LOVE OF MY LIFE - chapter 37

-Jag ringer dej imorn. Sa jag när vi hade slutat kyssas och hon nickade och öppnade porten och gick in.....



NOELLE'S PERSPEKTIV

Nästa morgon vaknade jag vid 12 på dagen. Gud, vad trött jag var efter igår men fan vad vi hade kul! Jag är glad över att ha fått så bra vänner som Chaz, Ryan och Christian. Aldrig någonsin hade jag tänkt mej att vi skulle bli vänner men ja, allt kan ju hända. Likaså om Justin, aldrig trodde jag att jag skulle bli ihop med honom, att jag aldrig ens skulle hitta någon så bra som honom. Åh det finns inte ord för hur mycket jag älskar honom!

Jag gick gäspandes upp och in i köket. Ingen var hemma, och som vanligt hade dom inte ens skrivit en lapp men det gör inget. Jag är van. Jag kollade i kylskåpet och bestämde mej för att laga lite mat för jag var verkligen hungrig. Då kom jag på att jag kunde bjuda Justin över också så vi kunde äta tillsammans. Jag satte igång med maten och när jag var halvklar ringde jag Justin och sa att han kunde komma och självklart ville han det.

Jag log för mej själv medans jag dukade upp maten på bordet. 10 minuter efter allt var klart så plingade det på dörren och jag sprang och öppnade. Justin mötte mej med ett leende och jag tog med honom till köket.

-Va? Har du lagat mat? Wow det ser jätte gott ut. Sa han medans han slog sej ner vid bordet. Jag log till svar och sedan tog vi för oss.
-Vad tycker du då? Frågade jag medans Justin hade munnen full med mat.
-Jätte gott! Mumlade han och visade tummen upp.

Jag skrattade lite och när vi var klara hjälpte Justin mej att ställa alla saker i diskmaskinen. Medans jag la in några glas kände jag hur Justin kom upp bakom mej och kysste mej försiktigt på sidan av min hals och viskade.

-Tack älskling..
-Varsågod. Fnissade jag fram och vände mej om mot honom så att vi kollade in i varandras ögon. Han log sitt flirtiga leende och jag kunde inte motstå från att lägga mina armar om hans nacke och kyssa hans mjuka läppar. Efter ett tag gick vi in tv-rummet och bestämde oss för att kolla på film, haha det gör vi nästan alltid men det är ju så mysigt.

Vi la oss bekvämt i soffan och jag la mitt huvud på hans bröstkorg och han kysste mej på huvudet. När filmen var slut sträckte Justin lite på sej och sedan låg vi bara där, utan att ens röra på oss eller prata. Det behövs inte, bara jag får ha honom nära och veta att han är min, bara min. Jag smekte honom försiktigt på magen och kunde inte låta bli att dra upp hans t-shirt så att hans sexiga mage blottades. Jag drog min hand över hans varma mage och han rös till. Jag lekte med min hand över hans tatuering som är längst ner på hans vänstra höft. Den är så fin och jag gillar den verkligen. Plötsligt harklade Justin sej lite och smekte mitt hår.

-Du.. Jag måste berätta en grej..

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Noelle tittade upp på mej och vände sej om så att vi kollade in i varandras ögon.
-Ok, vadå?
-Jo det är så att jag måste åka iväg ett tag när sommarlovet börjar.
-Vadå åka iväg? På en tour?
-Ja typ. Eller inte på en tour för så länge kommer jag inte vara borta. Men jag ska vara borta i kanske mer eller mindre än 2 månader iallafall. Jag har ju haft ett väldigt långt uppehåll och nu måste jag börja ha konsterter igen, signeringar, presskonferensar och allt det dära. Jag kommer behöva åka runt väldigt mycket och så.. Sa jag och kollade hela tiden in i Noelles ögon. Jag kunde inte riktigt tyda om hon var ledsen eller inte, det har jag aldrig riktigt kunna göra.

