LOVE OF MY LIFE - chapter 34



JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kände hur jag ryckte till lite i sömnen och jag slog upp ögonen och kollade upp i taket. Först fattade jag inte riktigt vart jag var men när jag kände någon ligga bredvid mej fattade jag att jag var hos Noelle. Jag kollade ner och där låg Noelle så sött med sitt huvud på min bröstkorg. Jag log för mej själv och strök hennes hår och bara beundrade hennes vackra ansikte. Jag förstår nog inte hur lycklig jag är över att ha henne i mitt liv. Ända sen jag träffade Noelle så har min värld liksom ljusnat upp, jag känner mej gladare och jag har någon att få krama, kyssa och älska. Jag vill aldrig förlora henne, aldrig..

Jag vände mej försiktigt om så att jag inte skulla väcka Noelle och kollade på väckarklockan som låg på nattduksbordet. Den var bara 8 på morgonen och jag som aldrig brukar vara morgonpigg? Jag ryckte på axlarna och kollade ner på Noelle igen, strök hennes hår som vanligt men då fastnade min blick på hennes handleder som låg mjukt på min mage.
Jag svalde hårt när jag stirrade på dom små, men många ärr som var utspridda på hennes handleder. Jag tog försiktigt tag i hennes ena handled och smekte den och nu när jag kollade riktigt noga hade ärren bleknat sen sist jag såg dom. Betyder det att hon har slutat? Jag hoppas det annars måste jag göra något åt det här, för jag kan inte låta hennes göra såhär mot sej själv.

Jag lyfte upp hennes handled och kysste den mjukt och kände hur en tår rann nerför min kind och den föll ner på hennes arm. Jag la ner hennes arm på min mage igen och torkade mej snabbt om kinden. Sedan bestämde jag mej för att gå upp för jag kunde verkligen inte sova mer. Jag tog på mej min T-shirt som låg på golvet och gick sedan in i köket. Ingen var ju hemma så jag bestämde mej för att överraska Noelle med en frukost. Jag kollade mej omkring i köket och öppnade det lilla, gamla kylskåpet och sedan skafferiet. Perfekt! Dom har dom ingredienserna jag behöver!  

Jag började fixa och dona och skrattade för mej själv, vafan jag äger ju på det här! När jag var klar dukade jag fram tallrikar och glas på bordet. Jag gjorde tummen upp för mej själv och gick sedan in till Noelles rum och väckte försiktigt upp henne. Hon öppnade upp ögonen och jag kysste henne på pannan, och sedan hängde hon med mej in till köket.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Fanns det något bättre? Att vakna upp med Justins söta ansike riktat mott sitt eget. Han gav mej en kyss på pannan och tog sedan med mej in i köket. Han hade tydligen en liten överraskning och jag kunde redan känna den goda lukten. Jag kollade på bordet som var uppdukat med det bästa jag vet.. Pannkakor dränkt i sirap!! Jag vände mej om och kollade på Justin som log stolt.

-Har du fixat det här? Frågade jag lite överraskat.
-Japp.. Inget speciellt så, men det här är typ det enda jag är bra på. Sa Justin generat och jag kysste honom på kinden. Han är världens bästa! Justin drog ut en stol åt mej och jag slog mej ner vid köksbordet och han satte sej mitt emot mej och vi högg in. En kvart senare var jag hur mätt som helst och det här var lätt dom godaste pannkakorna jag nånsin ätit.

-Wow.. Det här var dom godaste pannkakorna jag nånsin ätit. Sa jag och kollade glatt på Justin som fortfarande hade morgonfrilla, haha.
-Jag vet. Alla gillar mina pannkakor. Sa han stolt och skrattade lite. Jag skrattade också och sedan satt vi och snackade i kanske en kvart till. Som vanligt skulle han få mej att skratta, överdrivet mycket, jag fattar inte hur han kan få mej såhär. Men ja, Justin är ju speciell jämfört med alla andra killar. Plötsligt öppnades dörren ute i hallen och in i köket kom Mamma och Denver. Dom kollade konstigt på oss och vi kollade tillbaka på dom.

-Hej! Sa Justin och vinkade lite lätt med handen mot dom.
-Hejhej! Sa mamma iallafall lite trevligt medans Denver bara stod och glodde fult på Justin.
Jag suckade och ställde mej upp och gav Justin en blick så att han skulle fatta att han också skulle ställa sej upp.

-Vi går in på mitt rum. Sa jag snabbt och drog med mej Justin.
-Men ska vi inte plocka undan efter oss? Sa Justin förvirrat och jag skakade på huvudet. Jag öppnade dörren till mitt rum och satte mej på sängen och Justin satte sej bredvid mej.

-Vad är det? Varför fick du så bråttom helt plötsligt? Din mamma var ju jättre trevlig. Sa Justin och kollade frågandes på mej.
-Jag vet inte. Det känns liksom bara lite konstigt att ha med mej en kille här hemma. Jag har ju inte haft det sen sist jag bodde i N.Y och redan då tyckte jag det var svårt att ta hem Dylan. Det är inte så att jag skäms för dej eller något sånt..

