:)


aw <3

Förlåt för den dåliga uppdateringen men ni måste erkänna att den har blivit bättre än förut då jag inte updaterade på en hel vecka eller mer. Jag ska försöka skriva varje dag, och ja det blir kanske bara ett inlägg om dagen. Men om jag har tid, orkar och vill så kan jag skriva kanske 2 inlägg. Vem vet, kanske blir mer? Haha näe. Jag vet inte riktigt. Blir ju så mycket nu när skolan är igång och så.. Och det är ju hur fint väder som helst ute. Jag vet inte vad ni gillar att göra då men jag håller mej mest ute med kompisar när det är varmt. Så jag hoppas ni förstår! :) Nu ska jag sova så det blir uppdatering imorn istället. Godnatt allihopa och tack för att ni stannar kvar fast det är dålig updatering. Ni är jätte söta <3




Kommentarer
Postat av: sofie schilcher ♥

klart vi förstår du måste också ha ett liv inte bara bloggen deet ska kretsa runt men ett inlägg per dag låter faktiskt rätt bra =)

då klickar man ju inte in på bloggen varje dag några gånger förgäves :D

så go for it !

minst en per dag, kram !

2011-05-03 @ 15:36:19
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fattar också att du har ett liv, och uppdateringen har faktiskt blivit bättre!! Längtar till nästa kapitel kommer! (Men appropå fint väder har vi snö- och hagelstormar i Norrköping och det har vi haft i flera dagar... -_-)

2011-05-03 @ 15:38:54
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Förstår att du har ett liv utanför skrivandet, och det har blivit bättre uppdatering :)

Men novellen är jättebra så skriv så ofta du kan♥

2011-05-03 @ 16:32:45
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0