ME+U - chapter 93

-Jag älskar dej, viskade hon sedan.
Jag kollade in i hennes vackra blåa ögon.
-Jag älskar dej med.
Vi log mot varandra och gick till Pattie och dom andra, men stannade plötsligt och vände oss om när en dörr öppnades.....



ALICIAS PERSPEKTIV

Jag och Justin vände oss plötsligt om när en dörr öppnades. I dörröppningen stod.. Jasmine. Jag och Justin kollade chockat på henne. Vad gjorde hon här? Hur kunde ens med att komma hit efter allt hon hade gjort mot oss? Justin tog ett hårt tag om min hand och kollade surt på Jasmine.
-Vad gör du här? Hoppas du har något viktigt att säga annars kan du dra! sa Justin bestämt och spände blicken i henne.
Jasmine gick lite närmre oss och stannade sedan.
-Ja, eftersom ni ska åka på turnén snart så ville jag bara hinna säga förlåt. Jag är verkligen ledsen för allt jag har gjort. Jag har tänkt på det nästan varenda kväll när jag ska sova och jag har vart en riktig idiot..
Justin avbröt henne.
-Ja, det har du verkligen vart, sa han surt.
Hon fortsatte.

-Jag lovar att jag aldrig ska göra om det och jag ska låta er vara från och med nu. Jag hoppas ni kan förlåta mej..
Hon tystnade och kolla hela tiden in i våra ögon, speciellt i mina. Jag visste inte vad jag skulle säga. Självklart var jag fortfarande sur på henne för det hon hade gjort, men.. Kanske var det dags att förlåta? Det hade ju trots allt gått några månader sen det hände nu. Hon verkade faktiskt ledsen över det hon hade gjort och det hon sa lät ärligt. Jag märkte att Usher och Pattie hade ställt sej bakom oss med armarna i kors tittandes på Jasmine.

Jag vände mej om mot Justin och kollade in i hans ögon. Han såg riktigt sur ut, han snörpte på munnen.
-Jag tänker inte förlåta henne. Hon kan bara dra..
Jag avbröt honom och kollade allvarligt på honom.
-Justin.. Jag tycker vi ska förlåta henne. Det har gått flera månader och det är nog dags att förlåta nu!
Justin kollade länge på mej och sen log han lite lätt.
-Du har rätt. Det är lika bra att göra det nu.

Vi vände oss om mot Jasmine som stog och vickade nervöst på fötterna.
Jag tog ett djupt andetag och hon kollade upp på mej.
-Ok, vi förlåter dej Jasmine. Du har vart en idiot ja, men alla gör sina misstag. Jag tycker iallafall att det var riktigt modigt av dej att komma hit och säga det här till oss.
Jag såg hur det ryckte till lite i hennes kinder. Och tillslut spred det sej ett stort leende över hennes ansikte.
-Förlåter ni mej verkligen? Tack så mycket, ni fattar inte hur bra det känns just nu.
-Ja, vi förlåter dej. Gör bara aldrig om det! sa Justin bestämt men ändå snällt.
-Jag lovar! Men jag måste faktiskt åka nu. Jag ska åka till New York men vi ses väl någon gång. Hejdå!
Hon gav oss ett sista leende och sedan öppnade hon dörren och gick ut.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag kunde inte riktigt fatta att Jasmine hade kommit hit och sagt förlåt. Det hade jag aldrig ens kunnat fantisera i mina vildaste fantasier. Fast det kändes faktiskt bra att vi hade förlåtit henne. När Jasmine hade lämnat rummet kollade jag på Alicia igen som log stort mot mej. Jag log tillbaka och kollade sedan på Usher och mamma.
-Det var väldigt snällt av er att förlåta henne, sa Usher.
Mamma nickade och jag log mot dom. Jag antar att dom har rätt..

Efter en stund bestämde vi oss för att åka hem. Mamma och dom andra åkte i Ushers bil medans jag körde hem Alicia i min bil. Vi satte på radion som vanligt och pratade om allt möjligt.
-Var det kul att träna på låten då? frågade jag och log.
-Ja, jätte kul! Kan knappt vänta tills vi ska sjunga den på scen tillsammans!
-Inte jag heller.. sa jag och fantiserade hur det skulle se ut.
Jag kom då plötsligt på att jag inte hade berättat att för Alicia att Ryan, Chaz, Christian, Caitlin och Jaden skulle också hänga med på turnén.
-Förresten, jag har glömt av att berätta det här men Ryan, Chaz, Christian, Caitlin och Jaden ska också hänga med på turnén. Kul va?
Hon log stort mot mej.
-JA!! Du fattar inte hur mycket jag älskar dom, haha! Det kommer bli skit kul! När kommer dom?
-Umm, dom kommer nästa vecka, några dagar innan vi åker typ.
-OK!

Vi log mot varandra och efter ett tag var vi framme vid hennes hus. Vi kysste varandra hejdå och jag kollade på henne hela tiden medans hon gick till sitt hus. När hon var framme vid dörren log hon mot mej och jag log tillbaka. Sedan startade jag bilen och körde hemåt, turnén kommer bli awesome!


