LOVE OF MY LIFE - chapter 31

Hon försökte slita sej ur mitt grepp och tillslut släppte jag henne och vi kollade in i varandras ögon. Jag var påväg att gråta när som helst kändes det som och det snurrade i mitt huvud. Vi kollade surt in i varandras ögon utan att få fram ett ord....



NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag kollade in i Justins ögon och hade sån lust att bara springa, bort från honom och den dålig stämningen mellan oss. Jag var faktiskt sur på honom för det hade han gjort, fattade han inte det?

-Vad håller du med egentligen? Sa Justin tillslut med en arg och irriterad röst. Jag spärrade upp ögonen och höjde på ena ögonbrynet. Menade han allvar eller?
-Vad jag håller på med? Vad fan håller DU själv på med? Sa jag, nästan skrek. Jag var så arg att jag nästan skakade.
-Du gillar Cody, eller hur? Mer än mej, erkänn det bara! Sa Justin med gråten i halsen, det lät så iallafall och hans röda, fuktiga ögonen kollade in i mina.
-Skojar du med mej eller? Vi är bara vänner! Är det fel att snacka med andra killar, VA? Du får ju va med Cloe utan att jag säger något! Och jag håller iallafall inte på med Cody som du håller på med Cloe.

-Du gillar visst Cody, tror du inte jag fattar det eller? Du flirtar med honom och allt, jag är inte blind! Och vadå håller på med Cloe? Sa Justin argt med darrande röst.
Nej, nu var det nog! Jag kände tårarna igen som ville komma ut och min röst darrade när jag skrek åt honom.

-Du vet vad jag menar så spela inte oskyldig! Jag såg hur ni dansade, ok? Jag såg hur ni kollade på varandra! Tror du inte att jag fattar? VA? Du vill ha henne och nu ska du få det. Ta henne, varsågod! Jag skiter i det här nu, fattar du? Jag skiter i det!!!

Jag kände hur en tår rann nerför min kind och hela jag darrade av ilska.
-Ah men skit i det och dra då! Du vet inte ett skit om vem jag vill ha eller inte. Men dra då om du så gärna vill det! Skrek Justin tillbaka med tårfyllda ögon. Jag svalde hårt och gav han en sista snabb blick och vände mej sedan om och började gå, det var lite svårt för jag vinglade till lite då och då. Jag började gå snabbare och tårarna strömmade nerför mina kinder. Varför gjorde det så ont att lämna honom? Han har gjort fel, varför kan han bara inte erkänna det? Jag snyftade flera gånger om och fortsatte gå längs vägen med tunga steg. Jag ville så gärna titta bak, titta om han står och kollar efter mej, titta om han kanske springer efter mej. Men jag kunde inte, jag ville inte, för då skulle jag bara bli ännu mer sårad och arg än jag redan var.

Åt helvete med allt!

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kollade in i Noelles ögon en sista gång. Jag var så arg och ledsen att jag knappt visste vad jag sa, det här är kanske inget att skylla på men jag var ju full också. Jag såg hur Noelle vände sej om och gick iväg med snabba steg, bort från mej, hon lämnade mej, precis som jag sa att hon skulle. Jag svalde hårt och kunde knappt fatta det fastän jag försökte. Jag gjorde precis som Noelle, jag vände mej snabbt om och började också gå, bort från allt, bort från.. oss. Jag svärde för mej själv medans jag gick längs vägen och sparkade på dom små stenarna på marken, jag ville inte tillbaka till festen, absolut inte, men jag ville inte hem eller. Jag vet fan inte vad jag vill, men en sak vet jag iallafall. Jag vet vem jag vill ha.. Det vet jag men det sket sej, hon är borta nu.....

-------------------------------------------------

WHAAAAT? :o Har dom lämnat varandra föralltid nu? Var det inte Justin som skulle göra allt för att få tillbaka Noelle om han sårade henne? :o

KOMMENTERA!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

vaa kort :'(

2011-03-01 @ 23:26:47
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NEJ!!!!!!! DET FÅR INTE TA SLUT!!!!!!!!!!!

HAN SKULLE JU HA SPRUNGIT EFTER HENNE ;(



AWESOME!

ÄLSKAR DIN NOVELL SÅ JÄÄÄVLA MKT ♥♥



serriöst, den bästa novellen ever!

SKRIV MEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-01 @ 23:39:02
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

Skit bra :)!!!



Nej det är inte slut mellan dem!!Det får inte vara det!

2011-03-01 @ 23:44:42
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG ASBRA!!!

jävla justin noelle har ju gått igenom så mycket skit i livet o sen kommer han o sårar henne igen som han sa att han inte skulle göra! DAMP mer nu!!!snälla dör här

2011-03-01 @ 23:51:17
Postat av: Anonym

oj hehe, du har gjort lite fel :P

Du har skrivit "Chapter 32"

Men kapitlet innan heter "Chapter 30" Hehe, den här borde hete "Capter 31"

2011-03-02 @ 01:13:47
Postat av: B E C C A

OMBOMBOMBOMB, HAHAHA DET BLIR BOMB... men halllåååå...? Justin är jobbig :(

2011-03-02 @ 07:58:47
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Emma

OMGGGG! mermermer! :)

2011-03-02 @ 08:10:16
URL: http://emmawelins.blogg.se/
Postat av: Julia

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :(

2011-03-02 @ 08:47:09
Postat av: Justin Bieber story

MER! SKIR BRA !! MER CODY :D

2011-03-02 @ 09:29:22
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg neeeeeej :'( MEEER NUUU

2011-03-02 @ 17:10:49
Postat av: belieber

snälla meeeeeer!!!!!!!! :)

2011-03-02 @ 22:53:48
Postat av: Anonym

när kommer nästa??

2011-03-02 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0