LOVE OF MY LIFE - chapter 53

-Justin! Sa jag och satte händerna mot den kalla rutan och såg hur han gjorde detsamma....

NOELLE'S PERSPEKTIV

Våra händer låg mot varandra och fast rutan var ivägen kunde jag nästan känna hans hud på något sätt.

-Noelle. Jag är här. Vi ska få ut dej härifrån. Sa Justin tyst mot rutan och jag visste inte vad jag skulle säga eller göra. Allt jag kunde göra var att kolla in i Justins ögon som nästan såg ut att lysa i mörkret.

-Få ut mej? Var det enda jag kunde få fram.
-Ja. Eller.. Vadå vill du inte det? Sa Justin oroligt.
-Jo.. ehm jo det är ju klart men.. Det går inte. Justin, du förstår inte. Jag ska vara här ett tag och sen ska jag .. flytta och..
-Jag vet, Noelle. Jag vet allt det dära men jag ska inte låta det hända. Jag ska inte låta dej försvinna nånstans, du ska stanna här med mej.

Jag såg hur Justin log ett sorgset leende och jag drog sakta bort mina händer från rutan. Vad skulle jag göra? Jag kunde knappt fatta att Justin var här och.. Hur skulle jag komma ut? Hur skulle dom få ut mej? Och vad kommer hända efteråt? Det går ju inte bara att smita sådär utan att dom får reda på det här på rehabet. Och jag kunde inte fatta att Justin hade förlåtit mej, att han ville ha mej igen, att han ville ha mej med honom.

-Hallå.. Noelle? Vad är det? Vill du inte göra det här eller vadå? Jag trodde, ehm ja.. Sa Justin sorgset och jag kunde se hur sårad han var. Han drog också bort sina händer från rutan och jag såg hur Chaz, Ryan och Chris plötsligt hade samlat sej bakom Justin och skulle precis säga något men Justin tystnade dom.

-Jo jag vill Justin. Men.. Det funkar inte. Dom kommer komma på oss och hur ska ni få ut mej härifrån? Jag är helt fast. Sa jag och hur Justin sken upp för några sekunder och såg ut att fundera.

-Försök öppna fönstret, men väldigt tyst så att ingen hör dej. Sa Justin och nickade mot fönstret. Jag gjorde som han sa och försökte öppna upp fönstret men det gick inte mer än bara några centimeter, sen tog det stopp. Det var ett sånt där skyddat fönster så att man inte kunde öppna det helt. Jag svärde för mej själv och såg Justin göra detsamma.

-Det funkar inte. Sa jag och försökte ända rycka i fönsterhandtaget. Det öppnade sej några ynka centimeter till och sedan gav jag upp helt.

-Fan! Sa Justin frustrerat. -Jag går ingenstans tills du är här ute med mej. Sa han sedan och gick närmre rutan och jag kunde se hans vackra ögon.

-Jag vet men.. Vad ska vi göra? Sa jag och lutade mej mot fönstret och hade lust att börja gråta. Att bara ett litet jäkla fönster ska skilja mej och Justin åt just nu!

Justin gick runt och runt och killarna tittade nervöst på honom.

-Jag måste hitta på något sätt att få ut dej. Vänta här. Sa Justin och försvann för någon minut. Jag kollade på killarna och dom log till mej. Jag log sorgset tillbaka och satte mej på fönsterkanten för att kolla ut efter Justin. Plötsligt kom han tillbaka med något i handen. Jag kollade chockat på honom och undrade vad han skulle göra.

-Noelle, flytta dej från fönstret nu, stå absolut inte nära. okej? Det här kan bli farligt. Sa Justin och jag gjorde som han sa. Mitt hjärta bankade snabbt medans jag backade bakåt från fönstret och ställde mej mot väggen.

-Oroa dej inte. Du är fri vilken sekund som helst. Sa Justin och sedan såg jag hur han tog sats och slog med en stor skottspade på fönstret. Det blev världens smäll och glasbitarna flög överallt. Jag skrek till och skyddade mitt ansikte för säkerhetskull. Glasbitarna hade äntligen fallit på golvet och jag hörde hur Justin svärde för sej själv. Jag flyttade bort mina händer från mitt ansikte och kollade mot fönstret.

Där stod Justin med killarna runt om sej och kollade på hans hand som blödde läskigt mycket. När han fick syn på mej igen gick han fram till fönstret och sträckte ut sin hand.