-----------------------------------------------

Tycker ni att det var bra att dom har förlät Jasmine ? Haha.
DET BLIR BARA EN DEL TILL OCH SEN ÄR NOVELLEN SLUT ! KOMMENTERA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla inte sluta än:) kan du inte försöka göra till kapitel 100? för det här är faktiskt en av de bästa novellena jag läser :D

2011-01-03 @ 22:36:21
Postat av: Anonym

snälla inte sluta än:) kan du inte försöka göra till kapitel 100? för det här är faktiskt en av de bästa novellena jag läser :D

2011-01-03 @ 22:36:46
Postat av: AMANDA !

kommer du fortsätta med en annan ? :d



hoppas de , du är as bra :D

2011-01-03 @ 22:47:35
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Millaaa

nejnejnej, den kan inte ta slut! den är seriöst bäst av alla justin bieber noveller som finns!!<3

2011-01-03 @ 22:49:31
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tkr det var bra att dom förlät henne :))

Mera mera mera :)

Kommer du fortsätta med en ny efter denna??

2011-01-03 @ 22:55:39
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag kommer sakna den här novellen med hela mitt hjärta,den här novellen var faktis den FÖRSTA Justin Bieber novellen jag började läsa och den BÄSTA!Kommer nog fälla en liten tår när det sista kapitlet kommer ;/ Men aja, den nya novellen hoppas jag kommer vara lika bra eller t.o.m bättre än denna novell!<3 :D

2011-01-03 @ 23:15:21
Postat av: annaa

Du var den första Bieber novellen jag läste och jag fastnade direkt! Du är så otroligt duktig på det du gör. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men de jag kan säga är att du är helt awesome! keep it up girl! du äger :)

2011-01-03 @ 23:30:10
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nu när novellen är typ slut har du värsta bra textstilen! haha, men det är bra ändå! hoppas den andra blir lika intressant! du är ju iallafall jätte duktig. :)

2011-01-03 @ 23:51:23
Postat av: Jonas Lundstedt

ÅÅÅÅÅÅH VILL INTE ATT DET SKA TA SLUT :((((( Jag känner mig verkligen så inne i deras kärleksliv. Vissa kanske tycker att det är gay att vara kille och älska en sån här novell men det skiter jag i FÖR JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!!! Ser fram emot din nästa novell, hoppas den blir lika bra!!!!! xoxo Jonas

2011-01-03 @ 23:59:40
Postat av: Vanni

Jag älskade den här !

2011-01-04 @ 00:01:22
Postat av: Malin

Neeeej! Jag vill inte att den ska ta slut! :'(

2011-01-04 @ 02:18:51
Postat av: Anonym

NEEEEJ,DEN FÅR INTE TA SLUT!!!!!

Men kommer det en ny efter?? Hoppas det :D

Där måste det vara mer drama :DD

2011-01-04 @ 12:52:38
Postat av: Anonym

We want Biebergasm ;)

2011-01-04 @ 12:53:43
Postat av: Amanda

Jasmines hår är fint xD

2011-01-04 @ 12:54:52
Postat av: Julia ♥

Bra att dom förlät henne :) <3 alla måste förlåta.

MEEEER ♥

2011-01-04 @ 15:26:42
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NEJJ!!! DEN FÅR INTE TA SLUT!!

ÄLSKAR SERIÖST DIN NOVELL ♥

SÅ HIMLA BRA!!!! :D

2011-01-04 @ 16:01:02
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan det it hända ngt mellan jaden och justins tjej

2011-01-04 @ 16:21:08
Postat av: Sofie

MEEN NEEEEJ MIN FAVORITNOVELL FÅR INTE VARA SLUT!!!!!!!!!!!!

DU GÖR VÄL EN TILL SEN !??! <333

2011-01-04 @ 16:41:37
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: berta

du måstee göra en till sen !?!?!? <3

2011-01-04 @ 18:54:47
Postat av: Julia

asbra , mer ;)

När du skrivit klart den här novellen , kommer det en ny då eller kommer du sluta skriva ? ;o

Hoppas i alla fall att du kommer fortsätta att skriva för du skriver så himla bra :)

2011-01-04 @ 22:01:01
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Jennie

vill du bli författare?

2011-01-04 @ 23:32:57
URL: http://jajennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör en ny novell!

2011-01-04 @ 23:35:40
Postat av: Karin

Sv: Tack!!

Åhh bra, låter toppen :))

2011-01-04 @ 23:50:16
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har inget emot att den slutar! men det kommer väll komma en till?!?

För du är den ända som inte överdriver när du skriver storyn. Så din är roligast att läsa!!

och du skriver så himmla bra!!

2011-01-05 @ 19:40:37
Postat av: Anonym

O.o äntligen.....äntligen tillslut har alla de bra

2011-01-06 @ 00:07:15
Postat av: Jonas Lundstedt

Kom igen!!! Jag vill läsa en ny del!! Jag vet inte vad jag ska göra med mina dagar om jag inte får läsa dina noveller. Jag har så tråkigt utan dom. Du gör min dag!!!!!!!!! EN TILL NU SNÄLLA!

2011-01-06 @ 14:35:29
Postat av: Sofie

kommer inte nästa snart ? :p <3

2011-01-06 @ 19:41:32
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Sofie

kommer inte nästa snart ? :p <3

2011-01-06 @ 19:41:38
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

SKRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIV EN TILL NÅGON GÅNG DÅ :D :D :D :D :D :D :D

2011-01-06 @ 22:11:15
Postat av: josefin

Hej! Kolla gärna in min novell på min blogg!

2011-01-06 @ 22:35:41
URL: http://jbiebes.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0