LOVE OF MY LIFE - chapter 55

-Du är mitt allt. Sa jag och la sedan min panna mot hennes. Hon andades mjukt mot mitt ansikte och lekte med ena handen i mitt hår. Jag slöt ögonen och somnade långsamt till hennes mjuka rörelser. Hon är min igen.



NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag kände hur något lös i mitt ansikte och jag öppnade sakta upp mina ögon och möttes av den ljusa solen som sken in genom fönstret. Jag gäspade och gnuggade mej i ögonen och vände mej sedan om mot Justin. Han sov sött med öppen mun och ryckte till lite då och då i ansiktet. Jag log för mej själv och kände hur han fortfarande hade sin arm om mej. Det var hur varmt som helst så jag drog försiktigt bort hans svettiga arm och drog av mej täcket för att få in lite luft.

Jag tog upp min mobil som låg på golvet bredvid sängen och kollade på klockan. Den var redan 4 på dagen, gud vad länge vi hade sovit fast ändå inte. Vi hade ju faktiskt lagt oss på morgonen. Jag kollade ner mot golvet där killarna låg och sov huller om buller. Dom snarkade högljutt och Chaz hade tagit allt täcke för sej själv medans Ryan och Chaz fick dela. Jag skrattade för mej själv och kände hur pigg jag redan hade blivit. Jag smög mej upp från sängen och hoppades verkligen inte att någon av killarna skulle vakna eftersom jag bara hade underkläder på mej. Jag skyndade mej på med kläderna och när jag hade fått på mej med mina mysbyxor hoppade jag till av ett ljud. Jag täckte snabbt min överkropp eftersom jag bara hade BH på mej och kollade bak. Där satt Justin alldeles nyvaken i sängen och fnissade för sej själv.

-Det är bara jag. Sa han och blinkade med ena ögat.
-Haha jo, jag ser det. Sa jag och drog sedan bort armarna från min BH och satte på mej mitt linne.
-Hungrig? Sa Justin efter att jag hade fått på mej kläderna.
-Mjo..
-Vi ringer efter pizza då.
-Låter bra.

Justin gick up ur sängen och satte på sej sina kläder. Jag kunde inte låta bli att titta på hans oerhört snygga kropp och le för mej själv. Justin flinade mot mej och sedan tog han upp mobilen och började ringa. Jag gick så länge till toaletten och kissade och tvättade ansiktet. När jag kom ut igen hade även killarna vaknat och tagit på sej kläder. Några minuter senare fick vi pizzan och då gick vi in till köket och började käka.

Jag kollade på Chaz som hade munnen full med mat och hade lust att gapskratta rakt ut men det hade nog inte sett så fint ut med tanke på hur mycket pizza jag själv hade i munnen.

-Chaz.. HAHA ge dej! Sa jag när Chaz öppnade munnen för att äckla mej. Rätt som det var fick Chaz en klapp över huvudet av Justin och jag kunde inte hålla mej för att skratta rakt ut.

-Jag hatar dej. Sa Chaz surt till Justin och fortsatte sedan äta. Justin skakade på huvudet och började också äta. När vi alla var klara var vi fortfarande hur trötta som helst och bestämde oss för att kolla på TV eftersom det regnade ute. Vi satte oss i soffan och jag kurade mej ihop bredvid Justin. Han la armen om mej men efter ett tag började hans mobil ringa. Han suckade och gick iväg.

JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag gick ut till köket och svarade. Jag hörde mammas röst i mobilen och jag satte mej ner på en stol.

-Justin, jag har ringt dej hur många gånger som helst. Varför har du inte svarat? Jag har vart jätte orolig för dej men ja, Kenny har ju berättat allt för oss. Men jag förstår ändå inte hur du kunde göra såhär utan att berätta något till mej. Det här är helt sjukt!
-Jag vet mamma. Förlåt men jag kunde inte lämna henne bara sådär.
-Jag förstår, så hur är det med henne nu då? Är hon kvar på rehabet eller vart är hon?
-Hon är.. här.
-VA? Men.. hur kunde hon komma ut därifrån?
-Mamma snälla, vi pratar mer om det här när du kommer hem. Förresten när kommer du hem?
-Jag kommer hem imorn. Du ska bara veta hur galna dina fans blev efter att du bara struntade i alla konserter du hade kvar. Men nu glömmer vi det här men jag är fortfarande väldigt besviken på dej.
-Jag ska gottgöra mina fans, jag lovar. Och.. du mamma. Noelle måste stanna här ett tag, jag berättar mer imorn. Jag älskar dej!
-Ok. Jag älskar dej med Justin!

Jag la på och gick ut till TV-rummet igen där de alla satt. Jag satte mej bredvid Noelle igen och la armen om henne. Hon lutade sitt huvud mot min axel och jag kunde inte låta bli att kyssa henne på huvudet. Hon fnissade och jag hörde hur Chaz suckade, och de andra killarna vred osäkert på sej. Vi båda började skratta och kysste varandra på munnen för att reta dom.

-Slutaaaa! Sa Chaz ängsligt.
-Ey Chaz ta det lugnt, det här är inget jämfört med vad vi brukar göra när ni inte är här. Sa jag och räckte ut tungan mot Chaz.
-Ähh fyfan. Nu får jag en massa äckliga tankar i mitt huvud. Sa Chaz och kollade snabbt bort mot TV:N igen.

