LOVE OF MY LIFE - chapter 14

Strålarna sprutade starkt mot oss och Noelle började tjuta av skratt, jag klev av henne och började också skratta. Jag sträckte ut min ena hand och hjälpte henne upp och sedan sprang vi tillsammans hand i hand bort från vattenspridarna....



NOELLE'S PERSPEKTIV

När vi hade sprungit ifrån vattenspridarna släppte jag Justins hand och vi satte oss på en bänk och andades ut.
Jag kunde fortfarande inte fatta det! Kysstes nästan jag och Justin? Jag kunde inte sluta tänka på hur han kollade in i mina ögon, hur han slickade sej om läpparna och böjde sej sakta ner mot mina läppar, det var då jag slöt ögonen. Det var då jag bara väntade på att få känna hans läppar mot mina..

Jag log stort för mej själv och märkte knappt hur blöt jag egentligen var efter allt vatten vi hade fått på oss.
-Haha det där var kul! Eller vad säger du? Sa Justin plötsligt och jag vände mej om mot honom.
Hans hår var blött och jag såg rakt igenom hans vita t-shirt. Jag visste inte riktigt vart jag skulle stirra, på hans synliga sex-pack eller hans vackra ögon?

Jag kollade in i hans ögon och skrattade.
-Hahaha ja! Men nu är vi ju jätte blöta! Sa jag och började skratta ännu mer.
Justin tittade flirtigt på mej och bet sej i läppen.
-Jag gillar när du är blöt.. Eller, ah.. Haha, han skrattade generat och jag såg på honom att han inte alls tänkte sej för innan han sa det där. Men det gjorde inget, det var faktiskt gulligt på något sätt.

Jag skrattade generat tillbaka och sedan satt vi alldeles tysta. Solen lös fortfarande riktigt starkt och Justin ställde sej plötsligt upp. Mina ögon blev som klistfastrade på hans mage igen även fast jag inte ville. Jag är ju inte direkt sån.. Haha. Och det blev bara ännu värre när Justin drog sina fingrar genom sitt blöta hår och log sådär flirtigt mot mej. Jag skakade på huvudet och log sedan tillbaka. Varför får han mej att bli sån här?

-Hänger du med och lägger dej på gräsmattan? Mitt speciella sätt på att torka du vet, Sa Justin och blinkade.
-Haha ok! Sa jag och tillsammans gick vi till den torra delen av gräsmattan och la oss ner.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kunde inte låta bli att titta på Noelles ansikte som lös i solen medans vi låg ner på gräset.
Hon blundade och såg så vacker ut, hennes ögonfransar var så vackert mörka och långa. Jag har alltid tyckt om tjejer med långa och mörka ögonfransar, det är så fint. Tänk att få kyssa henne nu, det skulle vara perfekt.

Fan att den första kyssen blev förstörd.. Det hade ju blivit perfekt om inte vattenspridarna hade satts på. Eller ok, nästan perfekt, vi båda hade ju glass i ansiktet trots allt. Jag flyttade mej lite närmare Noelle och nu kunde jag höra hennes andetag. Hon hade fortfarande inte märkt hur nära jag var henne, men plötsligt öppnade hon ögonen och vände sej om mot mej. Hon log stort och våra ansikten var bara några centimeter från varandras, men det verkade hon inte ha något emot. Jag kollade in i hennes vackra ögon och utan att ens tänka mej för sträckte jag ut min ena hand och strök hennes hår bakom örat. Hon fnissade generat och kollade ner men sen kollade hon upp igen i mina ögon.

-Du har väldigt fina ögon.. Sa jag och nästan drunknade i hennes choklad bruna ögon.
Hennes ansikte sken upp och hon började fnissa igen. Det var så fint att få se henne såhär glad.
-Tack Justin.. Men har du inte tänkt på att vi typ har samma ögonfärg? Sa hon och kollade djupt i mina ögon.
-Jag vet.. Men dina är verkligen vackra.. Sa jag mjukt och hon log till svar.

