LOVE OF MY LIFE - chapter 40

Han kysste mej mjukt på huvudet och sedan kollade vi in i varandras ögon. Jag kysste han på munnen och han kysste kärleksfullt tillbaka....




NOELLE'S PERSPEKTIV

Veckorna rullade på riktigt snabbt och jag och Cody träffades väldigt ofta. Nästan varje dag och självklart har vi kul tillsammans. Jag kan verkligen säga allt till honom och han får mej att skratta hela tiden. Jag är verkligen glad över att han har kommit in i mitt liv. Men det dåliga är att jag och Justin har tjafsat hela veckorna ut och ja, det är för att jag träffar Cody. Justin vägrar acceptera att jag och Cody är vänner och ska alltid börja tjafsa om det. Jag orkar verkligen inte med Justin just nu, jag vill inte att vi ska bråka, och speciellt inte nu innan han åker iväg.

 Han verkar inte fatta hur sårad jag faktiskt blir av allt tjafs. Han ser inte att varenda gång han vänder ryggen så kan jag inte låta bli att gråta. Kanske har han bara blivit lite stressad nu när han ska åka iväg. Det verkar iallafall så eftersom att han hela tiden måste göra saker och planera. Jag har försökt prata med honom om att han stressar för mycket men han vill inte lyssna. Han vill inte lyssna något alls på mej längre, men jag hoppas det blir bättre för om två dagar så åker han, han åker kanske iväg 3 månader.

Men innan han åker så ska jag iallafall sjunga och spela min låt för honom. Jag är äntligen klar med den och jag hoppas han kommer gilla den. Jag gillar den för den betyder verkligen mycket för mej. Den handlar ju om mej och Justin...

Jag ligger i Justins säng medans han går runt framför mej i rummet. Han packar hysteriskt ner saker som han ska ha med sej när han åker iväg och hela tiden ringer hans mobil medans han letar efter något. Jag kollar sorgset på honom och suckar medans han fiskar upp mobilen ur fickan och slänger ner den tunga väskan på golvet.

-JAAA? Tjuter han irriterat fram och fortsätter sedan i samma irriterande ton i rösten.
-Ja.. Nej jag ska inte glömma det. Men jaaaa! Jag har packat. Jag kommer senare Scooter. Hejdå!

Han la på och la ner mobilen i fickan igen och gav mej en blick.

-Justin, stressa inte så mycket. Sa jag försikigt.
-Det gör jag inte. Svarade han drygt.
-Jo, det gör du. Ta det lugnt, det är inte bra att du..

Jag avbröts snabbt av att Justin suckade när hans mobil ringde igen. Han svarade och försvann sedan ut ur rummet. Jag suckade och tog fram min mobil, jag hade fått ett sms från Cody. Jag log stort medans jag smsade tillbaka, och smsen blev bara fler och fler eftersom jag hade ganska tråkigt medans Justin gick runt och fixade en massa saker i sitt rum och i huset. Jag var alldeles inne i min mobil och Codys söta sms att jag knappt hörde Justin som frågade mej efter hans bilnyckel...

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Åhh jag är så himla irriterad på allt och alla, det har jag vart dom senaste veckorna, men jag blir stressad, helt ärligt så blir jag stressad över att veta att jag snart åker iväg. Alla konserter, intervjuer, paparazzis, allt det dära gör mej stressad och nervös. Jag vet att jag borde vara van vid allt det dära, jag är van men nu när jag har vart ledig så länge så börjar jag bli nervös och stressad igen. Det var just därför jag fick en paus, för jag behövde det, jag stressade för mycket och var hela tiden tvungen att göra något, jag var ALDRIG ledig. Och tillsist orkade jag inte mer och både jag, mamma och alla i mitt crew tyckte jag behövde få ett litet uppehåll. Att få ett uppehåll för att bara få vara vanlig kille som går i skolan, som får vara med sina vänner och inte behöva arbeta som någon slags maskin.

Men det jag mest oroar mej för är att lämna Noelle. Jag vill verkligen inte lämna henne men jag måste. Jag kommer sakna henne mest utav allt.

Jag letade hysteriskt efter min bilnyckel som var spårlust försvunnen och just nu behövde jag den. Jag behövde gå ner och hämta några saker i bilen och hade ganska bråttom. Jag kollade på Noelle som låg i sängen leendes med mobilen i händerna och störde mej riktigt på henne just nu. Jag vet att hon smsar med Cody och det känns som att hon skiter i mej, helt och hållet. Jag fortsatte leta efter min bilnyckel och tillsist frågade jag Noelle efter den.

