ME+U - chapter 94

Vi log mot varandra och efter ett tag var vi framme vid hennes hus. Vi kysste varandra hejdå och jag kollade på henne hela tiden medans hon gick till sitt hus. När hon var framme vid dörren log hon mot mej och jag log tillbaka. Sedan startade jag bilen och körde hemåt, turnén kommer bli awesome!

ALICIAS PERSPEKTIV

Den sista veckan ägnade jag hemma hos Justin eftersom det var snart dags att åka. Eller, snart? Det var en hel vecka kvar men både jag och Justin ville att jag skulle vara hemma hos honom. Varje morgon körde han till mej skolan fast jag tackade nej flera gånger, men han ville så gärna köra mej nu när han ändå var ledig. Jag har insett att ingen kan bli snällare.. eller snyggare än Justin, haha. Dagarna rullade på och nu hade jag bott hos Justin i redan 4 dagar och imorgon skulle Chaz, Ryan, Caitlin, Christian och Jaden komma. Gud vad kul det skulle bli att få träffa dom igen. Speciellt Caitlin, eftersom vi faktiskt kom riktigt bra överens. Vi hade även chattat mycket med varandra på skype och även smsat den senaste tiden. Man kan prata med henne om allt, även fast jag inte kände henne så bra.

NÄSTA DAG

Idag var det sista dagen för mej i skolan idag. Det glädje mej faktiskt att jag skulle få extra långt sommarlov än alla andra, haha. Fast, jag och Justin kommer ju fortfarande att få gå i skolan när vi åker på turnén. Jag, Sophia, Taylor och Catherine stod och pratade utanför skolan. Dom tjatade om hur mycket dom skulle sakna mej. Haha! Jag skulle sakna dom med, dom är ju mina bästa vänner. Jag ryckte till när jag hörde hur en bil tutade på oss, jag och mina vänner vände oss om och där satt Justin i sin bil och vinkade flirtigt mot oss.

Jag skrattade för mej själv och kramade mina vänner länge, men slutade när Justin tutade igen.
Jag sprang mot bilen och satte mej bredvid Justin. Han startade bilen och log sedan stort mot mej.
-Två dagar kvar, sen åker vi!
Jag satte på radion och musiken började spelas.
-Jag vet! Det kommer bli så jäkla kul!

JUSTINS PERSPEKTIV

Det var hur kul som helst att få ha Alicia hemma hos mej varenda dag. Att vakna upp och somna med henne bredvid mej, varje morgon och kväll. Det påminde mej om hur det kommer vara när vi flyttar ihop i framtiden. Om två dagar, då var det dags, då skulle vi åka runt hela europa! Jag kollade på Alicia som satt bredvid mej i bilen. Hon log för sej själv utan att märka mej. 

-Och idag kommer Chaz och dom! Fatta vad kul vi kommer ha! sa jag och log mot henne när hon vände sej om mot mej.
-Ja, längtar redan! sa hon och log stort. Sedan höjde hon musiken och rörde sej till musiken och sjöng med. Hon såg lite rolig ut så jag började skratta. Sedan började jag också sjunga med och röra mej fram och tillbaka i sätet. Hennes humör skulle alltid smitta av sej, haha!

Några timmar senare så låg jag och Alicia i min säng och pratade och snart skulle dom andra komma. Mamma och Scooter är och hämtae dom på flygplatsen just nu. En timme senare så knackade det på min dörr och in kom Chaz, Ryan, Caitlin, Christian och Jaden. Jag och Alicia ställde oss direkt upp och kramade om dom. Fan, vad jag har saknat dom! Vi hade jätte kul den kvällen, vi sprang runt i en park och löjlade oss, körde runt i min bil och dunkade musik och senare på kvällen kollade vi på film. Det här var det jag saknade, att bara få löjla mej med mina vänner, att bara få vara vanlig liksom. Jag är så glad över att Alicia är som jag, lite galen, haha.

Nästa dag gick oerhört fort för vi hade så kul och imorgon var det dags att åka. Jag och Alicia hade redan packat våra väskor och allt var klart. Vi sa godnatt till dom andra och sedan gick vi och la oss i min säng. Dom andra sov i rummet bredvid oss, vi har alltid haft ett rum som är till för gäster. Jag la mina armar om Alicia och kysste henne i nacken. Jag hörde hur hon började andas tungare så jag fortsatte kyssa henne i nacken och över hela halsen. Det slutade med att hon började stöna. Hon vände sej om mot mej och viskade i mitt öra.

