LOVE OF MY LIFE - chapter 30

-Det är han! Omg det är han! Hörde jag en tjej halvskrika av iver och pekade. Jag vände mej om och emot oss kom ingen mindre än.. CODY SIMPSON!




JUSTIN'S PERSPEKTIV

En massa tjejer kom fram till honom, även killarna och han mötte dom med ett stort leende. Vad gjorde han här? Inte för att jag har något problem med honom eller så, men vad gjorde han plötsligt här? Jag vände mej om Noelle snabbt och hon kollade nyfiket på Cody som stod skrattandes med dom andra.

-Vet du vem han är? Frågade jag och pekade på Cody.
-Nja, men namnet känner jag igen. Han är väl typ artist? Känner du honom eller?
-Typ, eller asså vi har snackat med varandra några gånger.
Noelle tänkte precis svara men då märkte vi hur Cody var påväg åt vårat håll. Han stannade framför oss med några tjejer efter sej.
-Tja Justin! Sa han vänligt.
-Tja! Svarade jag och nickade lite lätt.
Vi stod alldeles tysta och jag märkte hela tiden hur Cody kollade på Noelle, lite för mycket.
-Vem är du med då? Frågade han sedan och kollade fortfarande på Noelle fast frågan var riktad mot mej.
-Noelle. Sa jag snabbt och Cody gav Noelle ett flirtigt leende.
-Hej Noelle! Sa han glatt.
-Hej! Svarade Noelle tillbaka med ett generat leende.

-Så hur är festen då? Frågade Cody sedan.
-Grym! Sa jag och lyfte fram glaset jag hade i handen.
-Ok.
-Vad gör du här då?
-Ska ha några konserter här i Atlanta, och efter sommarlovet ska jag börja i eran skola. Sa han glatt och kollade sedan på Noelle igen. Jag suckade inombords men pressade fram ett leende.
-Coolt!
-Japp. Men ska gå och snacka med några där borta nu. Men vi snackar snart igen! Sa han och innan han gick iväg log han till Noelle, ja ett sånt där flirtigt leende.

-Han verkar vara snäll. Sa Noelle och tittade efter honom.
-Mm.. Mumlade jag tillbaka och drack en klunk ur mitt glass, och Noelle gjorde detsamma. Jag kände mej fortfarande lite full, men det hejdade inte mej för att dricka lite mer. Jag och Noelle bestämde oss för att gå och sätta oss ner vid elden och chilla för vi orkade verkligen inte dansa mer. Vi snackade och skrattade oerhört mycket och jag märkte då och då hur Cody kunde gå förbi och ge Noelle ett smile, eller kolla på henne i smyg. Jag började bli lite irriterad men det visade jag inte.

-Jag går och fyller på. Sa jag när vi druckit upp drickan och staplade bort mot påfyllningen. Jag vinglade till lite då och då men det gick allt bra. När jag kom tillbaka såg jag att Cody hade satt sej bredvid Noelle och dom kollade hela tiden in i varandras ögon medans dom pratade och Cody fick Noelle att skratta mer än vad jag fick henne att göra. Jag fortsatte titta på dom och märkte att Cody satt överdrivet nära Noelle och han kollade på henne på ett sätt som jag absolut inte gillade. Han gillade henne, det kunde jag se redan nu och när Cody lekte med sina fingrar i Noelles hår och hon skrattade fick jag nog. Jag gick iväg med mina två glas i handen till Chaz, Ryan och Chris. Jag ställde mej bredvid dom och började snabbt dricka ur mitt glas, när jag var klar med det första drack jag upp Noelles glas också.

-Vart har du Noelle? Frågade Ryan plötsligt.
-Hon är med Cody.. Sa jag surt och suckade.
-Är du avundsjuk eller? Skrattade Chris fram.
-Nej, eller typ.. Sa jag generat och kollade ner i marken.
-Kom igen Bieber. Hon måste ju få umgås med andra tjejer också! Sa Chaz och klappade mej på axeln.
-Tjejer? Frågade jag frågandes.
-Eller killar menade jag.. Men Cody kan man ju missta som tjej, faktiskt.. Sa Chaz och jag började skratta tillsammans med Ryan och Chris. Chaz var verkligen överfull, haha!
-Well.. Du har rätt Chaz. Det kommer ju inte direkt hända något mellan Noelle och Cody. Sa jag sedan.
-Exakt. Och nu kan du ju också umgås lite med andra tjejer! Right? Sa Ryan och flinade.
-Right. Sa jag och flinade tillbaka och klunkade det sista ur muggen.

Och rätt som det var kom Cloe fram från ingenstans. Hon kom upp på mej bakifrån och gav mej en kram. Jag vände mej om och möttes av henne bländande leende och kunde inte motså från att le tillbaka. Hon slängde med sitt blonda hår och jag kunde känna parfymlukten, den verkligen drogs mot mej och hon var ovanligt söt idag. Kanske var det alkoholen som fick mej att bli sån här?
-Hej sexy! Sa hon flirtigt.
-Hey!
-Ska vi dansa? Kom igen, jag vet att du vill.. Sa Cloe med en sexig röst och jag borde egentligen säga nej men när jag kollade på hennes puppyface kunde jag inte säga nej. Istället sträckte jag ut handen mot hennes och log.
-Såklart!
Hon log tillbaka och vi sprang ut mot dom andra och dansade. Jag kopplade bort Cody och Noelle och bara hade kul..

NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag och Cody fortsatte prata och jag kunde inte sluta skratta åt allt han sa. Han är riktigt snäll och söt, om jag måste erkänna, inte för att vara taskig mot Justin eller så, han är ju den enda och det kommer han alltid vara för mej. Det var nästan lite otroligt hur öppen jag faktiskt var mot Cody, jag babblade på som bara den och var inte ett dugg rädd för att säga något dumt. Tvärtom, nästan allt som kom ut ur min mun var bara flummiga och dumma saker, haha. Jag antar att det var alkoholen som gjorde mej sån här, men även Cody han själv. Det känns som om jag verkligen kan lita på honom, och det är något med honom som jag gillar. Något speciellt...

Cody kollade på mej med sina blåa, stora ögon och skakade på sitt ljusa, och nästan lite lockiga hår och gav mej ett glimtande leende. Jag log tillbaka men då kom jag på en sak. Vart fan var Justin? Han skulle ju bara fylla på mer dricka och komma tillbaka? Hade jag vart sååå upptagen av Cody att jag glömt av Justin? Jag kollade mej omkring och fastnade direkt med blicken när jag såg Justin.. och Cloe dansa tillsammans bland alla dom andra. Och på sättet dom dansade gjorde verkligen ont inne i mej, jag kunde känna det så väl.

Cloe stod framför Justin med ryggen vänd mot han och han hade sina händer runt hennes midja och dom dansade riktigt nära varandra, och Cloe gned med sin rumpa mot Justins skrev medans dom dansade i takt med musiken. Justin log stort och jag kunde se att han att han gillade det. Sedan vände dom sej om mot varandra och kollade in i varandras ögon, som om dom var kära, precis så som jag och Justin kollar på varandra. Jag kände hur det högg till i hjärtat och jag vände mej snabbt om mot Cody igen. Han gav mej ett leende och jag log tillbaka. Jag orkar seriöst inte med Justin just nu, han sa att jag var den enda han ville ha, inte Cloe. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska tro..

Jag skakade på huvudet och höll tillbaka in dom där jävla tårarna som egentligen bara ville spruta ner i mängder och började prata med Cody igen. Han fick mej att börja skratta som vanligt och efter ett tag glömde jag faktiskt av Justin.

Efter ett långt tag snackandes och drickandes tillsammans med Cody, var han tvungen att gå och ringa ett samtal.
-Jag kommer snart, gå inte, ok? Sa han glatt innan han försvann.
-Nejdå. Jag väntar! Sa jag och han blinkade flirtigt mot mej och försvann sedan.
Jag satt kvar runt elden och kände den där smärtan och tårarna som ville komma tillbaka igen. Jag svalde hårt och ville bara att Cody skulle komma tillbaka så att jag fick annat att tänka på, och jag gillar faktiskt att umgås med honom. Han känns redan som min bästa vän!

Plötsligt märkte jag hur Justin kom emot mej, våra ögon möttes men jag kollade bort direkt och petade i sanden med mina fingrar. Justin satte sej försiktigt ner bredvid mej och ingen utav oss sa ett ord. Jag ville bara skrika åt honom att gå, att lämna mej ifred för ett tag, men jag sa inget. Han flyttade sej lite närmre mej men jag flyttade mej sakta bort från honom.

-Noelle.. Började han med mjukt men blev snabbt avbruten av Cody.
-Noelle jag är tillba.. Åh.. Förlåt, stör jag? Sa han obekvämt och jag kollade upp på hans besvikna ansikte när han såg Justin sitta bredvid mej.
-Ja det gö.. Började Justin mumla irriterat men jag avbröt honom.
-Nej inte alls. Sa jag glatt för att reta Justin lite som suckade surt.
Han nickade och log mot mej. Vi blev alldeles tysta och jag kunde se att Justin kollade argt på Cody. Då började plötsligt musiken startas igen och Cody lös upp.
-Ursäkta Justin, men jag måste få låna din tjej till en dans! Sa han och drog upp mej med sin ena hand. Jag log till svar och hand i hand sprang vi bort till alla dom andra som dansade. Jag märkte hur Justin kollade efter oss med ledsna ögon, men jag orkade inte bry mej. Nu får han veta hur det kändes för mej..

Rätt som det var började en lugn låt spelas och Cody la sina armar runt mej och vi började dansa tryckare. Jag vilade mitt huvud mot hans axel och andades in lukten ur hans hår och fnissade. Han luktade himmelskt gott och hans famn var så varm och mjuk.

