LOVE OF MY LIFE - chapter 19

Jag log, det kändes som att jag inte hade lett såhär stort på hur länge som helst. Hon gav mej ett leende tillbaka och sedan vände hon på klacken och gick iväg..

Och jag gjorde absolut inget för att hindra henne. Det här var allt jag nånsin drömt om...

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kollade på Noelle ända tills hon försvann och jag inte kunde se henne mer, och hela tiden log jag. Det fanns inte ord för hur jävla glad jag var! Jag vände mej sedan om och började gå mot klassrummet igen, när jag kom in var inte Jason och Liam kvar. Jag satte mej vid min bänk och bara log för mej själv. Det kändes helt enkelt som att jag svävade på moln, hur töntigt det än låter så kändes det som det.

Jag märkte hur alla tittade på mej men jag ingorerade dom och allt jag kunde tänka på var Noelle och hennes mjuka läppar och jag hade fortfarande kvar hennes söta smak i min mun. När lektionen var slut och jag skulle åka hem kom Ryan, Chaz och Christian fram till mej.

-Ey, hänger du med på fest ikväll? Frågade Chaz och log snett.
-Nej, jag ska träffa Noelle. Sa jag bestämt, nästan sådär stolt.
-Noelle? Seriöst, dissar du oss och kanske världens grymmaste fest för henne? Du är verkligen dum i huvudet! Sa Chaz med rynkad panna.
-Ja, du kommer verkligen missa något! Häng med förfan! Sa Ryan och boxade till mej på armen på skämt.
-Fattar ni trögt eller? Jag hänger inte med! Och vet ni, jag har verkligen tröttnat på er. Helt ärligt så pallar jag inte med er mer, ni ska alltid hålla på och tjata på mej. Jag träffar vem fan jag vill och jag skiter i om ni inte gillar Noelle. Jag gör det, och det är det som är huvudsaken.

Nu hade jag fått det jag ville ha sagt och det kändes jäkligt bra. Mina vänner kollade chockat på mej och sedan satte dom armarna i kors.
-Förresten, ni får ta den skitiga bussen hem. Sa jag och viftade kaxigt med bilnycklarna framför deras ansikten och gick sedan ut till min bil. Dom kan komma fram och snacka med mej igen när dom har något vettigare att säga..

Jag hade redan bestämt mej för att träffa Noelle idag, jag bara måste få se henne igen. Och jag hade redan planerat vad vi skulle göra, och nej det ska inte vara något för överdrivet. Jag funderade på att vi kanske kan dra till stranden och sen gå hem till mej och mysa med film och godis. Men vi får se..

NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag kunde inte fatta det. Jag hade kysst Justin! Vi hade kysst varandra! Jag kunde inte sluta le och fjärilarna i magen ville inte försvinna. Jag som nyss hade vart alldeles förkrossad var hur glad som helst. Jag var lycklig! Direkt när jag kom hem slängde jag mej i sängen, satte på MP3:N och bara tänkte på Justin. Det fina han hade sagt och de där mjuka läpparna mot mina. Jag hade aldrig känt såhär, inte ens när jag kysste Dylan för första gången, och då var jag verkligen kär, bara i början alltså. Men den här kyssen med Justin, den var verkligen speciell. Men hur är det mellan oss nu? Kommer vi bara fortsätta vara vänner eller kommer vi bli.. ihop?

Jag vet iallafall att jag vill bli hans, bara hans. Men ja, vi får väl se..
1 timme senare fick jag ett sms och det var från Justin. Jag nästan kastade mej över mobilen och öppnade genast hans sms.

"Hej Noelle! Jag undrar om du vill hänga med mej till stranden lite senare? Och så kan vi göra något efter det också? Om du vill, ska vi ses om en halvtimme då? Puss <3"

Aww.. Han ville träffa mej!! Jag log för mej själv medans jag svarade på hans sms.

"Hej Justin! Såklart jag vill! Visst, vi ses om en halvtimme <3" Skrev jag tillbaka och han svarade på nolltid.

