LOVE OF MY LIFE - chapter 29


               Noelles outfit                                   Justins outfit
   

NOELLE'S PERSPEKTIV

Idag är det lördag och jag och Justin har bestämt oss för att gå på festen. Jag är riktigt pirrig för det var ett väldigt långt tag sen sist jag var på fest. Och jag undrar vad alla kommer säga när dom ser mej tillsammans med Justin på festen, eller varför jag ens är där. Men jag hoppas det kommer bli kul, Chaz, Ryan och Chris ska ju vara där så dom kommer man knappt kunna ha tråkigt med.

När jag hade sminkat mej klart rotade jag igenom min garderob som en galning och prövade sedan kläderna jag valt framför spegeln. Jag hade valt en rosa pösig tröja som visade magen lite och ett par snygga shorts med nitar ibak. Plötsligt plingade det på dörren. Justin! Jag sprang snabbt och öppnade dörren och där stod han, snygg som vanligt men den här gången ännu snyggare. Han hade en svart v-ringad tröja, rutiga shorts och ett par coola skor. I handen hade han en keps och även solglasögon som han antagligen skulle ha på sej sen. Vi gav varenda ett leende och sedan kollade han ner på mina kläder.

-Wow! Sa han häpet.
Jag började skratta och vi gick in mitt rum och jag speglade mej framför spegeln.
-Är det kanske för mycket? Eller typ för vågat? Frågade jag medans Justin satt i min säng.
-Nej absolut inte. Jag lovar, du är skitsnygg! Sa han och log flirtigt.
-Haha tack.. Men då ska du bara se dej själv. Sa jag och fnissade. Han blinkade och sedan bestämde vi oss för att åka. Klockan var redan 9 på kvällen och vi skulle möta Ryan, Chaz och Chris också. Vi åkte och hämtade upp dom och dom var också riktigt snygga. 

När vi var framme parkerade Justin bilen och vi gick ut. När Chaz, Ryan och Chris såg mina kläder glodde dom överdrivet mycket så jag började skratta.

-Ursäkta? Men är du verkligen Noelle? Frågade Chaz med stora ögon och jag började gapskratta.
-Du är ju hur snygg som helst! La han sedan till och log häpet.
-Ah, du passar verkligen i dom kläderna. Sa Ryan.
Christian blinkade lite mot mej och jag kände hur generad jag blev.
-Tack. Ni är snygga ni med!

-Jag vet och hon är min! Sa Justin stolt och la armen om mej och sedan började vi gå mot stranden. Vi kunde redan höra den höga musiken och en massa folk som skrek och pratade. När vi var framme var det en massa folk som dansade och pratade. Solen sken fortfarande riktigt starkt och havet glittrade vackert. 

-Nu är festen igång, iallafall nu när vi är här! Sa Chaz och gick före oss med Ryan och Chris efter sej. Dom gick direkt till ett bord där dom delade ut dricka, ja, med alkohol i. Jag och Justin gick efter och kollade på glasen dom delade ut. Justin kollade på mej med ett osäkert leende.

-Eh.. Ska du ha? Frågade han.
Jag tänkte efter lite och tänkte att ett glas skulle väl inte skada. Jag hade ju trots allt druckit i N.Y men aldrig så att jag hade blivit full och det vill jag inte bli heller.

-Ah, ett glas isåfall. Sa jag och Justin gav mej ett glas. Justin tog sedan ett eget glass och tog en klunk. Chaz och Ryan stod och drack ivrigt ur sina glas och jag började skratta. Christian stod vid sidan om utan något glas, vilket jag tyckte var bra. Han är ju trots allt bara 14, okej då, han har precis fyllt 15 men.. ändå. Justin har ju redan fyllt 17 och jag fyller 17 om några månader. 

En massa folk från skolan kom fram till mej och Justin och pratade och dom var faktiskt snälla. Dom gav mej snälla kommentarer om mina kläder, hår och smink och jag kunde inte sluta le. Fast jag märkte fortfarande att en del stod och kollade skeptiskt på mej, iallafall några tjejer men dom brydde jag mej inte om. Jag fortsatte dricka ur mitt glas och kollade på dom som dansade.

-Vi går och dansar! Kom! Sa Justin plötsligt och drog med mej och vi ställde oss i klungan av folk. Justin började röra på sej till musiken och jag kunda knappt röra mej eller andas. Justins dans - OMG! 