-Noelle.. Du är speciell.. Viskade Cody mjukt i mitt öra och jag log, stort.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag satt kvar runt elden och kände den där klumpen i magen som bara inte ville försvinna. Jag kände mej så förstörd, jag ville bara börja gråta och springa därifrån. Jag klarar inte se Cody och Noelle tillsammans, det gör så jävla ont inne i mej, och jag kokade av ilska och avundsjuka. När Noelle och Cody började dansa tryckare gick det för långt! Det högg till i mitt hjärta och jag reste mej snabbt upp och gick fram till Cody och Noelle. Jag kollade surt på dom och hade bara lust att slå Cody i ansiktet, så hårt så att han svimmar.

Jag tog ett grepp om Noelles arm och drog försiktigt henne ur Codys armar.
-Ursäkta Cody, men det här är MIN tjej. Sa jag surt och gav han en ond blick. Han kollade surt tillbaka på mej och jag drog med mej Noelle bort från allihopa.

Hon försökte slita sej ur mitt grepp och tillslut släppte jag henne och vi kollade in i varandras ögon. Jag var påväg att gråta när som helst kändes det som och det snurrade i mitt huvud. Vi kollade surt in i varandras ögon utan att få fram ett ord....
---------------------------------------

WOW ! Vad kommer hända nu? Har båda gjort fel eller är det bara ens fel? Vad tycker ni? ;)
KOMMENTERA!!!


Kommentarer
Postat av: Tindra

meeeeeeeeerrrrr!!!!

2011-02-28 @ 18:46:14
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GAAAAAAAAAAAAAAAALET BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

SERRIÖST, ÄLSKAR DIN NOVELL♥

DEN BÄSTA EVER!!!!!!!!



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!



snälla, en till ikväll!? :)

2011-02-28 @ 18:49:08
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Meer :)

2011-02-28 @ 18:56:42
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra! men kan du int uppdatera liite bättre snälla?`:D

2011-02-28 @ 19:25:58
Postat av: B E C C A

BÅDAS fel! :O

2011-02-28 @ 19:27:20
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anna

bådas....

2011-02-28 @ 19:42:22
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

bådas..uppdatera snälla :)

2011-02-28 @ 19:45:48
Postat av: emma

Jättebra!! du är så duktig! men jag tycker typ att det var mest justins fel eftersom att han bara började dansa med cloe och så typ blev bara saken vörre osv. men jag tycker du ska uppdatera liiite mer! mwn annars är du jättebra :D

2011-02-28 @ 19:48:00
Postat av: Lena

Awwe, kom igen! Förtjänar vi badass läsare inte ett till ikväll?

;3 så jävla bra novell! Keep do what u're doing!

2011-02-28 @ 20:01:13
Postat av: BIEBER NOVELL

BÄSTA KAPITLET HITTILS!! FAN VAD JAG ÄLSKADE DETTA KAPITEL. DET VAR GRYMT!! :D



MER MER MER MER EMR EMR :D

2011-02-28 @ 20:31:30
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Sofia

galet bra!

2011-02-28 @ 20:46:01
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: isabell

igentligen är det bådas men ändå tycker jag att det mest är noelles fel. för hon började ju typ "flörta" med cody.

Den är as bra. mera?

2011-02-28 @ 20:59:10
Postat av: Julia

Det är ju bådas fel, men Cody vet att Noelle är ihop med Justin och HAN flörtar med Noeller! -.-

2011-02-28 @ 21:42:33
Postat av: Julia ♥

JÄVLA CODY! Ursäkta språket, men Cody VET att han tar Justins tjej !! Men Noelle spelar med.. men Justin gick iväg först med Cloe och dom praktiskt taget gned sig mot varandra! :O Tycker det är bådas fel, men är mest arg på Cody. Snälla, gör så att Cody slutar vara en sån "pain in the bieber" hah.

2011-02-28 @ 22:36:56
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

MER DRAMA låt dom bråka, älskaaaar när folk blir avundsjuka!!

2011-02-28 @ 23:00:05
Postat av: Anonym

ooo mer jag dör så bra

2011-02-28 @ 23:25:04
Postat av: Fatmaa

Kan inte Noelle och Cody bara vara vänner?:D<3

Älskar eran blogg.se

2011-03-01 @ 11:41:34
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ohhh, Gud va bra asså!Skriv en till ikväll??

2011-03-01 @ 14:00:15
Postat av: Anonym

Eftersom att det är Justins födelsedag så borde du kanske skriva två stycken idag? ;)

2011-03-01 @ 15:07:23
Postat av: Anonym

Hej jag tycker väldigt mycket om GURKOR! Dom är så gröna, saftiga och fina <3333 Speciellt den 14 september, det är ju gurkans dag och då är dom ALLTID lite extra goda :D Skulle väldigt gärna läsa lite mer om gurkor i din blogg, kanske ett inlägg där justin och noelle bråkar om vem som gillar gurka mest? Då skulle jag bli sjuukt lycklig :D ÄLSKAR GURKOR <33333333333333333333 gör du de?

2011-03-01 @ 16:29:38
Postat av: belieber

jättebra!!! :D mer!!!!!!!

2011-03-01 @ 20:29:56
Postat av: Anonym

Random kommentar om gurkor xD

2011-03-01 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0