LOVE OF MY LIFE - chapter 51

Hon har ju lagt allt det där bakom sej.. Men tänk så har hon gjort det igen pågrund utav att jag lämnade henne? Jag rös av bara tanken att det här kan ha vart mitt fel....
biebersguurl: that day when the paparazzis fucking attacked him and selena. this pic just breaks my heart.. he looks so sad :(


JUSTIN'S PERSPEKTIV

Jag satte mej på en bänk och la mitt ansikte i mina händer och suckade. Vad fan ska jag göra nu? Nu känns verkligen allt meningslöst på riktigt, värre än det var förut när jag inte ens visste om det här. Det måste bli jag och Noelle igen, det bara måste det, jag klarar mej inte utan henne. Men hur..? Hur ska jag få henne tillbaka igen? Det kommer inte funka genom att vänta på henne i mer än ett jävla år. Visst hon betyder allt för mej men jag själv vet att det inte kommer bli vi igen om jag inte fixar det nu. Det är min ända chans och nu när jag väl har den så går det inte att fixa. Helvete...

Jag drog fingrarna genom håret och tänkte lite till och då helt plötsligt bestämde jag mej. Jag skulle fixa det här på något sätt, jag skulle fixa det nu! Det är inte över än och jag tänker inte sluta kämpa tills jag har henne i mina armar. Jag fick världens idé och ställde mej snabbt upp. Inte världens smartaste men vad gör man inte för den man älskar mest?

Jag började gå mot mitt hus med snabba steg. Det var fortfarande mörkt ute och jag började halvspringa och kände den ljumma luften flyga genom mitt hår. När jag äntligen var framme öppnade jag upp garaget och där stod min bil. Jag kollade efter bilnycklarna i min väska och tog sedan upp och låste upp. Jag satte mej i bilen och körde ut från garaget och började köra mot Ryans hus. Jag stannade utanför hans hus och tog sedan upp mobilen. Jag tror inte han sover än eftersom han typ är beroende av att lana med Chaz och Chris hela nätterna. Jag tog upp mobilen och ringde hans mobil. Han svarade.

-Hallå?
-Hej det är Justin.
-Jasså.. Och vafan vill du helt plötsligt nu då? Du har ju inte snackat med oss på jag vet inte hur länge.
-Jaa jag vet förlåt men asså..
-Jag bryr mej inte, det går inte bara att ringa sådär. Eller hur killar? *JAAA!*
Hörde jag och Chaz och Chris skrika i bakgrunden. Jag suckade och kände mej faktiskt dum över att jag inte hört av mej till dom.
-Snälla jag vet att jag har vart en idiot och inte hört av mej.. Men det har vart lite mycket just nu och jag behöver verkligen hjälp med en sak och ni är dom enda jag har och kan lita på här. Kom igen killar, vi är ju bästa vänner.

Jag väntade nervöst på att Ryan skulle säga något men istället hörde jag hur Chaz satt och tjafsade i bakgrunden.

-Jag bryr mej inte om vad han vill ha hjälp med. Säg åt honom att gå och sjunga baby med en fucking blöja på sej! Passar honom jäkligt bra enligt mej.

Först blev jag lite småsur men sen skrattade jag bara åt det. Jag har verkligen saknat Chaz haha!

-Men okej. Skit i det då.. Men det handlar faktiskt om Noelle. Det har hänt en sak. Sa jag när ingen svarade i luren.

-Noelle? Hörde jag alla tre i luren säga chockat.
-Om det gäller Noelle så hjälper jag gärna till, jag skiter i dej men vafan Noelle hjälper jag genom vårt och tort. Sa Chaz sedan.
-Ah, säg vad som har hänt med Noelle. NU! Sa Ryan sedan.

Jag berättade allt och dom blev alldeles tysta och sedan hörde jag Chaz tjuta hysteriskt.

-Men omg! Vi måste göra nåt åt saken! Dom kommer ju förfan döda henne där borta. Du.. Jag vet allt om sånt där rehab! Dom kommer ge henne mediciner så hon somnar hela tiden och bli helt konstig och hon kommer aldrig få duscha.. Och hon kommer få jätte äcklig mat, fattar ni äcklig MAT? Och sen så kommer det sluta med att hon blir en knarkare och omg .. Sen så...

-CHAZ TA DET LUGNT!!!! Skrek både jag och Ryan och Chris i luren. Chaz blev alldeles tyst och jag kunde inte låta bli att skratta småtyst för mej själv igen. Han är ju verkligen helt dum i huvudet haha.

-Ok men vi är på. Vi hjälper till. Sa Ryan sedan.

-Bra! Ni är bäst.

Jag berättade vad vi skulle göra och vart rehabet låg. 10 minuter senare så sprang Chaz, Ryan och Chris ut och satte sej i min bil. Jag vände mej om och kollade äcklat på Chaz som höll i en kycklingklubba och en glass i ena handen.

-VAD? Sa Chaz surt med mat i munnen.

-Uhm inget. Söla inte ner sätet bara.

-Ingen fara. I got this. Sa Chaz och självklart skulle han tappa glassen på sätet.

-Ooops.. Sa Chaz och tog upp glassen och åt den.