-Comon! Sa Justin och gick fram till mej och jag började dansa lite också. Han kollade på mej medans mina höfter rörde sej till takt med musiken och han slickade sej om läpparna. Jag skrattade och vi fortsatte dansa.



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Wow.. Noelle är så jäkla het! Hur hon rör sej till musiken, hur hennes hår flyger i vinden och det där vackra leendet. Hon gör mej alldeles knäsvag! När vi dansat klart gick vi och snackade med Chaz, Ryan och Chris som inte dansat någonting, istället är dom förtjusta i drickan dom får, haha! Iallafall Ryan och Chaz, Christian dricker ju inte än. Ryan och Chaz fortsatte fylla på sina glas och man märkte hur dom hade börjat bli lite flummiga.

-Ey, jag är sugen på korv och bröd! Sa Chaz plötsligt och försvann iväg mot ett annat bord där dom serverade mat. Vi började skratta och Ryan var inte sen med att hänga efter Chaz.

-Vänta då ditt fetto! Skrek han efter Chaz och började springa. Jag och Noelle stod kvar och jag la armen om henne och hon lutade sitt huvud mot min axel. Vi kollade ut mot havet och jag log för mej själv. Jag har världens finaste tjej, det finns ingen finare än Noelle! Plötsligt märkte vi hur alla samlade sej runt elden och vi bestämde oss för att gå dit. Vi satte oss ner och det hade börjat bli mörkt. Någon hade med sej en gitarr och rätt som det var räckte en tjej över den till mej. 

-Sjung för oss JB! Sa hon och log flirtigt. Jag nickade och log tillbaka. Nu kan jag ju också visa Noelle hur bra jag faktiskt är på att sjunga, och på att spela gitarr. Jag bestämde mej för att sjunga Favourite girl. Jag började spela några ackord och Noelle kollade imponerat på mej tillsammans med alla dom andra. Jag började sjunga och i refrängen kollade jag in i Noelles ögon.

"My prize possession, one and only
Adore you girl, I want you
The one I can't live without
That's you, that's you

You're my special little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known
It's you, it's you

My favorite, my favorite
My favorite, my favorite girl
My favourite girl"

Hon log och jag log tillbaka och fortsatte sedan sjunga. När jag var klar så applåderade alla och busvisslade. Jag märkte hur flera tjejer satt och höll händerna för munnen och såg nästan ut att svimma snart. Jag skrattade för mej själv och vände mej om mot Noelle.

-Wow.. Asså wow.. Var det enda hon kunde få fram. 
-Gillade du det? Frågade jag flirtigt.
-Gillade? Jag ÄLSKADE det! Asså gud.. Jag trodde inte du var såhär bra. Sa hon och jag log till svar. Jag märkte hur nästan alla hade börjat gå och dansa igen och endast några satt kvar vid brasan. Jag la armen om Noelle och hon kysste mej mjukt på kinden. Jag blev alldeles varm i kroppen, bara utav den lilla kyssen. Hon är perfekt! Vi ställde oss upp efter en stund och gick för att hämta dricka. Jag vet att vi egentligen inte borde dricka mer än ett glas men nu är jag riktigt sugen på att parta. Jag tog ett glas och Noelle gjorde detsamma, vi klunkade i oss drickan och ett glas till blev till många glas. Några drinkar senare skrattade vi högt medans vi dansade bland alla andra. Mitt huvud hade börjat snurra lite och jag hade fått den där sköna känslan i hela kroppen, som faktiskt är ganska rolig. Jag hade blivit full. Vi fortsatte dansa tills vi inte orkade mer och slängde oss ner i sanden och andades ut.

-Aaaah jag orkar inte mer.. Pustade Noelle ut och började sedan fnittra lite.
-Inte jag heller.. Shit.. Sa jag och torkade svetten ur pannan. Jag märkte hur Chaz, Ryan och Chris ställde sej framför oss.

-Hahhaa är ni fulla? Frågade Ryan.
-Ne inte alls.. Bara lite.. Sa Noelle och började skratta.
-Fast ni är nog ännu fullare? Sa jag till Chaz som vinglade lite.
-Du.. Jag är den fullaste på hela den här jävla festen! Sa han stolt och satte händerna i midjan.
-Ah och den som har käkat mest korv och bröd. Sa Christian och putte till Chaz på armen.
-Pfft.. Jag vann tävlingen lätt. Sa Chaz divigt.

När jag och Noelle legat och vilat lite ställde vi oss upp och märkte hur flera personer hade vänt sej om och kollade på någon, dom både viskade och pekade.

