LOVE OF MY LIFE - chapter 36


-Fan va kul att ni är här!  Vi ska åka ALLA karuseller, right? Sa Chaz ivrigt.
-Of course! Sa jag och blinkade.

Det här kommer bli så kul!




NOELLE'S PERSPEKTIV

Vi sprang genast till den värsta karusellen, berg och dalbanan. Jag och Justin satte oss bredvid varandra, Ryan och Chris medans Chaz fick åka ensam.

-Klarar du verkligen att åka ensam? Sa Ryan retsamt till Chaz som satt längst bak.
-Ja, vad tror du? Det här kommer bli så kul! KÖÖÖÖÖR! Började Chaz skrika ivrigt och stampa med fötterna. Jag började skratta och vände mej om mot Justin som satt bredvid mej, riktigt nära satt han.

-Är du rädd? Frågade han och log sött.
-Ne, är du?
-Nej.

Vi han inte säga något mer för då sattes karusellen igång. Det var hur roligt som helst och jag skrek som aldrig förr medans jag hade händerna uppe i luften. Jag kunde höra hur Ryan och dom andra också skrek, och Justin hade också uppe sina händer. Äntligen så stannade vi och jag och Justin gick skrattandes ut från karusellen med Ryan och Chris.

-Fan va kul det va, eller vad säger du Chaz? Frågade Ryan.
Jag vände mej om och kollade mot karusellen där Chaz fortfarande satt kvar. Han hade tårar i ögonen, hans hår stod att alla håll och hans underläpp skakade.

Jag hade nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde när jag såg honom.

-HAHHA Chaz, hur går det? Frågade jag medans dom andra skrattade.
-Eh, bra.. Tror jag.. Sa han och tog sej ut ur karusellen och gick fram till oss.
-Ey, vad säger ni? Ska vi åka igen? Sa Chris.
-NEJ! Eller jag menar, inte nu. Sa Chaz förtivlat med ett förskräckt ansiktsuttryck.

Vi började skratta igen och Chaz blev lite generad. Sedan bestämde vi oss för att åka några fler saker. Det var riktigt kul och Chaz blev inte like rädd de här gångerna, haha. Vi köpte även en massa godis och sockervadd. Tillsist kom vi till den största karusellen utav de alla. Pariserhjulet. Den blinkade och lös vackert nu när det var så mörkt ute.

-Den åker vi! Sa Justin glatt och pekade.
-Ah jo, det är ju kul för dej som har tjej. Sa Ryan surt och suckade.
-Men jo kom igen, den åker vi! Sa Chaz.
-Bara för att du inte vågar åka några andra eller? Skrattade Chris fram och putte till Chaz på armen.
-Jätte kul, verkligen. Muttrade Chaz tillbaka.

Jag och Justin satte oss i ett eget sätte och låste om oss. Chaz, Ryan och Chris tänkte också sätta sej med oss men Justin stoppade dom snabbt.
-Nej, vi ska åka själva. Sa han och flinade.

Killarna suckade och satte sej i ett annat bås. Sedan satte den igång. Sakta, sakta sköts vi hela tiden upp och nu var vi högst upp. Jag och Justin kollade in i varandras ögon och han hade sin ena hand på min. Jag log mjukt mot honom och han flyttade sitt ansikte närmre mitt och det sista jag hann se innan jag slöt mina ögon var hans vackra ögon och alla ljus runt om oss. Jag kände hans läppar mot mina och jag satte mina händer om hans nacke och kysste tillbaka. Det här kändes otroligt och det kittlades i magen medans vi åkte. Vi slutade kyssa varandra och öppnade ögonen och märkte att vi nu var längst ner igen. Karusellen stannade och vi hoppade ut medans vi höll varandra i handen.

-Det här var den tråkigaste karusellen ever! Sa Ryan.
-Jag tyckte den var.. Fridfull och fin. Sa Chaz med drömmande röst och ansikte och jag började gapskratta igen. Killen är bara för rolig!

Vi gick runt hela i hela tivolit och bara skrattade, det var verkligen kul ända tills Cloe kom fram från ingenstans med sina vänner.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Plötsligt kom Cloe med sina vänner och jag kunde inte få bort mina ögon från henne hur mycket jag än försökte. Hon hade tighta jeans, ett linne som visade magen och hon slängde med sitt blonda hår. Hon kom fram och snackade lite med oss men undvek ögonkontakt med Noelle hela tiden.

-Jag går och spelar. Sa hon sedan och gick iväg med sina vänner till för att spela på hjulet. Jag kollade hela tiden på henne medans Chaz, Ryan och Chris viskade om hur snygg hon var.

-Justin, kan du snälla hjälpa mej att vinna den där nallebjörnen?! Halvskrek Cloe och pekade och log sitt leénde. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. Jag menar, vi är ju vänner så varför inte vara lite snäll?