-Vill du? 
Jag kysste henne mjukt på munnen.
-Ja.
Vi tog av oss våra sovkläder och jag tog fram en kondom. 30 minuter senare så föll jag vid sidan om henne och andades tungt. Den här gången körde vi snabbare och hårdare än alla andra gånger. Det var helt enkelt perfekt, fast det har det vart alla gånger. Jag vände mej om mot henne och hon la sitt huvud på min bröstkorg.
-Jag kan höra ditt hjärta. Det dunkar jätte hårt.. viskade hon och kysste mej på magen.
-Såklart, det dunkar ju för dej.. viskade jag tillbaka och kysste henne på huvudet och andades in hennes härliga doft från hennes hår.

ALICIAS PERSPEKTIV

Jag log över vad han sa och vilade mitt huvud på hans nakna bröst. Imorgon skulle vi åka, imorgon!! Vi skulle gå upp jätte tidigt men det skulle vi nog klara, eller iallafall jag. Justin är ju värsta morgontrött, haha. Innan jag somnade så viskade Justin i mitt öra.
-Jag älskar dej, Alicia. 
Hans varma andedräkt kittlade i mitt öra och jag fnissade.
-Jag älskar dej med, Justin. 
Sedan somnade vi sött tillsammans.

På morgonen blev vi väckta av Pattie som ruskade om oss. Jag la först kudden över huvudet men då kom jag på att jag inte direkt var hemma. Jag kom också på att jag och Justin låg alldeles nakna under täcket. Pinsamt..! Jag satte mej försiktigt upp i sängen med täcket över mej och kollade på Pattie.
-Godmorgon, gud vad svårt det är att få upp er, haha! Kan du försöka få upp Justin så går jag och väcker upp dom andra, sa Pattie mjukt.
-Visst, sa jag och log.
-Ok, tack så mycket! sa Pattie och gick ut ur rummet. Jag vände mej om mot Justin som fortfarande låg och snarkade under täcket. Jag ruskade om honom men han mumlade bara att han inte ville gå upp. Då nöp jag honom i armen och han flög upp. Han tittade chockat på mej.

-Vad håller du på med?
Jag höll mej för skratt.
-Din mamma har typ väckt oss i tusen år, sa jag och log.
Justin kollade på mej med stora ögon.
-Va? Har min mamma vart här inne? Jag har inte ens hört henne isåfall. Fan va pinsamt.. Vi låg ju liksom nakna, sa han och skrattade sedan lite.
-Jag vet, men hon märkte inget. Kom igen nu, vi tar på oss kläder.
Justin gäspade stort och några minuter senare var vi klara. Vi gick tillsammans ner till TV-rummet och där satt Caitlin, Christian och Jaden. Dom såg hur trötta ut som helst.
-Vart är Ryan och Chaz? frågade jag.
-Dom sover fortfarande, Pattie kan inte ens få upp dom, sa Christian och skrattade.
-Det vi måste göra något åt,  sa Justin och skrattade.

Vi hängde efter honom och sakta öppnade han dörren. Ryan och Chaz låg i varsin säng snarkandes. Justin viskade åt oss att skrika på 1,2,3.
-1,2..3, viskade Justin och sedan skrek vi alla på samma gång.
Ryan flög up ur sängen och Chaz ramlade ner på golvet. Vi skrattade så mycket att vi la oss ner på golvet.
-Det där var fan inte kul, sa Chaz och tog sej för armen.
-Jag fick faktiskt ont, sa han sedan.
-Ja, och ni har typ gjort mej döv, sa Ryan surt.
-Äh, kom igen era töntar, sa Justin och skrattade.

Vid klockan 6 (på morgonen) åkte vi till flygplatsen. När vi var framme vid flygplatsen var det fortfarande 40 min kvar tills vi skulle gå på flygplanet. Så vi bestämde oss för att köpa lite godis från en automat. När vi hade fått vårat godis så var det bara Chaz kvar. När han äntligen hade fått ut sitt godis så puttade Christian till honom så att han tappade det på marken.
-Jätte snällt, verkligen! sa Chaz och himlade med ögonen.
Vi började gapskratta och tillsist började Chaz också skratta.

