LOVE OF MY LIFE - chapter 18

Mitt hjärta dunkade ännu fortare och jag kollade hjälplöst upp på Justin som antagligen också hade sett dom. Han skulle precis säga något men då öppnades klassrums dörren och in kom Jason och Liam.....



NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag kunde inte tro mina ögon. Där stod dom bara några meter ifrån mej. Mitt hjärta dunkade oerhört snabbt och jag kände hur jag hade börjat svettas. Jag vände mej om och kollade på Justin som kollade på mej med sina vackra, lugna ögon.

-Ta det lugnt, Noelle. Jag är här.. Viskade han tyst och mjukt.
Jag tog ett djupt andetag och nickade halvt. Jag är så glad över att Justin är med mej.
Jag kollade på Mrs Clarkson som kollade chockat på Jason och Liam som stod i dörröppningen.
-Nemen Jason och Liam. Er har man ju inte sett på mer än en vecka. Sätt er!

Mrs Clarkson pekade mot deras platser, platserna bakom mej och Justin. Jason och Liam nickade och började kaxigt gå fram till sina platser. När dom passerade våran bänk kändes det nästan som att mitt hjärta skulle ploppa ur bröstkorgen på mej. Jason kollade mej djävulskt i ögonen och mimade "hora", sedan skrattade han lite lätt åt Justin som noga bevakade minsta lilla steg han och Jason tog.

Dom satte sej bakom oss och jag kände hela tiden deras blickar i ryggen. Jag märkte hur Justin hade flyttat sej närmre mej och att bara känna hans varma arm mot mej gjorde mej lugnare. Jag kollade ner i bänken och helt plötsligt ställde Mrs Clarkson sej upp från sin stol.

-Jag måste gå och kopiera ut några papper. Är tillbaka alldeles strax och var snälla nu!
 Hon och gav oss alla en menande blick, sedan försvann hon ut.

Nu var det ingen lärare här, vilket gjorde mej ännu räddare och nervösare. Helt plötsligt märkte jag att det hamnade en lapp på min bänk. Jag kollade bak och där satt Jason och Liam, dom blinkade lurigt mot mej och jag vände mej genast om igen. Skulle jag läsa lappen? Jag öppnade sakta lappen med mina darrande händer som började darra ännu mer när jag läste vad det stod.

"Vi hoppas att du inte har berättat något om vår lilla hemlighet. Du vet vad som händer annars, och då kommer inte missfostret Justin kunna skydda dej.."


Jag kunde inte hejda tårarna som trängde sej fram i ögonen på mej. Jag klarade inte sitta här inne mer, det kändes som att jag kvävdes av den dåliga luften det var mellan mej, Jason och Liam. Jag vek snabbt ihop lappen och la den i min ficka, tog upp mina böcker och sedan skjöt jag hastigt ut min stol och gick med raska steg mot klassrums-dörren. Jag märkte att Justin kollade efter mej och när jag nästan var framme vid dörren kommer Cloe från ingenstans och putter till mej. Hon putte mej så hårt jag ramlade pladask på golvet. Jag kved till när jag landade och böckerna föll vid sidan om mej och alla började skratta hysteriskt. Mest Jason och Liam.

Jag kollade förtvivlat upp på Cloe och tårarna hade börjat rinna nerför mina kinder.
-SKYLL DEJ SJÄLV OCH STÅ INTE I VÄGEN HELA TIDEN! DIN FETA SLAMPA! Halvskrek hon och skrattade sedan efteråt. Jag räckte mej snabbt efter mina böcker, för nu ville jag bara ut! Men jag hann inte för Cloe sparkade till dom och då märkte jag hur Justin hade ställt sej upp.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Nu var det nog! När jag såg Noelle ramla ner på golvet kände jag hur jag började darra av ilska. Och hur fan kunde Cloe säga så? Hur fan kunde hon göra så?

-VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED? LÅT HENNE VARA!!! Skrek jag argt och började gå fram för att stoppa Cloe som sparkade på Noelle's böcker. Men då kände jag hur Liam fällde krokben på mej och jag föll hårt till golvet.

Jag kollade snabbt upp och såg Noelle försvinna ut ur rummet. Fan! Jag ställde mej snabbt upp och vände mej om mot Jason och Liam som skrattade hysteriskt, men tystnade genast när dom såg mej.

