svar

kommentar:

Helt allvarligt, jag tror inte att du som skriver förstår hur allvarligt det är med våldtäkt. Att skriva om det tycker jag känns respektlöst mot dom som faktiskt har varit med om det. Jag antar att du aldrig varit med om det, och du kan inte därför sätta dig in i hennes situation. Jag har varit i den sitsen, och du fattar inte du smärtsamt det är att läsa. Visst, jag har ett val att sluta läsa och det är din blogg, men det är fortfarande respektlöst mot mig och vi som blivit utsatta för våldtäckt.

svar:

Herregud, känner mej faktiskt skit dum just nu. Jag tänkte inte på det, förlåt, är verkligen jätte ledsen. Nej, jag har aldrig vart med om en våldtäkt och jag vet inte hur det känns, men jag förstår att det måste ha vart svårt att läsa detta. Funderar på att kanske ta bort själva "våldtäkt berättelsen" ur delen faktiskt.. Förlåt till er alla som blev sårade av det jag skrev!! Jag tänkte inte rikigt till innan jag skrev..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tycker det var ganska bra:) nu vet vi hur jävla lätt det faktiskt kan hända.

2011-01-17 @ 09:29:27
Postat av: Sara

kan förstå att folk kanske tar illa upp men kom igen, detta är en novell, allt kan hända i en novell.

2011-01-17 @ 10:07:39
Postat av: Anonym

Jag tycker helt tvärtimot den där jäveln som skrev kommentaren, jag började grina när jag läste den där våldtäkts-grejen :P

2011-01-17 @ 11:36:38
Postat av: Vanessa

Håller med Sara.

2011-01-17 @ 15:01:54
Postat av: Anonym

bra kommentar och bra svar :)

2011-01-17 @ 16:29:32
Postat av: Anna bieber. <3

Allvarligt, de är en novell...ett påhitt!

Alla biebernoveller jag läser har handlat om våld ....&jag har läst typ 50 stycken?

&snälla skriv mer :)

2011-01-17 @ 16:52:42
Postat av: Sofie

Visst det kanske var jobbigt att läsa och så men nu kanske alla tjejer lär sig en läxa? Att det är livsfarligt att vistas ute på parker och liknande när det är mörkt.. Och allt kan faktiskt hända i en novell som sara sa och som Anna sa så hanldar det om våld i typ alla noveller..

2011-01-17 @ 17:29:30
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag håller med anna (snyggt namn!) sofie och dom andra som skrev om att dom flesta noveller handlar om våld och liknande. Men jag kan också förstå att det måste varit hemskt att läsa det och till personen som skrev kommentaren: jag lider fan med dig och alla andra som har blivit våldtagna. Även om jag tror att jag kan, skulle jag aldrig kunna föreställa mig hur det skulle kännas. Hemskt bara. Men jag älskar novellen, keep up the good work girl!

2011-01-17 @ 17:40:27
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

Såklart kan det vara jobbigt för dom som har varit med om det men som många har sagt så är detta en novell och då få man vänta sig sånt, i nästan alla noveller handlar det lite om otrohet och då kan inte alla som har varit med om det kommentera att det är respektlöst osv..

2011-01-17 @ 17:46:04
Postat av: Julia ♥

Vissa saker kan vara smärtsamma för människor. Men då kan dom sluta läsa, faktiskt. Jag förstår dom, men den här novellen är för bra ! Det finns fler än denna historien som innehåller våldtäkt, och det får dom bara acceptera. Det finns noveller som har våldtäkt med, och det får dom bara tåla.

MEEER ♥

2011-01-17 @ 18:06:17
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: keep shining babyyyy

När kommer nästa del? :O snälla en i dag, det ända jag kan tänka på i skolan är denna novellen! så jävla extremt sjukt BRAAAAAAAAAAAAAA<333



Keep shining baby, you are the best (L)

2011-01-17 @ 18:28:08
Postat av: Anonym

Håller med dem flesta andra! Hon som kommenterade detta har ett eget val att läsa din novell och du ska väll inte behöva begränsa dig. Jag har läst hur många olika novellbloggar som helst och det händer ofta såna här obehagliga gejer i dem också. Jag tycker inte att du ska ändra eller ta bort detta inlägg för att jag tycker det är ett väldigt lärorikt inlägg. Detta kan hända exakt vem som helst. Så jag tycker inte att du ska ha dåligt samvete. Du kan ju inte hjälpa att en av dina läsare faktiskt ha blivit utsatt för det och om nu denna läsare har råkat ut för det så tkr jag att hon ska sluta läsa i tid. För att själv tycker jag att det är ganska uppenbart att dem kommer försöka sig på något sånt här. Din blogg är jättebra och du borde fortsätta precis som innan! :)

2011-01-17 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0