-Noelle! Har du sett min bilnyckel? Frågade jag medans jag kollade under sängen.
Inget svar. Nu blev jag verkligen riktigt irriterad. Svara kan hon väl åtminstone?

-Hallå? Har du sett min bilnyckel?

-Mm.. Hörde jag Noelle mumla och då fick jag nog. Jag reste mej snabbt upp och självklart skulle jag slå i mitt huvud i sängkanten. Jag skrek till och tog mej för huvudet och kollade sedan upp på Noelle som fortfarande satt och smsade. Hon log stort och skrattade för sej själv. Jag spände mina läppar hårt och kände hur arg jag faktiskt var nu och gick fram till Noelle....

-------------------------------------------

:( Vad kommer hända nu? Kommentera! :)
Det kommer en till del lite senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra:)

2011-03-30 @ 17:43:27
Postat av: ebba bieber♥

awesome!

älskar din novell♥



justin accepterar det ju inte för att han är rädd att det ska hända något mer mellan noelle och cody & att dom två blir typ kära eller nåt

han älskar ju noelle så mycket så han är ju rädd att förlora henne & han är rädd för att bli sårad

men ändå så tkr jag han borde lita på noelle att det inte kommer hända ngt mellan dom!



SKRIV MEEEEEEEEEER!!!! :D

LÄNGTAR REDAN TILLS SENARE IKVÄLL!!!!

2011-03-30 @ 17:47:07
Postat av: moaa :))

Deet vill jag veta! :D

Asså vad som kommer hända ;p

Snälla uppdatera så fort som möjligt :D<3

2011-03-30 @ 17:47:50
URL: http://thestoriesboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg asbra!

asso noelle tänker för ,tänker på cody!!

2011-03-30 @ 18:01:58
Postat av: Anonym

roltogt bra, men du är lite dålig på att uppdatera hehe just sayin :)

2011-03-30 @ 18:26:13
Postat av: Anonym

Shit ;o

2011-03-30 @ 18:29:29
Postat av: Ida

bara han inte gör slut med henne!!!

hon skulle ju sjunga hennes sång och allt!!! GAAAH får panik!



men kolla gärna in min novellblogg har precis börjat : )

2011-03-30 @ 18:48:58
URL: http://storyaboutaluckygirl.blogg.se/
Postat av: Julia

Justin måste lära sig att lita på Noelle men han är ju rädd att bli sårad, Och Noelle måste ju förstå det också! nääh men vi skyller allt på Cody :D

2011-03-30 @ 19:00:42
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Julia

Om de gör slut kommer jag gråta...

2011-03-30 @ 19:09:55
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Linnea

Omb!! Meeeeeeeer!!!!!! <333333

2011-03-30 @ 19:11:29
Postat av: carolina

omg skiitbra! :D

2011-03-30 @ 19:33:50
Postat av: sofia

skit bra! noelle borde fokosera lite på justin och visa att hon älskar honom och det borde justin också göra. det är ju dels codys fel allt det här..



meeeer! :D

2011-03-30 @ 20:33:55
Postat av: Aaaaaa......

Åh,så jävla bra!

Men håller med hon som sa att vi skyller på Cody,vi måste ju skylla på någon O.o

Just ja,kan du försöka uppdatera liite mer?Asså,vill inte pressa dig.Men man tappar läslusten när varje del tar så lång tid:D

2011-03-30 @ 21:03:56
Postat av: Julia :)

HATAR CODY!! Sorry men han driver mig till VANSINNE!! Fattar hon inte att han gillar henne ? :O Men snälla, gör inte så att Justin slå Noelle bara :o skriv så snart som du kan ! SKITBRA OCH SPÄNNANDE DEL :D :D <3 meeer <33

2011-03-30 @ 21:08:31
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Mera :-)

2011-03-30 @ 21:17:46
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: kändisblogg

HAN SLÅR HENNE OCH SEDAN ÅNGRAR SIG :D :D

2011-03-30 @ 22:07:35
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRYM! Mer? Det är lite sent nu ;)

2011-03-30 @ 22:27:29
URL: http://justindrewlove.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeera, grymt kan inte vänta!

2011-03-30 @ 23:28:40
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra ide där petra

2011-03-31 @ 10:06:21
Postat av: Anonym

Bra ide där petra

2011-03-31 @ 10:06:25
Postat av: Anonym

JahabUSHIGD

2011-03-31 @ 11:35:08
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEER

2011-03-31 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0