ME+U - chapter 92

När han hade lagt på var han tvungen att gå. Hans mamma och crew ville planera lite innan turnén. Jag kysste honom flera gånger på munnen och sedan försvann han ut. Jag kollade efter honom i fönstret som vanligt och log för mej själv. JAG SKULLE FÅ ÅKA MED PÅ JUSTINS TURNÉ! Kunde jag bli lyckligare?



JUSTINS PERSPEKTIV

Veckorna rullade på och nu hade en och en halv månad gått. Jag hade fyllt 17 hela år också, det är sjukt hur snabbt tiden går. Men det bästa var nog festen som Alicia och mitt crew fixade åt mej. Dom hade bjudit in en massa folk, dom hade fixat allt jätte fint, dom hade verkligen lagt ner tid. Det var den bästa festen jag någonsin hade vart på! Nu var det bara två veckor kvar tills turnén, först skulle vi åka till danmark har vi bestämt. Jag och Jag och Alicia är reddan taggade, det ska bli så otroligt kul. Men det bästa är ju att hon ska med, absolut!

Jag hoppade in i bilen och började köra mot Alicias hus. Vi skulle träna på overboard tillsammans för första gången nu. Hon ville även ta några sång lektioner innan för att vara helt säker på sin röst. När jag var framme vid hennes hus stod hon redan utanför. Jag klev ut ur bilen och kramade om henne, det var faktiskt två dagar sen sist vi såg varandra. Vi hoppade in i bilen igen och körde mot studion, inte för att vi skulle spela in något men det är där vi ska träna på låten. Vi satte på radion och lyssnade på musik medans vi pratade.

ALICIAS PERSPEKTIV

Wooh, jag var verkligen taggad inför turnén och även att träna på overboard. Det skulle bli så himla kul! Jag och Justin satt och lyssnade på musik medans vi pratade om allt möjligt.

-Så.. Är du nervös för att träna på låten? frågade Justin och log flirtigt.

-Haha nej, faktiskt inte, tycker bara att det ska bli kul!
-Vad bra, men det kommer bli ännu roligare på scenen.
-Såklart!

Vi log mot varandra och pratade vidare. Efter en stund var vi framme vid studion. Vi gick in och jag kollade mej omkring, jag hade aldrig nånsin vart i en riktig studio förut. Jag skulle faktiskt vilja pröva spela in en låt någon gång, skulle säkert vara jätte kul. Inne i studion fanns också Usher, Pattie och några från Justins crew.
-Hej, äntligen är ni här! Alicia, är du nervös? frågade Usher glatt.
-Nejdå, inte alls, sa jag och log tillbaks.
Pattie gav mej och Justin en kram och en stund senare körde vi igång. Jag fick texten och jag lärde mej den nästan på en gång, jag skulle alltså börja sjunga den första versen. Först sjöng vi lite lätt utan musik och sen med musik. Musiken startades och jag började sjunga den första versen.

It's feels like we've been out at sea. So back and forth that how it seems".
När jag hade sjungt klart min del så stannade Usher musiken och alla kollade på mej.
Jag kollade generat på dom och sen på Justin som log stort mot mej.
-Wow, Justin sa att du var bra, men såhär bra trodde jag inte att det skulle va!? sa Usher och skrattade.
-Ja, du sjunger ju jätte fint, sa Pattie och läg vänligt.
Alla i crewet nickade och berömde mej. Jag kände hur jag blev alldeles röd i ansiktet.
-Åh tack så mycket allihopa! sa jag glatt och Justin log fortfarande stort mot mej.
-Baby, du är bäst, sa han och musiken startades igen.

Vi sjöng refrängen ihop och det kändes otroligt. Våra röster går verkligen bra ihop. Jag och Justin kollade hela tiden i i varandras ögon medans vi sjöng och det kändes som allt annat om oss bara försvann.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag visste redan nu att det skulle bli bättre än bäst på scenen. Alicia hade redan lärt sej låten och hennes röst är ängalik. När vi hade sjöngt klart låten gav jag henne en puss på munnen när alla tittade bort.
-You're amazing, viskade jag tyst efteråt.
Hon svarade inte utan kysste mej snabbt på munnen.
-Jag älskar dej, viskade hon sedan.
Jag kollade in i hennes vackra blåa ögon.
-Jag älskar dej med.
Vi log mot varandra och gick till Pattie och dom andra, men stannade plötsligt och vände oss om när en dörr öppnades.....



-------------------------------------------

Vem är det som kommer in genom dörren ? Who knows.. ;)
Blir en eller två delar till , SEN ÄR NOVELLEN SLUT ! KOMMENTERA OM DET FINNS NÅGRA NATTUGGLOR DÄR UTE ! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Novellen är super bra! Fattar inte vart du får alla super ideer ifrån!

2011-01-02 @ 04:34:04
Postat av: Anonym

När kommer nästa ?!

2011-01-02 @ 10:39:48
Postat av: Anonym

meeeer !! Asbraaa

2011-01-02 @ 12:05:23
Postat av: annaa

naw så söta :D:D mera nuuuu :OO

2011-01-02 @ 12:13:21
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Julia

MEEER NU :D

2011-01-02 @ 13:11:52
Postat av: Anonym

Sjuuukt bra novell, vill inte att den ska vara slut snart :(

2011-01-02 @ 13:36:34
Postat av: Millaaa

nemen den kan ju inte ta slut ;( den är så sjukt bra!!<3

2011-01-02 @ 15:35:31
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

om jaag är en nattuggla? SÅKLART!!! MER :D:D

2011-01-02 @ 16:27:44
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SJUKT BRA!!

ÄLSKAR DEN!♥

MER :D:D:D:D

2011-01-02 @ 20:22:22
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! !! ♥ meeeer <3

2011-01-02 @ 22:40:32
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! !! ♥ meeeer <3

2011-01-02 @ 22:42:57
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! !! ♥ meeeer <3

2011-01-02 @ 22:43:11
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

JÄTTEBRA! !! ♥ meeeer <3

2011-01-02 @ 22:50:17
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Sjuuuuukt braa :D

jag tor det är Jasmine som kommer ;PP

2011-01-03 @ 01:24:37
Postat av: Jonas Lundstedt

Helt fantastisk novell. Jag älskar verkligen Justin Bieber, och jag älskar din novell! Den är så verklighetstrogen, men ändå så himla spännande och intressant. Man skulle nästan kunna tro att du känner Justin och Alicia. Kan knappt vänta på nästa del! Du skriver sjukt bra, du har fått mig att bli kär i Bieber. Haha, jag drömmer om att få hans flirtiga leende ;) ;) FORTSÄTT SÅ GIRL! <3

2011-01-03 @ 01:48:56
Postat av: Klara

Mer nuuuu!!! Den får inte ta slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-03 @ 13:05:25
Postat av: sofiastrand

du kan väl börja på en ny sen :D:D:D <3

2011-01-03 @ 19:51:27
URL: http://sofiastraaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0