LOVE OF MY LIFE - chapter 35

-Hejdå, jag ringer sen! Sa Justin och öppnade bildörren.
-Visst, hejdå! Sa jag glatt och Justin stängde bildörren och körde iväg. Jag kollade efter hans i några sekunder och sedan gick jag in igen....


JUSTIN'S PERSPEKTIV

När jag kom hem möttes jag direkt av en rejäl utskällning av mamma. När hon äntligen hade lugnat ner sej gick jag in på mitt rum och satte mej ner vid datorn. En massa fans hade skrivit och undrat varför jag aldrig twittrar längre. Jag suckade och satte händerna på tangentbordet. Jag måste faktiskt lägga ner tid på mina fans också, dom betyder allt för mej även fast dom kan vara lite väl galna ibland. Jag twittrade lite snabbt och fick genast en massa tweets, som vanligt. Jag log för mej själv och bestämde mej för att ta en bild på mej själv som jag kunde visa för mina fans på twitter. Jag tog en snabb bild och twittrade den sedan och självklart blev alla som galna, haha.


bilden Justin tog.

Jag slog sedan ihop datorn och kollade på klockan. Den var bara halv 12 på dagen och jag kände mej faktiskt lite trött eftersom jag hade vaknat så tidigt och lagt mej sent. Jag la mej i sängen och drog täcket över mej och bestämde mej för att sova i någon timme. Jag vet att mamma inte gillar att jag sover på dagarna men jag behöver det verkligen just nu. Jag la mej till rätta och kollade upp i taket, ikväll ska jag och Noelle ha kul tillsammans. Hoppas hon kommer gilla vart jag ska ta henne. Och snart måste jag berätta det för henne, att jag ska vara borta ganska länge när sommarlovet börjar. Mer eller mindre än en 1 månad iallafall, men det klarar vi nog. Jag log lite för mej själv och kände hur jag sakta somnade in.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Timmarna gick och jag höll mej inne på mitt rum för jag hade absolut ingen lust att prata med mamma eller Denver ikväll. Det enda jag vill var att Justin skulle ringa mej och säga vad vi skulle göra så att jag fick vara med honom. Det är egentligen helt sjukt hur mycket jag saknar honom på bara några timmar. Jag antar att det blir så när man är så mycket med någon som jag är med Justin och jag gillar verkligen honom, mer än allt annat i världen.

Jag bestämde mej för att ta en dusch för jag kände mej väldigt ofräsch sen igår. Jag klev in i duschen och när jag var klar satte jag på mej ett vitt linne med en en liten kofta över och ett par vanliga jeans. Jag visste ju inte riktigt vart vi skulle så det fick bli något vanligt bara. Sedan sminkade mej lite lätt med mascara och borstade igenom mitt långa hår.

En halvtimme senare ringde min mobil och jag svarade glatt när jag att det var Justin.
-Hej Justin!
-Hey precious! Vill du veta vart vi ska?
-Ah.
-Dum dum dum.. Tivoli! Haha!
-Yayy vad kul!

Vi båda började skratta lite och sen blev vi allvarliga igen.

-Men jag kommer till dej nu, vi går för det är ju så nära. Och du, ta inte med dej pengar, jag betalar.
Jag orkade inte säga emot och jag vet att Justin bara blir sårad när jag säger nej.
-Ok, tack Justin. Vi ses!
-Allt för dej.. Jag kommer snart då! Hejdå!

*klick*

Jag log stort för mej själv. Tivoli.. Wow det var riktigt länge sen! Det här kommer bli kul, det känner jag på mej, och i för sig, inget kan bli tråkigt när man är med Justin. En stund senare plingade det på dörren och där stod världens finaste Justin. Han hade en snygg kofta på sej och ett par jeans, hans hår låg ruffsigt runt hans huvud och han log sådär sexigt.

Några minuter senare var vi påväg till tivolit. Vi gick längs gatan hand i hand och det hade börjat bli mörkt ute men det var fortfarande riktigt varmt och skönt i luften.

-Du ska bara veta hur fin du är ikväll. Sa Justin och vände sej om mot mej medans vi gick.
-Tack Justin. Och du med. Sa jag och flashade honom ett flirtigt leénde.
-Jag älskar det där leéndet. Sa Justin flirtigt och jag började skratta.


Justin och Noelle

Vi fortsatte gå och äntligen var vi framme. Det lyste överallt, lampor som blinkade och en massa folk som köade till olika karuseller. Jag och Justin log till varandra och gick fram och betalade. Rätt som det var kom Ryan, Chaz och Chris fram från ingenstans och kramade om mej och Justin. Jag skrattade och kramade tillbaka.

-Fan va kul att ni är här!  Vi ska åka ALLA karuseller, right? Sa Chaz ivrigt.
-Of course! Sa jag och blinkade.

Det här kommer bli så kul!

-------------------------------------------------

Kort del men ni får mer imorn! :D

Kommentera!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA JAG KOMMENTERADE FÖRST AV ALLA! :D

2011-03-10 @ 23:50:00
Postat av: Anonym

JA JAG KOMMENTERADE FÖRST :D

2011-03-10 @ 23:50:45
Postat av: Anonym

HAHA JAG KOMMENTERADE BÅDA DOM DÄR + DEN HÄR :D

2011-03-10 @ 23:51:19
Postat av: Anonym

OM NI LÄSER DET HÄR SLÖSAR NI VERKLIGEN ER TID!!! HAHAAHHAHAHA!!!!!!!!!!

2011-03-10 @ 23:51:46
Postat av: Kajsa

Jättebra del hoppas att nästa kommer snart men fattar ju att du har annat att göra än att bara sitta och skriva på novellen hela dagarna :D

2011-03-11 @ 07:10:41
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Mer :-)

2011-03-11 @ 08:00:52
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: kändisblogg

Till dig som skrev:

"OM NI LÄSER DET HÄR SLÖSAR NI VERKLIGEN ER TID!!! HAHAAHHAHAHA!!!!!!!!!!"



Svar: Du kanske slösar din tid, vi kanske gillar det? jag tycker hon skriver skiiit bra!! :D och jag vill bara ha meer :D så du behöver inte läsa om du tycker det är slöseri på tid, och ännu mer slöseri på tid om du kommenterar, du har = inget liv.



JÄTTE BRAAA!! :D mer mer mer :D chaz + noelle borde ha en crush :D

2011-03-11 @ 15:36:39
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Julia :)

SKITBRA <3 mer :)

2011-03-11 @ 16:33:35
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: någon

till kändis blogg:



jag tror hon/han menade sin kommentar och inte novellen(men om hon menade novellen tkr jag hon borde skaffa sig ett liv , då ska man inte kommentera sånt)



asbra!!

2011-03-11 @ 18:04:27
Postat av: Anonym

awesomeee

2011-03-11 @ 19:11:03
Postat av: Anonym

vad hände med den populära tjejen som skulle förstöra för dom?

2011-03-11 @ 23:10:22
Postat av: Anonym

Meer skit braaa<333

2011-03-12 @ 00:08:54
Postat av: esme

kan du byta designen jag har läst din blogg väldigt länge och designen börjar bli lite tråkigt ta inte illa upp:(

2011-03-12 @ 09:31:49
URL: http://alicejbesme.blogg.se/
Postat av: esme

vad kul jag längtar redan!<333

2011-03-12 @ 09:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0