-Jaha.. Jag föstår.. Men kommer du inte ens vara med på skolavslutningen? Sa hon med en tyst röst.
-Nej, jag måste åka innan den börjar.. Sa jag tyst tillbaka och hon nickade. Sedan låg vi bara där alldeles tysta. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och Noelle smekte fortfarande min mage med sin hand. Fan.. Jag vill inte lämna henne, jag vill verkligen inte men vi träffas ju snart igen, det är ju inte över bara för att jag ska åka iväg. Men jag vill verkligen spendera sommarlovet med henne, bara med henne. Men jag kommer iallafall få vara med henne några veckor på sommarlovet innan skolan börjar igen för då har jag kommit hem.

-Justin.. Sa Noelle tyst och med nästan en sprucken röst.
-Ja..? Sa jag och kollade på hennes ansikte som vilade på min bröskorg.
-Jag vill inte att du ska åka. Jag vet att du måste men jag kommer sakna dej så mycket.
-Jag vill inte heller åka, Noelle. Jag vill inte lämna dej, men jag kommer ju tillbaka. Och när jag kommer tillbaka så har vi ju fortfarande några veckor för oss själva innan skolan börjar. Sa jag och trängde fram ett leende för att få henne le. Jag ville inte se Noelle såhär ledsen, det gör så ont, så mycket mer ont än det redan gör.
-Ja, jag vet att du kommer tillbaka, men tänk så..
-Tänk vadå? Avbröt jag henne snabbt med.
-Men.. Du kanske hittar någon annan tjej eller så har du inga känslor för mej längre när du kommer tillbaka.. Svarade Noelle snabbt och jag tog tag i hennes ansikte så att hon kollade in i mina ögon.
-Noelle, snälla, jag kommer inte vara borta hela livet. Och jag lovar, jag kommer inte hitta någon annan och mina känslor för dej kommer ALDRIG försvinna. Förstår du det?

Jag kollade allvarligt in i hennes ögon och hon nickade sakta.

-Du har rätt. Jag oroar mej för mycket. Men det är bara det att jag älskar dej så mycket..

Jag svarade inte utan kysste henne direkt på munnen. Hon kysste tillbaka och det blev mer intensivt för varje sekund och nu log hon över mej. Jag smekte mina händer över hela hennes kropp och hon strök sina fingrar genom mitt hår. Vi slutade sedan kyssa varandra och kollade in i varandras ögon istället. Hon hade fortfarande sina händer i mitt hår och jag log stort. Hon log stort tillbaka och kysste mej sedan en gång till på munnen.

-Nu får vi verkligen utnyttja tiden vi har kvar tillsammans och ha kul. Okej älskling? Sa jag och hon log till svar och jag kysste henne på munnen. Sedan klev hon av mej och vi bestämde oss för att kolla på ännu en till film.

NOELLE'S PERSPEKTIV

Efter ett tag så gick Justin hem för klockan blev mycket. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om att Justin ska åka iväg ett tag, visst blev jag ledsen men han kommer ju tillbaka och nu när vi har pratat om det känns det mycket bättre. Jag vet ju att jag kan lita på Justin så jag har ingen anledning att oroa mej. Men jag gillar inte förändringar, nu när jag är så van vid att vara med Justin varje dag så blir jag rädd, rädd för att han ska åka. Jag vet att det är konstigt men sån är jag.

Vid 12 på natten så la jag mej i min säng för att sova. Imorgon är det skola igen, tråkigt men så mycket roligare nu när man har vänner och.. Justin, världens finaste. Plötsligt plingade min mobil till och jag tog upp den från nattduksbordet. Det stod Cody på displayen, han hade skickat ett sms. Vi hade bytt nummer på festen, vilket jag nästan hade glömt av. Visst hade jag tänkt på Cody, väldigt mycket men han hörde ju aldrig av sej efter festen. Jag log medans jag läste smset.

"Hey Noelle. Hur mår du? Jag hoppas du mår bra och ja, det blev ju lite knasigt på festen, men vi hade ju kul i början :) Därför vill jag gärna träffa dej igen. Om du vill såklart? Och så vill jag att du ska veta att jag har tänkt på dej, väldigt mycket.. Puss."

----------------------------------------------------------------------------

dålig uppdatering jag vet! men jag har haft fullt upp med skolan, vänner, allt!!
men jag ska försöka bättra på mej :)

Vad kommer hända nu då? KOMMENTERA! :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra!!!!!!!!!!!

