LOVE OF MY LIFE - chapter 28

Jag är så glad att jag träffade dej, och från första gången jag såg dej visste jag att jag bara ville ha dej. Att du bara skulle vara min. Och nu är du min, det är som en dröm för mej. Jag ska aldrig svika dej som alla andra har gjort. Aldrig....



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kollade in i hennes ögon och hon log stort. Hon satte sej upp och kramade om mej och jag kramade tillbaka. Jag hörde hennes korta andetag i mitt öra och jag kysste henne på kinden medans vi kramades.

-Du är det bästa som har hänt mej.. Du har förändrat mitt liv.. Viskade hon i mitt öra och jag log för mej själv.
-Och du är det finaste jag har, jag menar det.. Viskade jag tillbaka och vi släppte varandra och log. Vi la oss ner i sängen igen och jag la armarna runt om henne. Jag hörde hur hon hela tiden började andas tyngre och innan hon somnade så vände hon sej mot mej.

-Förlåt Justin för att jag var så dum. Sa hon och pillade i mitt hår. Jag suckade och skulle precis säga emot men då kysste hon mej och jag hängde med. Hon drog fingrarna genom mitt hår och jag smekte hennes kind och hals. Kyssen varade ganska länge och när den tog slut log Noelle generat och vände sej sedan om igen så att hon låg med ryggen mot mej. Jag la armarna om henne igen och la mitt huvud på hennes och efter några minuter kände jag hur jag sakta somnade.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag och Justin var hela helgen och både myste hemma hos mej och honom med film och godis. Vi gick även på stan och Justin försökte hela tiden skämma bort mej genom att köpa något jätte dyrt till mej men jag vägrade varenda gång. Jag hatar när folk slösar pengar på mej och han behöver inte köpa saker till mej för att visa hur mycket han gillar mej, för jag vet det redan. Jag förstår att han bara vill vara snäll men jag vill ändå inte.

Skolan började igen och Jason och Liam var inte där en endaste gång under hela veckan. Jag undrar vart dom håller hus men så länge dom inte är i skolan så är ju allt bra. Jag har även börjat umgås lite mer med Chaz, Ryan och Chris, riktigt schysta och roliga killar det där. Jag känner dom ju inte jätte bra än men snart så.. Vi kommer iallafall redan överens med varandra och dom verkar faktiskt gilla mej. Bra! Jag och Justin har förresten vart ihop med varandra i 1 månad och 1 vecka nu, wooow tiden går verkligen fort!

Idag är det sista dagen i skolan och sen har vi helg, och snart är det ju sommarlov också. Knappt en månad kvar ju! Längtar redan, men vem gör inte det liksom? När sista lektionen var slut gick jag och Justin tillsammans ut från klassrummet med Chaz, Ryan och Chris efter oss. Vi alla gick tillsammans fram till våra skåp och när vi hade hämtat våra grejer och tänkte gå ut till bilen stoppade Chaz, Ryan och Chris oss.

-Ey.. Det är fest på stranden imorn. Kommer ni eller? Frågade Ryan och log snett.
Justin och jag kollade på varandra och Justin ryckte sedan på axlarna.
-Vill du gå? Frågade han mej.
-Vet inte riktigt.. Det skulle ju kunna bli kul? Sa jag och log. Justin blinkade mot mej och vände sej sedan om mot killarna.
-Ah, vi får se. Jag hör av mej imorn! Sa Justin och dom nickade. Sedan gick vi ut och satte oss i Justins bil och körde hemåt. Vi hade bestämt att köra hem till mej och kolla på en film tillsammans eftersom mamma och Denver inte skulle vara hemma på hela helgen. När filmen var slut låg Justin trött i sängen och sträckte på sej och jag kollade mej i den stora spegeln. Jag kollade på min kropp och tog på mina ben och tryckte in magen lite lätt.

Jag märkte hur Justin kollade konstigt på mej.
-Vad gör du? Frågade han underligt men jag svarade inte. Jag fortsatte spegla mej och sedan sa jag det rakt ut.
-Tycker du jag är tjock?

Justin satte sej chockat upp i sängen och jag vände mej om mot honom.
-Skojar du med mej eller? Du är ju så smal att man ser rakt igenom dej! Sa Justin allvarligt och skrattade sedan. Jag skrattade tillbaka och Justin ställde sej upp och gick emot mej. Han kollade flirtigt mot mej och la armarna runt om mej och kollade in i mina ögon. Jag log och kollade in i hans chokladbruna ögon.
-Du är absolut inte tjock.. Sa Justin och förde sakta ner sina händer mot min rumpa.
-Men jag älskar det här.. Sa han sedan och tog försiktigt tag om min rumpa med ett snett leende.
Jag började skratta och kysste honom snabbt på munnen.

Justin är helt klart den bästa! Han är mitt allt och det finns inte ord för hur glad jag är över att få vara hans....
-------------------------------------------------------


Kort och ointressant del men jag är alldeles för trött för att skriva, haha.
Kommer Justin och Noelle gå på festen? Vi får se.. ;)

KOMMENTERA!!


Kommentarer
Postat av: AMANDA

hej hej ,

jag gör gratis designer, är du intresserad? mejla bara :D

2011-02-23 @ 23:53:02
URL: http://stephanieochamanda.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hiihii,gillar slutet :D

2011-02-24 @ 07:58:16
Postat av: Sofia

ÅH va bra1:D

2011-02-24 @ 15:53:21
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

awweeesomeee

2011-02-24 @ 16:28:52
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME!

ÄLSKAR ERAN NOVELL♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAA!!!!!!!!!!

2011-02-24 @ 17:18:19
Postat av: BIEBER NOVELL

SKIIT BRA!! :D ÄLSKAR DENNA !! :D <3

2011-02-24 @ 19:39:10
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Awesome! ;)

2011-02-24 @ 19:55:19
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

Hej hej vi skriver en novell och har kommit till typ 16 delar och skulle du vilja göra ett länk byte med oss :)/Mirja och Sanna

2011-02-24 @ 21:23:02
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vill du göra ett länk byte me oss? kram

2011-02-24 @ 22:15:03
URL: http://loovestoriess.blogg.se/
Postat av: Madelene

OMG säger jag bara! Jag har streckläst den här hela novellen och blev helt förtvivlad när jag insåg att du inte skrivit mer D:



Du är skitduktig! Älskar det! Den är liksom inte som alla andras! Du går in mer på djupet och inte lika fort fram som vissa andra! De flesta är så ytliga!



Kramar på dig! :) <3

2011-02-24 @ 23:43:41
URL: http://madelenemoren.blogg.se/
Postat av: lägg ut nästa!

jätte bra! :D

2011-02-25 @ 13:34:24
Postat av: Kajsa

När kommer nästa del? Den är verkligen jättebra :D

2011-02-25 @ 14:10:37
Postat av: Julia ♥

Skitbra!! Fastnade på den sista delen och blev så sorgsen... har alltid sett mig som överviktig. Alla, förutom ett fåtal människor, säger alltid att det är struntprat. Men så tänker man ju inte själv och jag lider av olika ätstörningar o.s.v. just nu även om ingen vet. Fast det märks som fan när jag tackar nej till mat och godis och så vidare.



ÄLSKAR din novell, och tycker synd om Noelle :// ♥ MEEER

2011-02-25 @ 16:38:03
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0