-Skynda dej innan några kommer! NU! Sa Justin stressat och jag sprang fram till fönstret och tog tag i hans hand. Sedan klättrade jag försiktigt ner från fönstret som låg typ en meter ovanför marken. Jag hoppade ner och tog sedan Justins hand i min igen. Vi hörde hur någon öppnade dörren till mitt rum och vi alla kollade förskräckt på varandra.

-Men.. VAD HAR HÄNT? Skrek en kvinna och gick fram till fönstret. Vi skyndade oss bort från fönstret och började springa mot Justins bil. Justin öppnade bildörren åt mej och jag hoppade in medans killarna hoppade in i bak. Justin satte sej snabbt vid ratten och gasade på, och körde sedan snabbt därifrån. Jag vände mej om och kollade på Justin som andades andfått och sedan ner mot hans blodiga hand. Blodet hade börjat rinna nerför hans arm och jag klarade inte se det. Jag rös till och vände mej om och kollade ut genom fönstret.

I bak kunde jag hör hur Chaz, Ryan och Chris snackade för sej själva.

-Wow, jag kan inte fatta att Justin gjorde det där.
-Inte jag heller. Hur går det med handen Justin? Frågade Ryan och Justin som verkade glömt av det kollade ner på sin hand med stora ögon.

-Helvete. Sa Justin och kollade sedan på mej. Våra ögon möttes och på något konstigt sätt började min mage pirra, precis som om vi var alldeles nykära. Han log mot mej och jag log tillbaka. Han gjorde en liten pussmun och jag kunde inte låta bli att skratta. Fan vad jag hade saknat honom. Han gjorde ett tecken med händerna att vi skulle prata lite senare. Jag nickade och lutade mej bakåt. Klockan var redan 4 på natten och jag hörde hur killarna i bak nästan hade somnat.

-Innan jag somnar så vill jag bara säga.. Jag är glad att du är här med oss igen, Noelle. Sa Chaz och log sött. Jag vände mej om mot honom och log.

-Detsamma Chazzie. Sov gott. Sa jag och fnissade.
-Chazzie? Hm .. I like that. Sa Chaz och slöt sedan ögonen.

Jag vände mej om igen och kollade ut mot vägen medans Justin körde. Det var alldeles tyst och vi kollade på varandra då och då. Jag kollade ner mot Justins hand igen som fortfarande inte slutat blöda.

-Din hand.. Vi måste göra något. Sa jag oroligt och Justin skrattade bara lite.
-Näe, det är okej. Sa han och jag skakade på huvudet.
-Du vet att det inte är okej. Stanna bilen så fixar jag det här. Sa jag bestämt och Justin kollade på mej. Han gjorde som jag sa och stannade bilen.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag kunde bara inte säga nej till Noelles söta ansikte och stannade bilen. Noelle började genast leta runt i bilen och jag satt bara alldeles stilla och kollade ner på min hand som faktiskt var riktigt skadad.

-YES! Sa Noelle glatt för sej själv när hon hittade en vattenflaska på golvet och papper som låg i ett fack.

-Så.. Gå ut ur bilen. Sa Noelle och jag öppnade bildörren och gick ut i den ljumma luften. Det var fortfarande alldeles mörkt ute och Noelle öppnade också sin bildörr och gick fram till mej.

-Så, sträck fram handen. Sa Noelle och jag gjorde det. Hon kollade chockat på min hand och grimaserade.

-Det här kommer säkert göra ont men bit ihop.

Hon tog tog i min hand och tog pappret i sin andra hand och jag kände hur hon började dra ut något från såret. Jag flämtade till och hade lust att skrika rakt ut men bet mej istället i läppen.

-Det är bara några glasbitar som jag ska få ut. Sa Noelle och efter några sekunder var smärtan över. Jag andades ut och kände sedan svalkade vatten rinna över min hand, och blodet skjöldes bort.. Noelle gick ner på knä och började sedan badda såret med pappret. Jag kunde inte låta bli att titta på hennes fina ansikte och le för mej själv. Hon var min igen. Jag fortsatte kolla på henne och min blick kunde inte låta bli att dras till hennes urringning på hennes linne.

Noelle märkte att jag tittade på henne och hon kollade upp.

-Och vad tittar du på? Sa hon och skrattade.
-Det tror jag du vet själv. Sa jag och log generat.

Hon blinkade med ena ögat och virade sedan pappret runt min hand.

-Klar!

-Tack så mycket. Sa jag och log. Hon log tillbaka och sedan gick vi tillbaka in till bilen. Jag startade och vi körde iväg igen......

---------------------------------

yayyy! :D

Hade gärna skrivit en längre del men orkar seriöst inte.