Jag grimaserade och vände mej sedan om och började köra. Jag märkte att killarna fortfarande var lite sura på mej men efter ett tag blev vi som bästa vänner igen. Och snart, snart så skulle allt vara fixat igen. Eller Jag hoppas iallafall det. Never say never, right?


NOELLE'S PERSPEKTIV

Jag låg i den obekväma sängen i det nya rummet jag hade fått. Det var alldeles mörkt och jag kunde inte låta bli att gråta. Det var verkligen läskigt här. Så tyst, så ensamt och konstigt folk. Jag längtar bara tills jag får komma ut härifrån, 4 hela månader kommer det ta. Jag vet inte hur jag ska klara det här. Jag är helt livrädd faktiskt och det ända jag vill är att få vara i någons trygga armar. I Justins armar. Nu saknar jag honom mer än någonsin. Jag kände hur jag började gråta ännu mer och borrade in ansiktet i kudden och slog i sängen. Snälla någon hjälp mej....

----------------------------

Hm.. Hur kommer detta gå?

BLIR MER IMORN! KOMMENTERA! :D

Kommentarer
Postat av: Molly

Jaaa jag skrev första kommentaren!fett bra att de blev vänner igen!! skriv så fort som möjligt imoron

2011-05-03 @ 19:23:43
Postat av: Sandra

Hej jag har precis börjat skriva en justin-fanfic, kolla in den och låt mig veta vad ni tycker! http://jbiebzstory.blogg.se

2011-05-03 @ 19:25:22
URL: http://jbiebzstory.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej jag har precis börjat skriva en justin-fanfic, kolla in den och låt mig veta vad ni tycker! http://jbiebzstory.blogg.se

2011-05-03 @ 19:25:24
URL: http://jbiebzstory.blogg.se/
Postat av: sofia

skönt att dom är vänner igen! stackars stackars noelle! :'(

meeeeer, såååååå himla bra novell!!!! :D

2011-05-03 @ 19:34:38
Postat av: ronja

asbra, hoppas dom fixar ut noelle från det där stället!

2011-05-03 @ 19:46:34
Postat av: ebba bieber :)

omb!

DOM MÅSTE RÄDDA NOELLE!

OCH DOM MÅSTE BLI TSM IGEN!



ÄLSKAR DIN NOVELL♥

SKRIV MEEEEER!!!!!!!!



kan inte vänta tills imr!

2011-05-03 @ 19:51:06
Postat av: Anonym

det här novellen är bäst ! !

2011-05-03 @ 20:10:12
Postat av: F E J C/Julia :)

Längtar som fan!!!

2011-05-03 @ 20:18:53
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jättebra, längtar till nästa kommer!!!! //Kajsa :D

2011-05-03 @ 20:35:42
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: emelie

aww :( meer!

2011-05-03 @ 20:42:16
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber story

You gooo girl!! Den är helt jävla grym :D

2011-05-03 @ 21:06:30
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: aleejandra

asso omg! snälla lått dem träffas i nästaa !!!! :PPPP

2011-05-03 @ 21:40:37
Postat av: storysaboutjustinbieber.blogg.se

MEER!! läs också min novell!

2011-05-03 @ 22:38:26
URL: http://storysaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: sofie schilcher ♥

love it ofc

2011-05-03 @ 22:40:52
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: felicia

längtar till nästa!

2011-05-04 @ 02:05:46
Postat av: Klaudia

Jag gillar din blogg och hur du skriver men helt seriös börjar det bli lite jobbigt att man ska vänta i en vecka för att få en kort del.......

Men aja om man nu är beroende av din novell som jag är så får an nog vänta....MMMMMMMMEEEEEERRR ??? PLZ,<3

2011-05-04 @ 10:30:33
Postat av: Julia ♥

Ååh, hoppas Justin hittar henne !! ♥ bra att dom är vänner nu (chaz, Justin och dom) ^^ MEEEEER :D

2011-05-04 @ 11:00:45
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Meee

2011-05-04 @ 12:45:19
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-04 @ 16:32:10
Postat av: josefine<3

omg :o men gud va gulligt att de saknar varandra så mkt ännu liksom ! och du måste skriva mer jag blir galen jag vill veta avd som händer :o



ps. du är enormt bra på att skriva noveller :D

2011-05-04 @ 16:51:34
Postat av: Bruno Mars Daily

Hej! Kolla gärna in min nystartade Bruno Mars "fan" site. Där jag skriver allt som händer i hans liv, om konserter och sådant! :)



Are you a Marssars?

2011-05-04 @ 22:07:45
URL: http://brunomarsdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hände med delen? :)<3

2011-05-05 @ 00:00:45
Postat av: Anonym

2011-05-05 @ 16:43:07
Postat av: Emma

Bra mera :D

2011-05-05 @ 16:43:40
Postat av: Ida

hahaha ''Säg åt honom att gå och sjunga baby med en fucking blöja på sej!'' HAHAHAH, klockren ! asså lyssnar på Justin men asså sjukt kul ! haha



JÄtte bra ! kolla gärna in min : )

2011-05-06 @ 15:37:46
URL: http://storyaboutaluckygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0