Plötsligt ringde min mobil men jag reagerade knappt. Jag kollade fortfarande in i Noelles ögon och hon började skratta.
-Justin, din mobil ringer!
Jag ryckte till och skrattade generat.
-Just det ja, hehehehhee.
Jag drog upp min mobil ur fickan och det stod mamma på displayen.
-Hej mamma, Sa jag glatt och satte mej upp.
-Hej Justin! Vart är du? Du kom aldrig hem efter skolan och maten är förresten klar.
-Jaha, men jag är med en kompis. Jag kommer snart hem!
-Ok, hejdå så länge!
-Hejdå.

Jag la på och kollade sedan ner på mina kläder. Till min förvånad hade jag redan torkat utan att ens ha märkt något. Kanske var jag alldeles för inne i Noelles distraherande ögon. Hela hon är distraherande.. Jag vände mej om mot Noelle som hade satt sej upp och hon hade också torkat. Hon slängde försiktigt med håret och märkte sedan att jag tittade på henne. Hon log generat och väntade på att jag skulle säga något.

-Just det ja, mamma ringde. Jag ska hem snart.
-Ok, men vi börjar gå tillbaka till din bil då, Sa hon och tillsammans gick vi till min bil.
Vi satte oss i bilen och jag började köra hem henne. När vi var framme vid hennes hus och hon skulle gå ut ur bilen satt vi och stirrade extra länge på varandra. Hon kollade generat bort och vände sej sedan om mot mej igen. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Ge henne en kram.. eller kanske en liten puss?

-Men vi ses väl imorn då, Sa Noelle plötsligt och tänkte precis öppna bildörren.
-En kram kan man väl få? Sa jag och skrattade och hon log stort.
Jag öppnade mina armar mot henne och la dom runt om henne och andades in hennes speciella doft.
Jag ville aldrig släppa henne, jag vill ha henne hos mej föralltid. Bara jag och hon..

-Det är bara att ringa mej om det blir problem, Halvviskade jag i hennes öra och hon kramade om mej hårdare.
-Tack Justin. Du är bäst.. Halvviskade hon blygt tillbaka och släppte mej sedan. Vi kollade på varandra en sista gång och sedan öppnade hon bildörren och gick ut...

CLOE'S PERSPEKTIV - NÄSTA DAG I SKOLAN

Jag kunde inte ljuga, jag är verkligen hur avunsjuk som helst på Justin och Noelle.
Jag klarar inte se dom gå tillsammans i korridorerna, jag klarar inte se dom ge dom där hemlighetsfulla leenderna till varandra, jag klarar inte se dom tillsammans alls! Och helt ärligt så förstår jag varför Justin gillar Noelle. Hon är faktiskt söt, har en fin kropp, och helt enkelt mer speciell än jag. Så här får det bara inte gå till, Justin ska ju va med mej?

Jag gick till mina vänner och föreslog lite grejer vi kunde göra så att Justin ska sluta umgås med Noelle. Dom gick såklart med på det, och nu ska vi bara berätta det till andra i klassen och skolan, dom kommer säkert också gå med på det. Vi gick och snackade med Ryan, Chaz, Christian och en massa andra och dom gick också med på det.

-Inte för att vara taskig eller så men, Justin måste liksom umgås med oss också, Sa Ryan och alla nickade.
-Men vi får väl se till då att Justin håller sej borta från Noelle. Varje gång vi ser honom gå till henne går vi till honom först, ok? Sa jag bestämt och alla nickade genast.
-Och se till att han inte umgås med henne hemma heller, Sa jag till Ryan och han nickade.
Jag log nöjt och gick sedan iväg med mina kompisar.

Det här verkar allt lösa sej ändå och Justin kommer bli min igen så småningom..

-----------------------------------------

OH NO!? Kommer Cloe hinna förstöra mellan Justin och Noelle innan det inte ens har hunnit bli något mellan dom?
Vi får väl se.. ;) KOMMENTERA!!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh cloe är en b*tch :@

MEEEEEEEEEEEEEEER

2011-02-01 @ 22:28:27
Postat av: K A R I N

Gaah va bra du skriver!

Du skriver med en sånn inlevelse, vilket jag älskar! :)

Fortsätt så här

2011-02-01 @ 22:29:44
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWWWZUUM!♥

SKRIV MER MER MER MER MER MER!!!!!!!!!!!!



NEEJJ!! cloe får INTE förstöra nånting nu!!!!!