-Och vafan ska du göra din jävla bög? Spring hem till mamma och lipa istället! Sa Liam och jag hade redan börjat spänna mina knogar.
-HÅLLKÄFT! Säg inte så till honom! Hörde jag flera i klassen säga.
-Beaver, du är bara en värdelös liten skit. Du tror att du är något bara för att du är känd! Men du suger, FATTAR DU DET?! Skrek Jason i mitt ansikte och precis när jag tänkte slå till honom stoppade Ryan, Chaz och Christian mej.

-SLÄPP MEJ! JAG SKA DÖDA DOM! Skrek jag argt medan dom hade ett stadigt och hårt tag om mej.
-Ge dej Justin! Du kommer bara få en massa skit! Dom är inte ens värda att slå! Sa Ryan bestämt.
-Precis! Hörde ni det? Era jävla bögar! Sa Chaz argt till Jason och Liam som nu hade blivit alldeles seriösa och dom såg faktiskt lite rädda ut.

Jag slet mej ur deras grepp och sprang istället mot dörren. Jag måste till Noelle NU! När jag nästan var framme vid dörren ställde sej Cloe ivägen.
-Justin gå inte! Gå inte till den slampan, SNÄLLA! Sa hon förtvivlat.
Jag suckade och andades tungt av ilska, jag putte halvhårt till henne och hon nästan flög iväg. Sedan öppnade jag dörren och började springa längs koridorren. Och inte så lånt bort sprang också Noelle! 

-NOELLE VÄNTA! Skrek jag och sprang ännu fortare efter henne. Hon stannade till och vände sej sakta om mot mej när jag var framme. Hennes ansikte var blött av tårar och några hårslingor hade fastnat i hennes våta ansikte. Jag andades tungt och kollade in i hennes sorgsna, tårfyllda ögon och ville själv börja gråta.

-Noelle, vad hände? Var det enda jag kunde få fram.
-Jag klarar inte av det här mer! Jag gör bara inte det! Snyftade hon fram.
-Jag förstår, jag gör verkligen det. Jag är så jävla ledsen för att jag inte funnits här för dej! Jag fattar inte hur jag kan göra såhär mot dej! Jag vet att du har behövt mej men istället har jag tänkt mer på mina vänner. Jag är så himla ledsen.. Snälla förlåt.. Sa jag med darrande röst.
-Ja, jag har verkligen behövt dej, men jag förstår att du inte orkar med någon som mej. Jag är så jävla ful, fet och vidrig. Ingen vill ha med mej att göra.. Du behöver inte säga förlåt, det finns inget att säga förlåt för. Du har inte gjort något! Jag kan lika gärna dö, vem skulle bry sej? INGEN!! Jag klarar verkligen inte det här mer, jag vill bara försvinna, och aldrig komma tillbaka mer. Jag är trött på mitt liv, och du är faktiskt den enda som får mej lycklig, och nu har jag vart utan dej hur länge som helst..

Tårarna som hon grät ersättes bara av fler och fler och hennes underläpp skakade. Jag kände världens klump i halsen, och jag kunde inte svälja ner den. Det hon sa kändes som ett skott i hjärtat och mina ögon fuktades sakta.

-Noelle, hur kan du säga så? Jag bryr mej om dej, jag bryr mej så jävla mycket! Du fattar inte hur mycket jag faktiskt bryr mej om dej. Och du är inte ful, fet eller vidrig, du är fan den finaste tjejen jag nånsin har träffat! Kan du inte bara förstå det? Bry dej inte om alla idioter, dom har så jävla fel, kan du bara inte inse det? Du är allt jag nånsin velat ha..

Jag kollade på Noelle som hade börjat snyfta ännu mer. Tårarna i hennes ögon glittrade och hon tänkte precis säga något men jag avbröt henne snabbt. Jag tog några steg mot henne och torkade bort hennes tårar. Jag tog hennes ansikte mellan mina händer och kollade djupt in i hennes ögon och hon tänkte precis säga något igen.

Men hon hann inte säga något för jag flyttade snabbt mitt ansikte mot hennes och kunde känna hennes tunga andetag. Jag slöt ögonen och pressade försiktigt mina läppar mot hennes. Det fanns inte ord för hur gott dom smakade och hur mjuka dom var. Perfekta helt enkelt! Först stod hon alldeles still men sedan kände jag hur hennes skakiga händer försiktigt tog tag i mina som höll i hennes ansikte. Hon besvarade snabbt min kyss och flyttade sin ena hand mot min kind och smekte den. Det här, var det jag hade längtat efter ända sen första gången jag såg henne.