JUSTINS PERSPEKTIV

Äntligen var det dags att gå på flygplanet. Jag och Alicia satte oss bredvid varandra i ett säte och dom andra några säten bort. Det här skulle bli så kul!! Jag älskar att flyga även fast jag redan har gjort det en massa gånger. Jag vände mej om mot Alicia som såg ut att skaka.
-Vad är det? frågade jag oroligt.
-Jag har aldrig flygit förut.. Och jag är rädd.. sa hon tyst.
Jag la min ena arm om henne och kysste henne på kinden.
-Var inte rädd, jag är här med dej hela tiden. Ok?
-Ok, sa hon och log.
Hon la sitt huvud på min axel och jag lutade mitt huvud mot hennes.
-Du vet att jag älskar dej va? sa jag och log för mej själv.
-Ja, och du vet väl att jag älskar dej?
-Ja, såklart. It's ME+U, remember? sa jag och lyfte min arm och visade henne armbandet.
Hon lyfte också upp sin arm och la den bredvid min. Vi kollade på våra armband och log.
-ME+U, viskade hon tyst och kysste mej sedan på munnen.

Det var en lång och varm kyss. Sedan la hon sitt huvud på min axel igen.
Efter en stund märkte jag att alla hade somnat förutom jag. Jag la mitt huvud på Alicias och log för mej själv. Och innan jag också somnade tänkte jag på en sak.

"Det här är inte slutet, det här är bara början..."

----------------------------------------------------

SLUUUUUUUUUUUUT ! :DDDDDD
Lite töntigt slut men visste inte hur jag skulle avsluta..
BOMBA MED KOMMENTARER , TACK ! :D HAHA.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra slut!!! asså det var faktiskt grymt! haha jag har alltid tyckt att den här bloggen är speciell asså novellen för du började så bra till skillnad från andra! viktigaste är början! å jag hoppas verkligen att den andra början är lika bra! jag fastnade verkligen för den här!

du borde bli författare. kan knappt vänta tills nästa!KRAM

2011-01-07 @ 00:52:03
Postat av: Anonym

MEEEER JÄTTEBRA SKRIVET!!!!!! läängtar tills näästa <3

2011-01-07 @ 00:53:18
Postat av: Anonym

skitbra !! :)

men börja skriva på nästa nu !!:)

och snälla, skriv oftare :D :D

2011-01-07 @ 00:53:31
Postat av: Anonym

Braa sluuut!!!! hoppas nästa blir lika bra i början som den här vaar!<333

puss!!!!! fortsätt skriv!!

2011-01-07 @ 00:54:13
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR DIN NOVELL!!!!!! ♥

de va ju visst ett bra slut? ;)



kmr du börja på en ny nu eller ? :D

hoppas det, för älskar verkligen den här novellen :)♥

2011-01-07 @ 01:00:13
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur bra som helst!!! SKITBRa slut!! nästa novell kommer va lika bra också!! mer :D <3

2011-01-07 @ 01:24:47
Postat av: Millaaa

hahah älskar hur dom väckte ryan och chaz :D Och slutet var så jävla fint, blev ju tårögd ;)<3 Du är verkligen jätte duktig på skriva! :) du måste bara börja på en ny! :D<3

2011-01-07 @ 01:28:50
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Sofie

ÅÅÅÅHHHHHHH FYFAN VA GRYMT!!

DU SKA VETA ATT DETTA ALLTID HAR VART MIN FAVORITNOVEELL, p.g.a DIIG! FÖR DU ÄR GRYM, HOPPAS DET KOMMER EN TILL HÄR !!!!<3

2011-01-07 @ 01:49:31
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

awww jätte gulligt slut. jag lovar!!

det här är den bästa novellen ever <3

2011-01-07 @ 09:21:34
Postat av: thihi

Oh my gosh vad bra! Börja på en ny så fort som Möjligt :-D

2011-01-07 @ 10:19:32
Postat av: lalala

sjjuukt bra slut.

men börja skriva på nästa novell nu då! (:

2011-01-07 @ 10:52:06
Postat av: josefin

Hej! Kolla gärna in min novell på min blogg!

2011-01-07 @ 10:58:05
URL: http://jbiebes.bogg.se
Postat av: Carolina

Grymt braaaa bästa novellen ever <3



Längtar tills den nya :D

2011-01-07 @ 10:59:59
Postat av: emma

helt grym ! :D

2011-01-07 @ 11:22:19
Postat av: rebecca sand

30 minuter?!?! vilken hingst, min kille klarar en halv... och han har aldrig vinkat flirtigt till mig, Jag ska satsa på Justin nu!

ps. GRYMT BRA SLUT!! <3

2011-01-07 @ 11:42:46
Postat av: annaa

sjukt bra och sött slut :D längtar tills den nya kommer ut, kommer säkert bli minst lika bra som den här :D

2011-01-07 @ 12:39:21
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Jonas Lundstedt

Ohhhhhh faaan vilket bra slut, jag började typ gråta. Eller okej, jag började gråta, haha! Dom är så himla söta tillsammans, jag önskar att jag kunde träffa någon som Justin. Du måste börja skriva en ny direkt!!!!!! Jag vet inte vad jag ska göra om jag inte kan gå in och läsa en varje dag, det är ju höjdpunkten på min dag! Jag kommer verkligen sakna Justin och Alicia, men jag drömmer ju ändå om dom nästan varje natt, haha! Fan vad bra du är på att skriva! xoxo JONAS

2011-01-07 @ 13:05:58
Postat av: V

Naaw, riktigt gulligt slut!!!