Jag och Noelle började skratta igen och sedan kollade vi på TV:N igen. När klockan var ungefär 8 på kvällen bestämde sej killarna för att gå.

-Pappa kommer döda mej. Sa Chaz när han stod vid dörren.
-Samma här. Sa Christian och Ryan nickade.
-Jag ringer er imorn. Sa jag och sedan gick dom ut.

Jag vände mej om not Noelle som stod lutad mot väggen. Hon såg lite orolig ut och jag gick fram till henne, riktigt nära gick jag fram.

-Vad är det? Sa hon och fnissade.
-Vad det är med mej? Jag vill bara kyssa min underbart vackra tjej, men även veta vad hon tänker på.

Jag flyttade mej närmre henne och nu var hennes bröstkorg mot min. Jag kollade in i hennes vackra ögon och hon log sådär sött.

-Det är inget speciellt Justin. Snälla, bara kyss mej nu. Sa hon sedan och jag svarade inte utan kysste henne snabbt på munnen. Jag hade mina händer mot väggen och hon stod mellan mina armar. Hon flyttade upp sina armar mot min rygg och kysste tillbaka. Hårt. Våra tungor lekte även med varandra då och då, men det blev mest bara heta kyssar. Jag kände hur hennes händer lekte runt i mitt hår och kyssarna avslutades sakta, bit för bit. Vi slutade kyssas helt och drog borta våra läppar från varandra och hon andades tungt mot mitt ansikte.

Jag andades tungt tillbaka och hon la sina armar om mej igen och kramade om mej.

Jag kysste henne mjukt på huvudet och sedan släppte vi taget om varandra. Vi sa inget allt utan gick bara och satte oss i soffan och började kolla på TV. Det fanns ju inte så mycket annat att göra vid den här tiden och vi var ju inte speciellt trötta eftersom vi hade sovit hela dagen. Det slutade med att vi somnade vid 3 på natten, tätt emot varandra. Innan vi hade somnat hade jag sjungt lite tyst för henne och berättat hur mycket hon betyder för mej. Jag kunde känna hur hennes hjärta bara dunkade fortare för varenda gång jag sa något fint till henne. Jag avlsutade med att hon är den finaste tjejen som finns i hela världen, och att hon ska komma ihåg det vad som än händer, för mej kommer hon alltid vara den finaste tjejen i hela världen. Och det spelar ingen roll hur många tjejer jag ser eller träffar, så kommer hon alltid vara den finaste. Alltid.
--------------------------------------------------------
:) Aw!

Dålig updatering, jo tack jag vet. Vet inte vad jag ska skriva, eller hur jag ska fortsätta på det här. Ingen aning alls men jag hittar nog på något.

KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: ;D

Ey Chaz ta det lugnt, det här är inget jämfört med vad vi brukar göra när ni inte är här. Sa Chaz och räckte ut tungan mot Chaz.



va? :oo

2011-05-31 @ 16:21:10
Postat av: F E J C/Julia :)

Jättebra! Lite kort dock och du blandade ihop namnen.

Men den är jättebra, verkligen!



Funkar Bloggsvar eller?



Kram kram :)

/ F E J C

2011-05-31 @ 17:15:27
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Klara

Jätte bra!Älskar dina noveller

2011-05-31 @ 18:08:30
Postat av: Anonym

Asbra

2011-06-01 @ 16:26:30
Postat av: sofia

awwwwww, riktigt bra! :D

2011-06-01 @ 17:31:55
Postat av: Julia ♥

Naaw! :D Jättebra! meeer ! :)♥

2011-06-02 @ 14:18:32
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: F E J C :)

Hej igen!

Kontakta oss ang bloggsvar!

Ha det bra :)

2011-06-02 @ 17:20:17
Postat av: hr

Hetare nu nu:D

2011-06-03 @ 00:38:10
URL: http://j
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:39:18
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/
Postat av: Belieber

du äger! :D

kolla gärna in min novell-blogg :)

2011-06-05 @ 16:35:27
URL: http://kidrauhlnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, har läst hela novellen från kapitel 1, och är helt BEROENDE.

shit, vad bra du är på att skriva asså, helt sjukt.

2011-06-05 @ 23:59:49
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

SJUKT BRA,MERA!!! :)

2011-06-06 @ 00:31:15
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: Isabella

Så sjukt bra asså:) snälla skriv mer fort:) jag har stannat inne två dagar i rad och läst från början till slut;) nu vill jag bara ha mer och mer. Så snälla skriv, jag förstår om du har slut på ideer:) men jag kan bara inte hålla mig längre, jag bara måste få läsa mer:) SÅ SJUKT BRA ASSÅ<3

2011-06-06 @ 22:01:30
URL: http://youstmegirl.blogg.se/
Postat av: Bella

sjukt bra :) <3

2011-06-10 @ 21:20:29
Postat av: Anonym

Snälla mer, jag har en ide man kunde ju göra det lite hetare mellan dem och sen typ senare så kunde dom komma för att typ ta tillbaks henne dit, men på något sätt får justin och hon dem att inse att såren är gamla, typ en doktor till bevis eler vad som helst:) och snälla snälla snälla snälla snälla snälla mmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!!

2011-06-13 @ 10:51:25
Postat av: Anonym

ner ska dom ha ***

2011-06-13 @ 22:14:27
Postat av: elma

NÄR KOMMER NÄSTA???????????????

2011-06-17 @ 16:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0