svar

kommentar:

Hej ville bara säga att denna novellen är såååå grymt bra att jag vill läsamer av den hela tiden. OCh sen har jag en fråga.
Har detta som du skriver om hänt dig? För det du har skrivit låter precis som om du pratar rätt från hjärtat. Förlåt det kanske inte är så bra att skriva detta men jag bara undrar.
Ps: kom ihåg att din novell äger alla andras!!

Kram

svar:

Först vill jag börja med att tacka dej. Blir så grymt jäkla glad när ni skriver såhär fina grejer! :D
Och nej, det jag skriver om har aldrig hänt mej, vilket jag är riktigt glad över för det är väldigt sorgligt. Men jag ville liksom bara göra något annorlunda och skriva om en mobbad tjej, och verkligen tänka mej in i hennes perspektiv. Lyckas jag? haha :) Men iallafall, tack för alla era söta kommentarer! Ni gör det sååå mycket roligare att skriva då! FORTSÄTT KOMMENTERA!

just det ja, det var också någon som undrade varför alla hatar Noelle här i Atlanta också. Jag glömde helt av att skriva varför och har inte tänkt så mycket på det men.. Jag tänkte liksom att alla i Atlanta i den skolan hon började i visste vem hon var, alltså typ hört alla rykten och sånt och bestämde sej då för att inte gilla henne.

Puss och kram, skriver mer imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom som hatar henne, kan ju hata henne för att Hon är så blyg och att Hon är så söt så att cloe sa massor av skit när hon började därför hatar alla henne... ;)

2011-02-23 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0