ÄLSKAR DIN BLOGG!<3

2011-02-01 @ 22:34:35
Postat av: Anonym

JÄTTE BRRA!!!!

2011-02-01 @ 22:48:28
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Äger :D

2011-02-01 @ 22:48:40
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!! asbr!1:)<3

2011-02-01 @ 22:50:51
Postat av: Sofie

ÅÅHHNEEJJ det ska hon inte fååå! :o<3

meeeeeeeeeer nu xd aasssssaaabra tjejen :D<3333

2011-02-01 @ 23:09:03
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

NEJ, det ska hon inte !! Jäkla Cloé! -.- MEEEEER :D <3 dom är så söta tsm ! ♥

2011-02-01 @ 23:14:44
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia

Mer nuuuu !!!

Din novell är som droger fast på ett bra sätt :P

2011-02-01 @ 23:17:25
URL: http://justindrewstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Asbra!! ;D

2011-02-02 @ 06:35:16
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra! Vill ha mer! ;D;D;D;D

2011-02-02 @ 06:53:31
Postat av: Julia s

Dumma Cloe Hahah!!!!!!!! MEEER !!!! JAG LÄNGTAR REDAN HAHA!

2011-02-02 @ 07:03:30
Postat av: Anna

sv: eller huuuuuuuuuuuur. jag dog :o

2011-02-02 @ 07:18:48
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Inte okeeeeeej!!!!!! DUMMA CLOE!

2011-02-02 @ 08:10:56
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: amanda&saga

Gillar du justin bieber noveller?

Då ska du läsa våran blogg! Vi skriver två stycken noveller.

& Sjävlklart behöver du inte läsa båda. Du kan ju bara läsa en om du vill.



Puss&kram

/amanda&saga

2011-02-02 @ 09:00:08
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Josefina

Hej! Jag älskar din blogg! Men kan du skriva mer + kolla gärna in min novell!

2011-02-02 @ 09:26:53
URL: http://jbiebes.bogg.se
Postat av: --

Hoppas Cloe hinner..

Haha,lol..:S

2011-02-02 @ 15:25:36
Postat av: Carro

skit braa fortsätt nu snääälla!

2011-02-02 @ 16:07:08
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-02 @ 16:57:15
Postat av: Vannichi

SV; Tack tack :) <3

2011-02-02 @ 17:10:24
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome! fin blogg du har!

2011-02-02 @ 18:08:42
URL: http://nimitz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

2011-02-02 @ 19:19:35
Postat av: Anonym

UPPDATERA OFTARE SNÄLLA!!!

2011-02-02 @ 21:34:52
Postat av: Anonym

UPPDATERA OFTARE SNÄLLA!!!

2011-02-02 @ 21:35:14
Postat av: Anonym

skriv ikväll!??! jag älskar den! du är så jäkla duktig!! :D

2011-02-02 @ 21:59:40
Postat av: K A R I N

Sv: Tack så mkt :))

2011-02-03 @ 16:33:24
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Cadrika

MEEEEEEEEEEEEEEER!!! älskar verkligen den här bloggen! bästa novell bloggen av alla som jag läst!

2011-02-03 @ 18:50:44
URL: http://jbstoryoflove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2011-02-04 @ 17:01:08
URL: http://rayaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa?



du borde bli författare!!!

2011-02-04 @ 20:05:44
Postat av: Anonym

snälla uppdatera! :D

2011-02-04 @ 22:51:59
Postat av: Anonym

du är jätteduktig och kreativ! du skriver väldigt gulligt och man vill bara läsa meeeer!

jag hoppas att det blir uppdatering snart, och jag tycker du ska försöka uppdatera oftare eller att du bestämmer hur många gånger i veckan du ska uppdatera!

fortsätt att skriv, du äger :)

2011-02-05 @ 01:58:53
Postat av: Anonym

Håller med, uppdatera liiite oftare? Asså man liksom drogar den här, med du uppdaterar aldrig? Snälla fottsätt skriv!

2011-02-05 @ 13:43:24
Postat av: Anonym

snälla uppdatera!!:D:D

2011-02-05 @ 19:19:27
Postat av: Anonym

uppdatera idaaag:D

2011-02-05 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0