LOVE OF MY LIFE - chapter 11

-DU KAN INTE MENA ALLVAR! JAG ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA TJEJER OCH DET VET DU!! MEN GÅ DU TILL ÄCKLET NOELLE! DU KOMMER ÅNGRA DEJ, DET VET BÅDE DU OCH JAG!! skrek hon men jag bara ignorerade henne och fortsatte gå.....



NOELLE'S PERSPEKTIV

Chaz, Ryan, Christian, några mer från klassen och andra kom fram till mej där jag satt på bänken och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Skulle jag gå där ifrån och hitta Justin? Jag ville verkligen ha honom hos mej just nu. Jag såg hur dom närmade sej och nu stod dom framför mej.

-Så.. Du är vän med Justin? frågade Ryan, och han lät faktiskt inte elak den här gången.
-Eh.. Ja, svarade jag tyst och kände hur hjärtat dunkade fortare och fortare.
Tänk så skulle dom göra något taskigt?
-Ok.. Men tro inte att du är något bara för det! sa Chaz och flinade elakt.
Alla började fnissa och jag kollade ner i mitt knä. Jag visste att det skulle vara något sånt här. Vad förväntade jag mej ens?
-Du tror att du är speciell nu va? Sa en tjej med långt svart hår som gick i en annan klass.
-Nej, absolut inte, sa jag snabbt och kollade upp.
-Tss.. Du är fortfarande en jävla tönt! Försök inte göra dej märkvärdig! sa tjejen med det svarta håret igen och jag svalde. Jag försökte inte göra mej märkvärdig, inte alls. Jag tror inte jag är speciell och jag vet att jag är en tönt, jag hör det ju förfan varenda dag.

-Ska du inte säga något eller? Sa Maya kaxigt som gick i min klass.
-Ne, hon kan inte. Och vem bryr sej, hon har ändå inget bra att säga. Du är så jävla värdelös, vet du det? Sa en kille som är kompis med Jason och Liam.
Jag kunde inte hålla mej längre, jag skakade i hela fingrarna och mitt hjärta dunkade ännu fortare nu.
-Hållkäften! Jag bryr mej inte om vad ni säger längre. Det är ni som är värdelösa, det är ni som hackar på mej och inte jag på er! Hur fega får man vara? Ni är flera personen medans jag är en, EN!

Jag reste mej snabbt upp och försökte komma förbi allihopa men dom stoppade mej.
-Vad tror du att du är? sa killen igen.
-Ähh, ge er nu. Låt henne gå! sa Ryan och suckade.
-Ja.. Skitsamma, sa Chaz och Christian nickade.
Jason och Liam's kompis släppte förbi mej och jag gick snabbt bort därifrån.
-DU KOMMER ÅNGRA DEJ! skrek killen efter mej men jag brydde mej inte. Jag blev inte rädd!

Det enda jag kunde tänka på var att hitta Justin. Jag måste få se honom igen och få berätta vad jag nyss hade gjort. Jag hade sagt ifrån, jag hade vart stark och modig för första gången! Jag fortsatte gå fram i korridoren och där kom han mot mej. Han log för sej själv och hade fortfarande inte sett mej än. Hans hår rörde lite lätt på sej medans han gick och han såg så söt ut. Plötsligt kollade han upp och då log han ännu mer.
-Noelle! Sa han högt och gick snabbt fram till mej.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag gick i korridoren och log för mej själv. Det kändes ganska bra att ha dissat Cloe bara sådär, hon förtjänade det faktiskt. Plötsligt såg jag Noelle komma gåendes framför mej. Hon såg så självsäker och lycklig ut. Jag log stort mot henne och gick snabbt fram till henne.
-Noelle! halvropade jag och hon log till svar.
-Hej Justin! Sa hon glatt och stannade framför mej.
Jag kunde inte sluta titta in i hennes vackra ögon som såg så glada ut.
Hennes leende var så fint och jag ville bara kyssa henne. NU.

-Varför ser du så glad ut då? Frågade jag.
-Kan vi sätta oss nånstans?
-Visst!
Vi gick till närmsta bänk och satte oss på den.
-Så vad är det nu då? Frågade jag och hon log lurigt.
-Jag försvarade mej, Justin. Jag sa ifrån!! Sa hon glatt och skrattade.
Jag log till svar och hon berättade hela historien.
Jag var hur stolt som helst över henne, det är verkligen ett stort framsteg.
-Men om jag hade vart där så hade dom allt fått se på annat, Sa jag kaxigt och Noelle började skratta.
-Ähh, våld löser inget. Bara ibland, sa hon och slog till mej löst på armen och skrattade.
Hennes skratt var så fint, det är typ som musik till mina öron, haha.