-Det är han! Omg det är han! Hörde jag en tjej halvskrika av iver och pekade. Jag vände mej om och emot oss kom ingen mindre än.. CODY SIMPSON!




-------------------------------------------------------

Hehhe.. Några Cody Simpson fans som läser? ;) Vad kommer hända nu då? 
KOMMENTERA!! :D

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

MER!!!! NU!!!

2011-02-25 @ 18:00:48
Postat av: BIEBER NOVELL

noelle får en crush på cody och dom kysser varandra!! SNÄLLA :D bara för få lite spänning.<3



SKIT bRA SKRIVER. ÄLSKAR DENNA historia!!

2011-02-25 @ 18:01:16
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Moa ((:

Hahaha, skrattar högt av det där med att Chaz är fullast på festen och har ätit mest korv med bröd xd

jättebra! :)

2011-02-25 @ 18:10:22
URL: http://thestoriesboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhaha jag garvade faktiskt! MEEEEER (L)

2011-02-25 @ 18:26:57
Postat av: Anonym

ASBRA

2011-02-25 @ 18:35:51
Postat av: Liv

Nej, inte cody! inget med honom snälla, jag säger inte att han är dålig eller något, bara att jag inte tycker han ska vara med! :)

2011-02-25 @ 19:53:52
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Skit bra :)

2011-02-25 @ 20:02:13
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Cody Simpson lover

yeeeees Jag älskar Cody!! <3 Älskar dena novell :D Meeeer nuuuu?

2011-02-25 @ 20:18:36
Postat av: Anonym

meeer !!

2011-02-25 @ 21:56:48
Postat av: Anonym

ahahahaha, chaz&ryan FTW! haha älskar dom <3333

OMG när jag läste att cody skulle va med typ dog jag xD

haha jag älskar cody , han är bäst... <3333

haha lite flummig just nu... sry för oseriös kommentar, mowhaha -_-

2011-02-25 @ 22:26:34
Postat av: Julia ♥

Vem är Cody? XD Men jag BER dig, snälla låt inte henne hålla på med honom så att det blir drama ! :( <3

MEEEEEER ♥

2011-02-25 @ 22:31:25
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: B E C C A

Bläääää gillar inte Cody! haha, men skitbra skrivet! :D

2011-02-25 @ 23:27:48
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: sanna svedin

har ni tagit noelles outfit från justinbstories eller råkade det bara vara ett sammanträffande?:)

2011-02-26 @ 11:54:58
URL: http://sannasvee.blogg.se/
Postat av: sanna svedin

sv. Okej:)

hoppas du inte tog illa upp eller något, gillar bara inte bloggar som härmar andra, tyder bara på brist på fantasi, visst det var bara en bild men;p

Det var iaf därför jag undrade:)

2011-02-26 @ 18:25:11
URL: http://sannasvee.blogg.se/
Postat av: emma

Jättebra!! snälla när kommer nästa del???? Hoppas det blir DRAMA!!! typ att cody försöker flirta med noelle och justin blir avis eller nåt sånt dära! snälla???

2011-02-26 @ 21:44:59
Postat av: Sanna

Hej hej jag har nyss skapat en novell blogg om Justin bieber och kapitel 1 av Born To Be Somebody är ute skriv vad du tyckte bra eller dåligt tipsa gärna oxå skulle betyda mycket många kramar Sanna

2011-02-26 @ 23:40:12
URL: http://drewstory.blogg.se/
Postat av: E

Hej! Jag har skapat en novell som heter "I guess I'm just a sucker for love". Läs den med hahaha.

2011-02-26 @ 23:56:12
URL: http://onetimebieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://onetimebieber.blogg.se/



http://onetimebieber.blogg.se/



http://onetimebieber.blogg.se/

2011-02-27 @ 01:13:52
Postat av: Sofia

sjukt bra, men cody simpson är ju 97:a bara så du vet haha :D han är ju liksom bara 13/14... x) Kramis!

2011-02-27 @ 15:04:00
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW CODY SIMPSON!! okej inte direkt sådär -.- han suger!! + att han e förfan 13 bast!?

2011-02-27 @ 21:58:02
Postat av: **

Bast!? Hahahahahahahahaha wb gangster!!:00

2011-02-27 @ 22:09:17
Postat av: Anonym

Har väntat på chapter 30 i typ.. forever?

Är det så att du inte skriver på helger eller? :) För att ungefär varje helg så skriver du inte? :)



Men Hoppas du skriver snart!

Kram! <3

2011-02-27 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0