-Visst. Sa jag och släppte Noelles hand och gick fram till henne.
-Du måste slå ner alla dom där burkarna med den här bollen. Sa hon och räckte över mej bollen hon hade i sin hand. Jag gjorde som hon sa och slog ner alla bollarna på första slaget. Swag. Jag räckte över henne den stoooora nallebjörnen och hon log stort.
-Tack Justin! Du är bäst! Sa hon och kramade mej hårt och gav mej en puss på kinden. Jag log lite för mej själv men drog mej fort från henne och kollade bak mot Noelle och dom andra. Hon kollade genast bort när hon såg mej och Chaz, Ryan och Chris gav mej en konstig blick. Jag gav dom en tillbaka och sa sedan till Cloe att jag var tvungen att gå.

Jag gick tillbaka till Noelle och dom andra och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.
-Nu drar vi och har kul! Sa Chaz och vi alla hängde på. Efter ett tag blev vi riktigt trötta, eller iallafall jag och Noelle. Vi satte oss på en bänk i mörkret medans Chaz, Ryan och Chris fortsatte åka mer karuseller och köpa godis och sånt.

-Är du sur? Frågade jag Noelle som var alldeles tyst.
-Nej, varför skulle jag vara det? Sa hon och kollade frågandes på mej.
-Men asså det verkade ju som det när jag kramade Cloe förut. Sa jag och ryckte på axlarna.
-Jaha.. Men det blev jag inte. Ni är ju vänner och det kan jag inte vara sur över. Det är okej, jag är inte sur eller ledsen. Sa hon och log mjukt och jag log tillbaka.

-Äh, kom nu åker vi mer karuseller! Sa hon sedan och drog med mej upp från bänken.

När klockan var ungefär 12 på natten bestämde vi oss för att gå hem. Chaz, Ryan och Chris bestämde sej för att stanna.

-Du behöver inte följa mej hem, du kan stanna med dom andra om du vill. Sa Noelle medans vi började gå.
-Nej, aldrig att jag låter dej gå ensam! Och jag behöver ända komma hem nu. Sa jag och höll hennes hand i min. Hon log och jag log tillbaka. När vi var framme vid hennes port kollade vi in i varandras ögon och jag strök hennes hår åt sidan.

-Du är så fin. Sa jag och kysste henne mjukt på munnen. Hon kysste tillbaka och det kändes som allt om oss bara försvann, som vanligt.

-Jag ringer dej imorn. Sa jag när vi hade slutat kyssas och hon nickade och öppnade porten och gick in.....

--------------------------------------------------

Ja, lite tråkigt i novellen just nu, men det kommer drama! Vänta lite bara! :)

KOMMENTERA!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ja draaamaaa ;DDD MEEEER (L)

2011-03-12 @ 15:03:47
Postat av: K A R I N

Drama gillar vi hahaha! :)

2011-03-12 @ 15:55:41
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

DET ÄR INTE TRÅKIGT!

DET ÄR FUCKING AMAZING! ♥



hahhaa, askul de dära med chaz XD

asgarva när jag läste x)



SKIIIIIIIITBRAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D



snälla mer ikväll!??? :)

2011-03-12 @ 17:17:53
Postat av: Anna

Om allt detta du skriver vore en bok så skulle jag defenetivt köpa den! :D

2011-03-12 @ 17:20:07
Postat av: Kajsa

jättebra :D

2011-03-12 @ 17:35:50
Postat av: Vanessa

Meeeeeeeeeeeeer skkiiiit bra vadå tråkag ?? Drnvd ju skiit bra ;)

2011-03-12 @ 17:54:31
URL: http://diiamaant.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

SKITBRA ! ♥ palla Cloe xS MER!! ^^

2011-03-12 @ 18:12:54
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad kommer hända?! En till idag? ;D ;D

2011-03-12 @ 18:16:02
Postat av: Julia

Mer sjukt bra !!!

2011-03-12 @ 20:09:10
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra. hAHAHA Chaz dör

2011-03-13 @ 00:35:29
Postat av: karro

awesomeness;D

2011-03-13 @ 08:20:12
Postat av: Julia

HAHAHAH OMG JAG DÖÖR, CHAZ ÄR BARA FÖÖÖR ROLIG! Men gaah jag stör mig på horan Cloe!-.-

2011-03-13 @ 09:43:20
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Sofie

SÅ - GALET - BRA !!!!!!!! (L)



Alla som vill får gärna kika in på min Bieber-novell också, följ och kommentera så mycket ni bara kan! :D<333



Och förlåt om ni inte gillar sånna här "reklam-kommentarer" , ni får ta bort den om ni vill, puss!

2011-03-13 @ 12:23:13
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: sofieschilcher

vi väntar :o !!!!

cloe ska vara med lite mera :) roligare.

fortsätt såhära

kommer det komma flera avsnitt om dagen ? alltså menar uppdatera minst två (A9 snela

2011-03-14 @ 15:02:35
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi inte få en bild på Noelle? Bara så vi vet ungefär hur hon ser ut?

2011-03-14 @ 20:25:03
Postat av: anna

uppdatera :o

2011-03-15 @ 19:41:05
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Näääär kommer det meer? :D

2011-03-15 @ 20:45:07
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

dålig uppdatering. en hoppas på mer snart!

2011-03-15 @ 22:11:51
Postat av: Anonym

kan du lägga upp fortsättningen snart??

2011-03-17 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0