Jag kollade in i hennes ögon och hon slutade skratta.
-Vad? Frågade hon nervöst och jag sträckte ut armarna.
-Jag vill bara ha en kram.. Sa jag och hon flög in i min famn.
Jag slöt mina armar om henne och luktade i hennes hår, jag vet inte varför men så har jag gjort med varenda tjej jag har haft. Hennes hår luktade så gott och jag ville bara ha henne i min famn, föralltid. Tillslut släppte vi varandra och kollade in i varandras ögon. Hon log generat och jag tog hennes händer i mina.
-Jag är stolt över dej och jag är så jäkla glad över att vi är vänner. Du är något extra, Noelle! Sa jag och hennes leende blev bara större och större.
-Tack Justin. Jag vet inte hur jag ska tacka dej. Du har gjort så mycket för mej, alldeles för mycket.
Det såg ut som att hon fick tårar i ögonen och jag höll hårdare i hennes händer, jag ville aldrig släppa men istället drog jag upp henne och tillsammans gick vi till nästa lektion, hand i hand...

NOELLE'S PERSPEKTIV

Justins hand kändes så varm och len i min. Jag vet inte rikigt varför vi höll händer, men det kändes bra iallafall. Vi vände oss mot varandra då och då och gav varenda ett litet, gulligt leende. Vi kollade försiktigt runt i korridoren men alla verkade vara på lektion. Vi fortsatte fram mot vårat klassrum och helt plötsligt dyker Cloe upp från ingenstans, vad är hennes problem? Hon kollade chockat på oss med en rynka i pannan och vi släppte snabbt varandras händer. Jag och Justin kollade snabbt på varandra och sedan på Cloe igen.

Hon skulle precis säga något men Justin gick istället rakt förbi henne och jag hängde efter.
-Öh.. Justin..? Sa hon frågandes och satte händerna på midjan. Justin ignorerade henne och öppnade dörren och gick snabbt in i klassrummet. Jag skulle också precis gå in men stoppades av Cloe.
-Din jävla slampa.. Du tror att du är nåt! Jag säger bara en sak, håll dej borta från min kille annars jävlar!
Hon kollade surt på mej och jag visste inte vad jag skulle säga. Jag ignorerade henne och öppnade dörren och försvann in i klassrummet. Justin kollade på mej och log sitt fina leende, jag log snabbt tillbaka och satte mej bredvid honom och sket i allas avundsjuka blickar......

--------------------------------------------

Förlåt för dålig uppdatering!! Och förlåt för kort och urtråkig del!
Så.. Vad kommer hända nu när Cloe har sett Justin och Noelle hålla händer?
Kommer Jason och Liam's kompis göra något mot Noelle? Kommer Jason och Liam göra något mot Justin?
Man vet aldrig.. ;) KOMMENTERA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du MÅSTE skriva mer NU!

2011-01-27 @ 21:58:51
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

ALDRIG TRÅKIGT NÄR DU SKRIVER :D

AWESOME♥

ÄLSKAR DIN NOVELL!

VILL HA MER MER MER MER MER

2011-01-27 @ 22:10:41
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

aassbra_:D

2011-01-27 @ 22:32:02
Postat av: Sofie

så himla braaaaa!!!! och det var inte alls tråkigt :o skriv meeeeeer nu med en gång, hähähä (a)<3

2011-01-27 @ 22:35:10
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

snälla skriv mer! snälla?!??!

2011-01-27 @ 22:51:46
Postat av: Julia ♥

Tänk om Noelle blir misshandlad av Cloe utan att Justin vet ?! :O MEEEEEEER ♥ SÅ BRA !! har väntat på din uppdatering i.. någon dag? men ändå, det är mkt för mig xD

Men jaa, du skriver när du vill :D men skriv så mkt du kan ! SKITBRA CHAPTER! mer, nu ? :D <3

2011-01-27 @ 22:54:05
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

omg vad braaaaaa:D

världens bästa novell! jag vill ha meeeeeer:)

2011-01-27 @ 23:02:03
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Gud så bra :)

2011-01-27 @ 23:04:39
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: ebba

Meeeer !

