o k ?

seriöst?! Jag fattar inte att du länkar denna blogg??!! Du är verkligen inte en beliber om du förödmjukar Justin såhär! Han hatar att bli kallad bög (intervju) och du länkar till en sån här blogg?! Du är den värsta och sämsta belibern jag någonsin hörtalas om!!! Jag ska sluta läsa din blogg och tipsa alla jag känner om att inte läsa den!!!

P.S Fattar inte ens att jag lägger ner tid på att skriva detta?!

svar:

Vet du? Det här är MIN blogg och jag länkar vem jag vill. Och om jag är en belieber eller inte kan väl inte du avgöra? Jag är ett väldigt stort fan av honom och bara för att jag länkar en novell där Justin är gay så är inte jag en belieber. Snälla.. NOVELLEN ÄR PÅHITTAD! Jag vet att Justin inte är bög, det vet jag mycket väl och jag gillar inte heller när folk kallar honom det. Men novellen är påhittad och dom menar absolut inget illa med det dom skriver. Sluta vara så löjlig! Varsågod, läs inte min blogg mer då, och tipsa folk om att inte läsa den? Herregud.. xD Jag orkar seriöst inte med såna här kommentarer och jag fattar inte heller varför jag slösade tid på din kommentar. Ganska onödigt men det här gör mej en aning irriterad -.- Kram!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hon som kommenterade,

Har hon seriöst inget annat bättre för sej? ._.

jag har läst hela Jonas & Justin, och jag erkänner att jag inte gillar den, MEN (!!!!)

De som väl skriver den menar ju faktiskt inget illa och de skrivet fantastiskt bra, sant ja!

Och hon som kommenterade, det är ju HON som inte direkt är en belieber!?

För så där beter sej inte en 'äkta' belieber i mina ögon, verkligen inte.



PS ~ du skriver fantasitkst du också, och bry dej inte om den där skitkommentaren, den var bara dum & löjlig'



~ Kram ~

2011-02-23 @ 20:47:29
Postat av: Anonym

när kommer nästa chapter? :)

2011-02-23 @ 20:57:31
Postat av: Lovisa

HERREGUD!! haha, orka lägg ner tid på att kommentera någonting så... haha, värsta uppriktiga och lite irriterande meddelandet sen bara KRAM!! haha, såå skön!! ;)



(MENAR INGENTING ILLA)

2011-02-23 @ 20:59:24
Postat av: Camilla&Alma

men hahah herregud! xD snacka om nolifer! :p



Tänkte bara fråga om vi skulle kunna länka varandra? :)

2011-02-23 @ 21:07:41
URL: http://drewstories.blogg.se/
Postat av: Gissa xD

Gud!

Asså,vet inte vad jag ska skriva. Vilket sjukt onödig,irriterande,korkad kommentar.

Haha!

2011-02-23 @ 21:16:01
URL: http://sweetannies.blogg.se/
Postat av: amanda,saga, amanda & gry

Haha, tjejen har inget liv. Har fått massa sånna kommentarer också. Bara att skita i. Eftersom det är dom som inte är true beliebers :)!

2011-02-23 @ 21:17:40
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit i den som skrev den komentaren,fortsätt med nästa del istället ;D

Älskar novellen!

2011-02-23 @ 21:40:32
Postat av: Anonym

Bry dig inte om såna kommenterer!

Du skriver en helt AWESOME novell och jag älskar den!

2011-02-23 @ 21:43:20
URL: http://justindrewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0