-Nej, det tror jag inte heller. Sa Justin snabbt och flashade mej ett leende. Jag log mjukt tillbaka och sedan blev det alldeles tyst. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och det verkade Justin inte heller göra. Plötsligt ringde Justins mobil och han drog upp den och svarade. Det var hans mamma och jag kunde verkligen höra att hon var arg.

Justin la på och suckade tungt.
-Jag måste hem. Mamma är skitsur bara för att jag inte kom hem igår och inte ringt.
-Oj, det var ju inte bra. Sa jag och ställde mej upp och Justin gjorde detsamma och jag hängde med honom ner till hans bil. Innan han skulle gå in i bilen kollade han i mina ögon och jag kunde inte låta bli att le.

-Du.. Jag ringer dej sen så kan vi göra något kul. Sa Justin glatt och lite hemlighetsfullt och sjävklart skulle jag bli nyfiken.
-Som vadå?
-Det får du se sen.
Han blickade mot mej och jag skrattade. Jag tog ett steg mot honom och sögs nästan in i hans mjuka och varma famn. Jag kysste honom på kinden och sedan släppte vi varandra och kollade in i varandras ögon. Rätt som det var kysste han mej på munnen också och jag kysste tillbaka.

-Hejdå, jag ringer sen! Sa Justin och öppnade bildörren.
-Visst, hejdå! Sa jag glatt och Justin stängde bildörren och körde iväg. Jag kollade efter hans i några sekunder och sedan gick jag in igen....

----------------------------------------------------------------------

Förlåt för dålig uppdatering och världens tråkigaste del! Men det är ganska svårt att veta vad man ska skriva om och vad som ska hända. Som sagt har jag ju en massa ideér men dom ska komma lite längre fram i novellen hade jag tänkt. Och jag vet ju att ni älskar drama men det är ganska svårt att hela tiden hitta på vad som ska hända så att det blir drama men jag ska göra mitt bästa. Tack för alla söta kommentarer också! :)

KOMMENTERA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREAKIN AWESOME !!!!!

2011-03-07 @ 21:37:40
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SLUTA SÄGA ATT DET ÄR TRÅKIGT!

FÖR DE ÄR DET INTE!

ALDRIG TRÅKIGT NÄR DU SKRIVER! :D



ÄLSKAR DIN NOVELL♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!

2011-03-07 @ 21:38:32
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-07 @ 21:39:26
Postat av: V

Sjuuuukt bra ju, inte alls tråkig !!! :D

2011-03-07 @ 22:10:11
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Skit bra :D

2011-03-07 @ 22:30:13
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra! men kan inte denver slå henne och sen så flyttar hon till Jusitn? :D

2011-03-07 @ 22:42:38
Postat av: Julia

Awesome! :)

2011-03-07 @ 23:25:48
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love it;-) meeeeeer!!

2011-03-07 @ 23:40:54
Postat av: Kajsa

Jag håller med (namnlös). Om typ Denver börjar slå henne så att hon börjar skära sig sig igen och justin upptäcker det(alltså att hon skär sig-inte att han slår henne) men hon typ inte vill berätta varför så att dem typ blir lite osams men sen att justin typ kommer för att hämta sin mobil(eller ng liknande) som han har glömt där och då ser när Denver slår henne... ?



Blev visst en väldigt lång kommentar men älskar verkligen din novell!! :D

2011-03-08 @ 07:42:17
Postat av: någon

jättebra , men typ kan inte hennes mamma bli sams med noelle oxå?

2011-03-08 @ 17:48:43
Postat av: Julia :)

Skitbra!! :D tycker synd om Noelle för att hon har det som hon har, men glad för att hon har hittat Justin! :D jättebra, meeer <33

2011-03-08 @ 18:05:46
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Shit as bar !!!

2011-03-08 @ 19:59:45
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: AMANDA

du skriver verkligen helt sjukt bra. oh my gosh. haha

undrar bara hur du kan komma på allt??

sjukt bra. sjukt

2011-03-08 @ 21:38:17
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

det borde vara så här:

Justin åker på turne, denver slår Noelle och hon börjar skära sig. Justin kommer tillbaka och märker att något är fel. Noelle berättar ingenting, och en dag när justin kommer till Noelle ser han att hon blir slagen av denver! :)

2011-03-08 @ 23:36:32
Postat av: rawr x)

*Jag tycker det börjar gå lite segt med uppdateringa.. Och så skulle det vara " spännande" dylan eller ah hennes ex kom för att misshandla henne, och de måste fly för han är farlig med sina poolare så inte äns Justin kan skydda henne:))*

2011-03-09 @ 22:38:38
Postat av: Justin Drew Bieber-story

Älskar du Justin Bieber? Eller kanske är du bara en total sucker för kärlekshistorier? I vilket fall som helst, checka in www.jdbstory.blogg.se och läs våran novell "Life isn't right without you" som handlar om 16-åriga beliebern Sandra Williams som bor i Los Angeles. Vi lovar, det är värt ett besök! :)

2011-03-10 @ 19:38:55
URL: http://jdbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0