Jag tycker chaz, ryan och christian ska bli vän med henne eller att dom börjar skydda henne mot dom andra !

bara ett förslag :D

2011-01-28 @ 07:47:44
Postat av: Ida

ASÅS FNA VAD BRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

tycker om ebba, typ att jason och liam ska göra nått men då går cristian, ryan och chaz emellan för att Justin inte är där just då men sen kommer Justin och då ser han att hans kompisar har hjälpt henne eller så kan ty jason och liam slagit Noelle så hon trillade så ska chaz hjälpa henne upp och då kommer Justin så tror han att det r Chaz som har gjort illa henne :)

2011-01-28 @ 12:38:34
Postat av: Anonym

nääär kommer nästa episode ?!?! :D :D :D :D

2011-01-28 @ 19:16:03
Postat av: Carro

Meer skitbra!!!!! Haha när kommer nästa!?

2011-01-28 @ 21:10:02
Postat av: berri

Måste säga den här novellen är så grym,riktigt bra :)

ser fram emot nästa ;)

2011-01-28 @ 22:18:01
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Carro

Den här är mverdrivet braa snälla skriv mer?

2011-01-29 @ 10:39:52
Postat av: Lina

http://liinaaslund.blogg.se/ klicka in och kommentera min nya blogg, skriv vad du tycker om den! :D

2011-01-29 @ 10:56:56
URL: http://liinaaslund.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-29 @ 11:17:01
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-01-29 @ 11:23:33
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tycker som ebba och som ida !

2011-01-29 @ 13:51:04
Postat av: emmma

du är grym på att skriva ! :)

2011-01-29 @ 16:27:29
Postat av: Anonym

såå bra, mera nu :D

2011-01-29 @ 17:28:18
Postat av: Sofie

men mer NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! :D<33333

2011-01-29 @ 22:45:16
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Julia

Asbra, längtar tills nästa del kommer ;D

2011-01-29 @ 23:10:44
URL: http://Julia
Postat av: Anonym

helt seriöst. uppdateringen här har spårat ut helt sen förra helgen. riktigt tråkigt att se med tanke på hur duktig du är på att skriva och hur bra denna storyn är.

2011-01-30 @ 01:47:22
Postat av: Emma

skit bra! lite dålig uppdatering (?) bara... synd, för din "story" äger skiten ur alla andras!

2011-01-30 @ 12:29:59
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Anonym

slår vad om 1000 spänn om att du har förlorat 7kt mycket läsare. asså du har inte skrivit på aslänge, på typ 2 veckor har du skrivit 1 del? asså du måste upptadera bättre!

2011-01-30 @ 13:24:59
Postat av: Anna

uppdatera :(

2011-01-30 @ 16:08:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Till "hon/han som slog vad om 1000 spänn": Hon kanske inte har haft tid att uppdatera, eller så kanske hon bara inte orkar...



Jag tycker i alla fall att din novell är skitbra och även fast du inte har uppdaterat på ett tag så är jag fortfarande inne på bloggen flera gånger per dag för att se om du har uppdaterat.. och jag kommer inte sluta läsa bara för att din uppdatering inte är hundra.. jag vill läsa tills du inte kommer skriva nå mer på noveller för du skriver så sjukt bra!

Så jag - och även många andra - kommer stanna här ändå ;)

2011-01-30 @ 16:09:54
URL: http://Julia
Postat av: Julia

Alltså det var jag som kommenterade nyss.. men det blev nå fel med bloggadressen, haha ;D

2011-01-30 @ 16:11:00
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du suger på att uppdatera !

2011-01-30 @ 16:12:27
Postat av: Sofie

Kika gärna in på min och min kompis Justin Bieber novell/blogg!

Vi har inte kommit så långt (19 kap) så ni kommer inte ligga så långt efter!

Vi ses där, pusss och tack på förhand! :D<3

2011-01-30 @ 17:59:53
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: :D

ASBRAA!, Men skulle vara ännu bättre om du uppdatera mer, fast du har ju också ett liv så.. Haha skit i det, Iaf, Jäättebraa! :D ♥

2011-01-30 @ 18:26:15
Postat av: Anonym

åh älskar alla gnälliga butthurt människor som inte kan leva en dag utan bieberlovestories <3 cry moar!

2011-01-30 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0