Förlåt för dålig uppdatering, igen! KOMMENTERA :D


Kommentarer
Postat av: Stina

Jääääääättebra! Älskar noellen :D

2011-05-11 @ 20:27:27
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/
Postat av: BL

Den var grym!

2011-05-11 @ 20:28:55
URL: http://bieberlover.webblogg.se/
Postat av: moa

Det är lungt ;)

Kapitlena är värda att vänta på :D

2011-05-11 @ 20:29:21
Postat av: sofia

awww, äkta kärlek! :') meeeer! :D

2011-05-11 @ 20:32:55
Postat av: F E J C/Julia :)

Skit bra, men bara så du vet så står det del 54, och det borde stått del 53 ;)

Men verkligen skit bra!!!

2011-05-11 @ 20:36:32
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: ronja

yeeeeeeeeeey, asabraaaaaaaaa :D

2011-05-11 @ 20:44:12
Postat av: Emma

äntligen!! jippie! älskar det! ;D

2011-05-11 @ 21:21:12
Postat av: Julia ♥

Naaaw :DD ew, skulle svimma, BLOD D':

Men ojojoj, blir Justin lite tänd här ey? XD ahaha skojar bara. Älskar novellen :D MEEER ^^ ♥

2011-05-11 @ 21:24:48
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Erica

as bra! :)

Det ska väll stå 53 egentligen va? ;d

2011-05-11 @ 21:47:37
URL: http://justbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-11 @ 22:54:28
Postat av: Kajsa

Überbra!! Älskar det verkligen, hoppas att nästa kommer snart! //Kajsa :D

2011-05-12 @ 07:37:57
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: sabbe

Grymt ! :D

2011-05-12 @ 18:42:35
Postat av: Anonym

Skit bra mera :)

2011-05-12 @ 22:33:49
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Alice

Jättebra! Det är värt att vänta. Jag älskar denna novellen :D

2011-05-13 @ 09:28:55
URL: http://jjustinbieberlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du hur grym din novell är ? här får du svaret så jävla grym !!!!!!! när kommer nästa del

2011-05-13 @ 18:28:43
Postat av: Anonym

vet du hur grym din novell är ? här får du svaret så jävla grym !!!!!!! när kommer nästa del

2011-05-13 @ 18:28:46
Postat av: Anonym

älskar denna novellen

2011-05-13 @ 18:29:36
Postat av: bieberlover

Hej jag har precis börjat med en novell blogg, är ganska ny och min novell är väldigt annorlunda, kanske du gillar den , då gå in och besök min blogg :)

2011-05-13 @ 19:54:08
URL: http://bieberlover.webblogg.se/
Postat av: Daniella

Du, jag har aldrig läst en såhär bra novell. Jag har läst många. Du är 7kt bra på att skriva! Jag är drogad av dinn novell, snälla lägg upp dom lite oftare! Jag avgudar dej och din blogg. snälla meeeer! <3333

2011-05-14 @ 00:31:24
Postat av: alejandra

snälla lägg upp mer! du skriver 7kt bra ! :D

2011-05-15 @ 14:25:10
Postat av: hani

When comes next



2011-05-15 @ 20:53:23
Postat av: hani

When comes next



2011-05-15 @ 20:53:40
Postat av: felicia

så jävla bra novell!

2011-05-16 @ 00:53:25
Postat av: Liv

Din blogg är sjukt bra måste jag säga! :) vill bara läsa mer och mer!



ville dessutom tipsa om min blogg jag nyss börjat skriva :)

http://bieberheartsoldier.blogg.se/

checka in och kommentera vad du tkr :)

Kram :)

2011-05-16 @ 18:32:48
URL: http://bieberheartsoldier.blogg.se/
Postat av: Leone

Inredares älsskar din blogg o novell <3

2011-05-16 @ 19:56:24
Postat av: Leone

Inredares älsskar din blogg o novell <3

2011-05-16 @ 19:57:05
Postat av: älskar novellen+

Har två myggbett på samma ställe+ han är i JAPAN NU!!!:D

2011-05-16 @ 22:52:24
Postat av: Anonym

Meerr idag!!!

2011-05-17 @ 16:27:39
Postat av: Sofia

Hej tycker du skriver jättebra men det är en sak som du kan ändra på för att det ska bli lättare att läsa och det är bakgrunden för brevid texten är det vitt sen är det vitt på bakgrunden och det gör att det ser väldigt tråkigt ut (bara ett tips)

2011-05-17 @ 17:34:08
Postat av: fanny

fortsätt skiv innann jag blir tokig! vill läsa mer! :)

2011-05-18 @ 12:02:47
Postat av: Anonym

Uppdatera !

2011-05-18 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0