2011-01-07 @ 13:08:49
Postat av: Julia

AAAAAAAAAAAAAW, älskar slutet blev en aning tårögd eftersom att det är det sista kapitelet :/ menjag älskade verkligen slutet! :D

2011-01-07 @ 13:13:46
Postat av: emelie

awwwww as gulligt!! :D

ny berättelse?? hihi <3

2011-01-07 @ 13:17:28
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: Elin

ASBRA!

2011-01-07 @ 13:52:23
URL: http://kackellackan.blogspot.com
Postat av: sannalundberg

Asbra!

längtar till nästa!<3

2011-01-07 @ 15:00:08
URL: http://www.sannalundberg.blogspot.se
Postat av: Julia ♥

NAAW!!! ♥ :D GÖR EN NY !!! <33 är så ivrig !! :D

2011-01-07 @ 16:38:30
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Vad gulligt slut!!! Den nya kommer säkert vara lika bra!!! <3

2011-01-07 @ 17:19:37
Postat av: Anonym

Gör en ny :D <3

2011-01-07 @ 18:49:27
Postat av: Karin

Aww, va gulligt slut!

2011-01-07 @ 21:12:38
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

är novellen slut? Va tråkigt.... Men den var jätte bra!

2011-01-07 @ 23:20:24
Postat av: Anonym

är novellen slut? Va tråkigt.... Men den var jätte bra!

2011-01-07 @ 23:22:11
Postat av: Anonym

Skriv nästa då :)

2011-01-08 @ 12:09:09
Postat av: Anonym

hejsan, har just startat en ny novellblogg som heter justinblovestories! checka in den vettja! xo

2011-01-08 @ 16:14:42
URL: http://justinblovestories.blogg.se/
Postat av: frida

ÄLSKAR novellen och slutet va så gulligt! :D ♥

kan du inte försöka börja på din nästa novell så fort som möjligt! (kan inte vänta)

och kan inte nästa novell handla om en latinks 15 årig tjej som heter camilla ;) ♥

- älskar namnet camilla

- justin vill att hans tjej ska vara yngre

(så han kan skydda henne)

- och han har sagt att han älskar latinska tjejer! :D

2011-01-08 @ 19:09:45
Postat av: frida igen x)

och kan inte hon komma från sverige men bli tvungen att flytta till USA eller nått ;P

2011-01-08 @ 19:11:27
Postat av: sofiastrand

JA KOMMER SAKNA DOM ! bärja p en ny nu :D:D:D

2011-01-08 @ 23:01:10
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-09 @ 16:21:16
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Anonym

WHATAAAAAA ÄR DEN SLUT O.o

2011-01-09 @ 22:02:56
Postat av: Anonym

men hallå!

när kommer du börja på nästa egentligen ! :o

haha, börja snart .

jag är sjukt otålig !

2011-01-09 @ 23:26:10
Postat av: J & J

Hejsan! Just nu har vi frågestund på vår blogg. Ställ så många frågor du vill om antingen Justin eller om oss :D

2011-01-10 @ 02:08:14
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Justinandjonas

Läs vår blogg om justin bieber!!!!!!!!

2011-01-10 @ 17:17:35
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR novellen och slutet va så gulligt! :D ♥

kan du inte försöka börja på din nästa novell så fort som möjligt! (kan inte vänta)

och kan inte nästa novell handla om en latinks 15 årig tjej som heter camilla ;) ♥

- älskar namnet camilla

- justin vill att hans tjej ska vara yngre

(så han kan skydda henne)

- och han har sagt att han älskar utländska tjejer! :D

2011-01-10 @ 18:22:20
Postat av: Vanessa

SKRIV MER!

2011-01-10 @ 19:24:16
Postat av: Anonym

Så sexigt!

2011-01-10 @ 23:04:46
Postat av: selma :)

så jävla bra !!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-21 @ 11:38:00
Postat av: Anonym

mer den är så jävla bra

2011-06-24 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0