2011-03-17 @ 16:10:02
Postat av: Julia

Fuck u cody! -.- bäääst :D men hatar cody thihih :P

2011-03-17 @ 16:30:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Julia ♥

Justin och hon är så fina tsm! ♥ Åh, HATAR Cody!! Han kmr säkert stöta på henne när Justin är borta och så blire drama . ;s HATAR CODY

2011-03-17 @ 16:34:12
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

älskar att läsa när det är drama! och cody är kb så det skriker om det! ;)

2011-03-17 @ 16:39:28
Postat av: Anonym

cody och noelle får INTE bli tillsammans!!!

2011-03-17 @ 16:43:04
Postat av: Anonym

skitbra :D och drama är <3

2011-03-17 @ 17:02:35
Postat av: Elin

skitbra :D men jag kan nästan tänka mig att cody & noelle kommer träffas mer än en gång och så blir det drama när justin får reda på det :/ men det blir nog BÄST tillslut :)

2011-03-17 @ 19:09:56
URL: http://asunshinelife.blogg.se/
Postat av: isabell

grrrym! :d

2011-03-17 @ 19:59:19
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME! :D

ÄLSKAR DIN NOVELL♥



jag tror att hon typ kmr träffa cody och sen kmr hon börja gilla han, och sen kommer det bli värsta dramat när justin kmr tbx ;/



SKRIV MEEEEEEEEEEER!!!! :D:D:D:D



och hoppas de kommer DRAMA snart :)

2011-03-17 @ 21:16:47
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-18 @ 00:00:10
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

MERA!

2011-03-18 @ 08:18:55
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa sjukt dåligt uppdaterat.. Dog nästan

2011-03-18 @ 13:40:35
Postat av: Sanna

JÄTTE BRA!!meera

2011-03-18 @ 15:24:02
Postat av: fia

sjuuuuuuuukt bra!! :D

men snälla cody får inte förstöra allt, jag tycker han verkade som en player på festen och det är han säkert. Noelle får inte va så dum och falla för honom :(

2011-03-18 @ 23:00:34
Postat av: Anonym

Cody är en underbar person (L)

Meeeeeeer :D

2011-03-19 @ 17:45:21
Postat av: seriösa fittla

omb

2011-03-19 @ 22:26:42
Postat av: Amanda

GRYMT BRA! Älskar din novell!

Jag har precis påbörjat en novell som heter http://justindrewlove.blogg.se. Skulle du vilja göra ett länk byte?

anyway, helt awsome.

2011-03-20 @ 00:00:07
URL: http://justindrewlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så bra, mer:)

2011-03-20 @ 12:11:52
Postat av: Julia

Meeer,

Checka gärna www.welovejustin.blogg.se och novellen i bloggen Just you and me And the dance

2011-03-20 @ 17:01:43
URL: http://welovejustin.blogg.se/
Postat av: sofieschilcher

ni har sämst uppdatering ... bättring på den

2011-03-21 @ 08:31:32
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: LÄS MIN BLOGG o.O

http://justinblovestories.blogg.se :D

2011-03-21 @ 20:51:23
URL: http://justinblovestories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ny del snart kanske? Har väntat jätte länge!!

2011-03-21 @ 21:47:02
URL: http://justindrewlove.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är det snart fem dagar sedan du uppdaterade! Jag överlever inte länge till utan din fantastiska berättelse! Jag vill ha mer, nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!111ETTETTELVA

2011-03-21 @ 23:11:09
Postat av: Hanna

MMEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!



Det var ju jätte länge sen du skrev senast!<33mera

2011-03-22 @ 18:17:11
Postat av: anna

uppdatera dåååå

2011-03-22 @ 18:33:46
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Carla!

hej, jätte bra!

vi har nästan precis påbörjat en novell och om ni vill så kan ni kika in där och läsa lite! :D

2011-03-22 @ 22:35:17
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har läst delen flera gånger om. Och jag hoppas alltid att det finns en ny del.

2011-03-24 @ 19:05:33
Postat av: Becca ❤

Det är längesedan du uppdaterade nu :( vart har du tagit vägen?

2011-03-24 @ 23:08:32
URL: http://loveofjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0