"Bra!! Kommer och hämtar dej då.. Längtar redan..<3"

Jag log ännu större och kunde inte låta bli att småskratta. Han ska alltid vara så söt! Jag bestämde mej för att byta om till något annat eftersom det var väldigt varmt ute. Jag kollade igenom min lilla garderob och bestämde mej för att använda den den där vita klänningen som jag aldrig ens användt. Det skulle nog bli fint! Jag satte på mej en bikini under för säkerhetsskull om vi skulle bada. Sedan borstade jag mitt hår lite snabbt och smink hade jag ju redan på mej.

När jag kollade på klockan och det hade gått lite mer än en halvtimme började min mage pirra. Han skulle vara här när som helst! Jag kollade ut ur fönstret men kunde inte se Justins bil nånstans. Plötsligt plingade det till på dörren. Det måste vara Justin! Jag gick snabbt ut till hallen och öppnade dörren och där stod han. Så fin, så jäkla fin. Hans hår låg lite ruffsigt runt huvudet, hans ögon var underbart bruna och han log det där speciella leendet. Jag log generat tillbaka och kollade ner i golvet när vi hade kollat på varandra för länge.

-Jag måste bara säga detta, du är verkligen jätte fin! Sa Justin och kollade på mej från topp till tå.
-Du med. Sa jag och kollade på hans ansikte och kläder. Han hade på sej en vit t-shirt, ett svart pärlhalsband, ett par snygga shorts och till det vita skor.

Vi matchade faktiskt varandras kläder lite, hehe.
-Så ska vi gå? Sa Justin och öppnade dörren så att vi båda kunde gå ut.
-Visst. Sa jag och satte på mej mina skor. Vi gick sedan ner till hans bil och satte oss i den och började köra mot stranden. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så vi satt alldeles tysta. Då och då märkte jag att Justin kollade på mej och då vände jag mej om mot honom och log.

Efter kanske 10 minuter var vi framme vid stranden. Precis när jag skulle öppna bildörren så kom Justin istället och öppnade den åt mej. Jag kunde inte låta bli att skratta lite, han är bara för söt. Justin hade en filt i ena handen och tillsammans gick vi ner mot stranden och han la ut filten på den varma och lena sanden...

------------------------------------------------

Kort del men orkar inte skriva mer! Haha ja klockan är väldigt mycket och jag behöver sova, jag vet. Skriver mer imorn, och kommentera lite mer är ni snälla! Hihi :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love it!!! ;)

2011-02-10 @ 06:39:03
Postat av: K A R I N

A W E S O M E ! :)

2011-02-10 @ 06:48:13
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: annaa

Åh vad söta dom är :D äntligen !!

2011-02-10 @ 06:52:54
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

SHIT! SÅ BRA !

2011-02-10 @ 09:39:18
Postat av: Julia

Aaaw! Föör gulligt! :D

2011-02-10 @ 09:52:06
Postat av: alicia

klicka er in på min nya bieber-novell-blogg.



http://foreverlovestories.blogg.se

2011-02-10 @ 11:31:53
URL: http://foreverlovestories.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Naaaw! MEEEEEER :D ♥

2011-02-10 @ 12:19:19
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: sagal

awwwwwwwwwwwww så jävligt bra (ursäkta mitt språk)men det är så bra

2011-02-10 @ 14:07:39
URL: http://jjjustin.blogg.se/
Postat av: Justinandjonas

Hej! Ville bara säga att din blogg är så otroligt spännande och bra! Åh älskar allt som har med Justin Bieber att göra ;) <3

2011-02-10 @ 14:40:07
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att det inte går för fort! ;D

2011-02-10 @ 15:50:53
Postat av: Anonym

sååå himla bra, meraa nu :D

2011-02-10 @ 15:59:15
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GULLIGT! :)

ÄLSKAR DIN NOVELL!!!♥

SKRIV MER MER MER MER MER ME MER

2011-02-10 @ 17:36:39
Postat av: Anonym

Meeeeer bieberlove när dom kommer hem! <333

2011-02-10 @ 18:18:09
Postat av: Anonym

asbraaaa

2011-02-10 @ 18:59:39
Postat av: Biebermakesmecrazy - Novellblogg

Awesome! :)

2011-02-10 @ 21:05:39
URL: http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
Postat av: Biebermakesmecrazy - Novellblogg

Awesome! :)

2011-02-10 @ 21:05:55
URL: http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
Postat av: B E C C A

SKIIIIITBRA :D

2011-02-10 @ 21:17:58
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0