"svar på tal"



svar: Ursäkta mej men.. Vad menar du med det här? Att jag hittar på eller vadå? Isåfall så säger jag, tro vad du vill men vårat internet brukar lägga av då och då, och har gjort ganska ofta den senaste tiden. Och du behöver faktiskt inte vänta "hela tiden" eftersom updateringen har blivit bättre än förut! Men ja, förlåt för att ni har fått vänta! :)



svar: Först och främst tack! Blir jätte glad när ni skriver så här söta saker :) Men.. Det är ganska roligt att du samma person hade skrivit innan att man måste vänta i en vecka innan man får en liten del. Uhm.. Jag hade faktiskt skrivit i just DET inlägget som du kommenterade på att updateringen har blivit bättre och inte alls så som när ni fick vänta i en hel vecka eller mer. Läs gärna igenom vad jag skriver efter att delen är slut och kommentera sen ! :)

Sitter i skolan just nu, hehe. :P Men ah, del 52 är klar så den lägger jag upp när jag kommer hem. Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din novell är så bra så den är värd att vänta på! :)

Btw, ungefär när slutar du så att jag vet typ :) <3

2011-05-06 @ 11:41:17
Postat av: Julia

asso omg,vilket omogen unge den där klaudia är! Först säger hon en sak och dagen efter, en annan sak. Hon borde ta och göra en egen novell blogg och se hur bra den går, haha den skulle säkert suga.. uups,sa jag de högt? ;)

2011-05-06 @ 14:13:09
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: svar*

Håller med x)

2011-05-06 @ 14:23:50
Postat av: Anonym

jag tycker du kör helt okej med uppdatering & jag tycker inte att jag behövt vänta länge för som sagt så har de ju blivit bättre ! :)

du är grym på att skriva !:)

2011-05-06 @ 17:32:30
Postat av: Anonym

Julia puss på dig med gumman , och föresten näje lite fel har du jag skrev min kommentar efter hon hade lagt upp kap 51 (om jag mins rätt) sen fick man vänta lite mycket och när vi väl hade väntat så fuckar hennes internet så jadu jag ändra mig inte häromdagen......

skit samma jag sa inget fel och dt känns lite dåligt att du faktiskt gör såhär lixom när man väl kommenterar en blogg så kanske vill man inte att det ska komma upp lr ? :( Fett feil att man blir rädd om man ska kommentera på din blogg för sen om man säger vad man tycker då vänder du alla mot en :/

2011-05-10 @ 20:56:22
Postat av: Klaudia

Julia puss på dig med gumman , och föresten näje lite fel har du jag skrev min kommentar efter hon hade lagt upp kap 50 (om jag mins rätt) sen fick man vänta lite mycket och när vi väl hade väntat så fuckar hennes internet så jadu jag ändra mig inte häromdagen......

skit samma jag sa inget fel och dt känns lite dåligt att du faktiskt gör såhär lixom när man väl kommenterar en blogg så kanske vill man inte att det ska komma upp lr ? :(

2011-05-10 @ 20:57:41
Postat av: Klaudia

Julia ppd med gumman,men iaf känns lite obehagligt att du gjorde detta jag så ju bara det jag tänkte och tyckte fast jaja jag så ju inget fel heller men måste Tacka dig så jäkla mke att du la upp ett inlägg om mig och vände folk mot mig ....Känns toppen att man kan nt kommentera på din blogg utan att du ska göra big deal av dt ? thx,:(

2011-05-10 @ 21:01:59
Postat av: ewe

jag håller faktiskt med klaudia.

Din upptadering är inte så bra och du hittar på dåliga ursäkter sorry!

Det är vad jag tycker!

2011-05-11 @ 07:22:34
Postat av: Klaudía

HAHAHA lite feil det blev med kommentarerna , min data fuckade :(((((

2011-05-11 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0