ELMA

Jag vill bara hacka mig in på din blogg och ändra till svart bakgrundddddddddd, snälla fixa det haha!!!! :P

2011-02-19 @ 10:25:02
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: sofie blondie schilcher

uppdatera oftare jag ber er , snälla två avsnitt idag 1 .o <

2011-02-19 @ 12:07:29
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grymt bra snälla skriv mer :D

2011-02-19 @ 16:21:05
Postat av: KAtte

SKIIIT BRA!! SNÄLLLA SKRIV MER!! :D

2011-02-19 @ 16:25:57
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: esme

MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!MER!

2011-02-19 @ 16:56:59
URL: http://alicejbesme.blogg.se/?tmp=17150118
Postat av: Anonym

meerjag dör så bra !!!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-02-19 @ 17:36:15
Postat av: Liv

Herregud, du skriver så himla bra...allt är så bra beskrivet oxå :) Jag ser allt som en film i mitt huvud, och det är verkligen bra! :D Och MINA ögon kliar... kan inte låta bli så 2 inlägg idag? ;)

2011-02-19 @ 18:37:38
Postat av: Anonym

jag orkar inte vänta.. asså du uppdaterar inte lika mycket som förut!! Sktiv mer! Och oftare! <3

Du skriver som en gud!! <3<3

2011-02-19 @ 19:47:48
Postat av: Tanja

Måste ha meer idag please !!!! :)

2011-02-19 @ 20:16:22
Postat av: Liv

2011-02-19 @ 21:56:21
Postat av: meer

meeeer

2011-02-19 @ 21:56:58
Postat av: Holly

Jag verkligen älskar den här novellen.. Vi vill att du ska skriva, så kom igen, jag klarar inte en minut till !!<3

2011-02-19 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0