Det kändes som en evighet och jag ville aldrig släppa henne. Tillslut kände jag hur hon sakta drog bort sina läppar från mina och kollade in i mina ögon, även fast hon inte log så kunde jag se att att hon var lycklig. Jag kunde se det i hennes ögon..


Jag log, det kändes som att jag inte hade lett såhär stort på hur länge som helst. Hon gav mej ett leende tillbaka och sedan vände hon på klacken och gick iväg..

Och jag gjorde absolut inget för att hindra henne. Det här var allt jag nånsin drömt om...

---------------------------------------------------

Aww.. :) Vad kommer hända nu? Kommer dom vara med varandra nu eller inte? Kommer Justin tröttna på sina vänner och vara med Noelle helt och hållet istället?

KOM IGEN NU! KOMMENTERA!! :D



Kommentarer
Postat av: K A R I N

Awsome!

2011-02-08 @ 19:51:51
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tkr att hans vänner ska tycka om noelle och dumpa cloe:) btw den var awesum,

2011-02-08 @ 19:59:44
Postat av: Anonym

Biebersex med Justin o noelle i nästa snälla!!! Lol <3333

2011-02-08 @ 20:01:00
Postat av: Anonym

hahah nu börjar det bli jätte bra asså novellen !! mer!!!!

2011-02-08 @ 20:31:20
Postat av: Anonym

Mer! Kommer det mer ikväll? Snälla! Får ont i magen när jag läser, så bra är den! <3<3<3 Mer

2011-02-08 @ 20:44:28
Postat av: Anonym

skit bra!!! snälla mer mer!!

2011-02-08 @ 20:49:50
Postat av: Anna

aww, jag börja typ gråta själv... mer!! :D

2011-02-08 @ 21:03:07
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

asså seriöst,

SÅ SJUKT JÄVLA BRA!!!!

HAR TYP ALDRIG LÄST EN SÅN HÄR GRYMT BRA NOVELL!!!!

GÅR KNAPPT ATT BESKRIVA DEN!!!!!!!!!



ÄLSKAR DEN!♥

SKRIV MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER

2011-02-08 @ 21:42:22
Postat av: Anonym

du är så jäkla duktig! jag hoppas att justin börjar umgås mer med noelle och att hans kompisar börjar gilla henne med! :D hoppas på mer ikväll!!??! snälla, skulle göra min dag ;)

2011-02-08 @ 21:52:34
Postat av: Elin

Jag är inget fan av Justin (snälla hata mig inte för det) men din novell är så sjukt bra!

Ta det som en komplimang att ha lyckats fånga ett icke-Bieberfan.

2011-02-08 @ 22:14:27
URL: http://kackellackan.blogspot.com
Postat av: Julia

Oooh my! Defemtivt min favorit novell! Du får ut så många känslor genom det du skriver! Det är helt obeskrivligt hur många tårar jag fått med din novell,och det är på ett bra sätt för den känslan av mobbnig är en sorlig känsla.Jag får tårar i ögonen varje gång någon mobbar Noelle men ler varje gång hon är lycklig! Jag hoppas att Justin bara drar från hans taskiga och omogna ''vänner'' han har och umågs med Noelle mer som de gjorde förut :D

2011-02-08 @ 23:23:57
Postat av: Anonym

du är jätteduktig!! mmmmmeeeerrr!!!!

2011-02-09 @ 09:17:10
Postat av: Biebermakesmecrazy - Novellblogg

Awwwww :) helt awesome! :)

2011-02-09 @ 10:11:46
URL: http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
Postat av: B E C C A

UNDERBART! :D

2011-02-09 @ 12:36:50
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Tilde

Snälla meer! Bästa bliggen ever! <3

2011-02-09 @ 19:32:40
Postat av: Shawtyymane

gillar du bieber-bloggar? då kan du alltid kika in! :D har nyss börjat med en novell, feel free to read ;)

2011-02-09 @ 19:57:46
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SÅ BRA! Började gråta... :'{ <3 MEEEEER ♥

2011-02-09 @ 21:26:04
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: ewe

Jag kunde inte fatta att jag grät när jag läste denna kap.

DU skriver så bra

1!!

2011-05-01 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0